Trauma Center: Second Opinion

Trauma Center: Second Opinion

7,2
9 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Symulacja
Premiery
Świat:
14.11.2006
Europa:
10.08.2007
Polska:
10.08.2007
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Symulacja
Premiery
Świat:
14.11.2006
Europa:
10.08.2007
Polska:
10.08.2007

Trauma Center: Second Opinion - opis gry

Trauma Center: Second Opinion jest grą z gatunku visual novel traktuącą o zawodzie lekarza, wyprodukowaną przez Atlus i wydaną przez Nintendo w sierpniu 2007 roku na konsolę Wii. Second Opinion to remake Trauma Center: Under the Knife, które ukazało się rok wcześniej na konsolę przenośną DS.

W grach z serii Trauma Center gracz wciela się w chirurga, którego zadaniem jest opieka nad pacjentami. Przed każdą misją na ekranie wyświetlana jest scenka posuwająca do przodu trzymającą w napięciu fabułę, zaś każda operacja przebiega w doskonale znany z DS-a sposób, tyle że za pomocą kontrolerów Wii. Korzystając z nunchaka (który służy do wygodnego wybierania narzędzi chirurgicznych - m.in. skalpela, kleszczy, strzykawek z różnego rodzaju medykamentami, a nawet defibrylatora) i wiilota (który przejmuje rolę wybranego przez gracza narzędzia) należy usuwać nowotwory, tamować krwotoki, zamrażać chore tkanki, składać pokiereszowane kości, usuwać ciała obce oraz zaszywać rany. Istotną rolę podczas każdej operacji odgrywa czas i precyzja - zbyt wolne działania albo drżąca ze zdenerwowania ręka mogą spowodować przedwczesną śmierć pacjenta lub przyczynić się do obniżenia noty końcowej.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Second Opinion jest znacznie trudniejsze od wydanego na DS-a Under the Knife, który i tak nie należał do łatwych. Do wyboru są trzy poziomy trudności, a jeśli gracz pragnie jeszcze większego wyzwania, wówczas może skorzystać z trybu Challenge, który złożony jest ze szczególnie wymagających i bardziej złożonych, wielowątkowych misji.

 

Grafika w Trauma Center: Second Opinion przywodzi na myśl anime, ostrożnie dawkując porcję realizmu. Gra działa w sześćdziesięciu klatkach na sekundę i w trybie 16:9, a wysoką jakość wyświetlanego obrazu zapewnia obsługa progressive scan. Za oprawę muzyczną odpowiada Shōji Meguro.

Wideo - Trauma Center: Second Opinion

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper