Mega Man ZX

Mega Man ZX

7,1
8 oceny

Ocena wg platformy:

DS 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
06.07.2006
Europa:
22.06.2007
Polska:
05.07.2007
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
06.07.2006
Europa:
22.06.2007
Polska:
05.07.2007

Mega Man ZX - opis gry

Mega Man ZX to scrollowany action-platformer wyprodukowany przez japońskie studio Inti Creates i wydany przez Capcom na NDS-a. ZX zapoczątkowało nowy cykl w uniwersum Mega Man, który był kontynuacją serii Zero z Game Boy Advance.

Wydarzenia ukazane w ZX rozgrywają się 200 lat po tych przedstawionych w serii Mega Man Zero. Ludzkość, reploidy i humanoidy (cyborgi) znalazły wspólny język i żyją w pokoju. Sielankę chcą zburzyć jednak Mavericki, roboty wrogo nastawione do ludzi. Głównymi bohaterami są chłopak i dziewczyna, Vent i Aile, których rodzice zginęli dziesięć lat wcześniej. Pewnego dnia po kontakcie z tzw. “biometalem” dokonuje się ich transformacja w istoty będące skrzyżowaniem człowieka i maszyny. Wydarzenie to sprawia, iż oboje postanawiają wstąpić w szeregi organizacji zwanej The Guardians.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Mega Man ZX to dość standardowa dwuwymiarowa gra typu run’n’gun. Rozgrywka polega na przebijaniu się przez poziomy pełne przeciwników, zbieraniu power-upów i walce z bossami, którymi bywają co potężniejsze Mavericki. Podobnie jak w klasycznych odsłonach Mega Mana, zwycięstwo z takim oponentem sprawia, iż otrzymujemy do dyspozycji nową umiejętność. Może to być dla przykładu zdolność latania bądź pływania.

 

Wspomniany biometal ma pewien wpływ na nasze poczynania, dzięki czemu podopieczni nabywają nowe uzbrojenie i funkcje. Różne sytuacje wymagają także zmiany formy, np. w miejscach z dużą liczbą cywilów lepiej wrócić do ludzkiej postaci, żeby nie wzbudzić strachu. Co więcej, w zależności od formy zmianie ulega wachlarz umiejętności. Dla przykładu - gdy Vent i Aile wracają do swojej pierwotnej ludzkiej postaci to nie mogą atakować.

Wideo - Mega Man ZX

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper