The King of Fighters XII

The King of Fighters XII

6,4
30 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.4
X360 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
SNK Playmore
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.07.2009
Europa:
25.09.2009
Polska:
25.09.2009
Producent:
SNK Playmore
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.07.2009
Europa:
25.09.2009
Polska:
25.09.2009

The King of Fighters XII - opis gry

The King of Fighters XII to bijatyka 2D wyprodukowana przez japońskie SNK Playmore i wydana przez tę firmę we współpracy z Ignition Entertainment we wrześniu 2009 roku na konsole PlayStation 3 i Xboks 360. KoF XII pojawiło się w japońskich salonach arcade już w kwietniu 2009, a następnie przygotowano ulepszoną wersję na domowe konsole.

Podobnie jak The King of Fighters ’98 oraz The King of Fighters 2002, „dwunastka” nie posiada linii fabularnej, która w pozostałych częściach prezentuje się następująco. Wojownik o imieniu Ash Crimson absorbuje energię potomków dwóch wielkich klanów, które uwięziły demona Orochi away 1,800 lat wcześniej. Ofiarami Crimsona padają Chizuru Kagura oraz Iori Yagami, a ostatnim na liście jest Kyo Kusanagi. Jego była towarzyszka, Elisabeth Blanctorche, zamierza powstrzymać Asha, przyjmując zaproszenie na turniej King of Fighters wysłane przez tajemniczą personę o kryptonimie R. Jak się okazuje, turniej sponsorowany jest przez Rose, którą kontroluje organizacja „Those From The Past”, czyli szaleńcy, którzy zamierzają złamać pieczęć i uwolnić Orochiego.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

The King of Fighters XII jest bijatyką 2D, jednak w porównaniu do starszych odsłon system walki został zmodyfikowany, a twórcy dodali m.in. nowe EX Mode, EX Special Moves czy EX Desperation Moves. Rozbudowano listę dostępnych zawodników, którzy walczą w  trzyosobowych drużynach. Wersja na PS3/X360 wzbogacona została o nowych wojowników, areny oraz tryby. Tryby zabawy, jakie udostępnił graczom japoński deweloper, to standard na poletku bijatyk: Arcade, Challenge oraz Practice. Gracz może także zmierzyć się z żywym oponentem na jednej konsoli lub online.

 

Pod względem oprawy graficznej The King of Fighters XII jest jednym z lepiej wyglądających bijatyk 2D. Zawodnicy mają ciekawy design i są szczegółowo animowani, jednak największe wrażenia robią wykonane z pietyzmem areny, zwłaszcza że gra SNK Playmore działa w wysokiej rozdzielczości, a animacja w sześćdziesięciu klatkach na sekundę. Obrazu całości dopełnia dynamiczny, dobrze współgrający z charakterem produkcji soundtrack.

Wideo - The King of Fighters XII

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper