SpyHunter: Nowhere to Run

SpyHunter: Nowhere to Run

5,4
8 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 5.0
XBOX 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Terminal Reality
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Premiery
Świat:
05.09.2006
Europa:
08.09.2006
Polska:
08.09.2006
Producent:
Terminal Reality
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Premiery
Świat:
05.09.2006
Europa:
08.09.2006
Polska:
08.09.2006

SpyHunter: Nowhere to Run - opis gry

SpyHunter: Nowhere to Run to gra akcji wyprodukowana przez studio Terminal Reality i wydana przez Midway Games. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 2 i Xbox. Nowhere to Run to kolejna odsłona serii SpyHunter. Razem z nią do kin miał wejść też film, lecz prace nad nim wstrzymano.

Podobnie jak w poprzednich odsłonach SpyHuntera, tutaj także zmagamy się z mającą niecne intencje korporacją NOSTRA. Tym razem chce ona wykraść nowoczesną rządową technologię, w tym samochód Interceptor. Powstrzymać te knowania musi Alex Decker, agent International Espionage Service, któremu wizerunku udziela Dwayne Johnson, znany także jako zapaśnik The Rock.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Nowhere to Run na przejście czeka dwanaście misji. Przez większą część czasu zasiadamy za kierownicą wspomnianego Interceptora, supernowoczesnego samochodu szpiegowskiego wyposażone w najrozmaitsze przydatne funkcje i uzbrojonego po zęby. Tak jak w poprzednich częściach serii, także i tutaj nasz samochód może zmieniać formę w zależności od sytuacji i przetransformować się w motorówkę bądź motocykl. Nowością jest stan zwany Salvo Mode - pozwala on spowolnić czas wokół nas i tym samym rozprawić się łatwo z przeciwnikami.

Największe novum w Nowhere to Run to jednak możliwość przejęcia bezpośredniej kontroli nad Alexem Deckerem. Sekcje te sprowadzają się do rozwałki. Decker ma do dyspozycji broń palną, ale poza tym bardzo dobrze radzi sobie także w bitce - twórcy ‘wyposażyli’ bowiem głównego bohatera w chwyty The Rocka. Co warto dodać, zdrowie naszego podopiecznego regeneruje się samoistnie, gdy znajduje się on w bezpiecznym miejscu.

W odróżnieniu od dwóch poprzednich współczesnych części SpyHuntera, w Nowhere to Run nie ma multiplayera.

Wideo - SpyHunter: Nowhere to Run

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper