Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Ocena wg platformy:

PC 7.4
PS3 7.2
X360 7.7
Wii 7.0
PS2 7.4
XBOX 8.2
GC 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
24.10.2007
Europa:
27.03.2007
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
24.10.2007
Europa:
27.03.2007

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - opis gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent to czwarta odsłona przygód Sama Fishera, pracownika organizacji "Third Echelon", której członkowie przydzielani są do wykonywania ściśle wyspecjalizowanych zadań. Wersję na PlayStation 2, Xboxa, GameCube'a i Wii przygotowywało studio Ubisoft Montreal, podczas gdy za wersję na PlayStation 3 i Xboxa 360 odpowiedzialne było studio Ubisoft Shanghai. Edycje te różnią się do siebie nie tylko strukturą misji, lecz także sposobem przedstawienia fabuły.

Fabuła gry po raz kolejny koncentruje się wokół postaci Sama Fishera. Po stracie córki bohater popadł w głęboką depresję, po czym rzucił się w wir pracy – kiedy otrzymał propozycję służby pod przykrywką, przyjął ją bez wahania. W ten sposób dostał się do więzienia Ellsworth w Kansas, w celu zbliżenia się do Jamiego Washingtona i udzielenia mu pomocy w ucieczce z zakładu karnego. Jego prawdziwym zadaniem jest natomiast infiltracja organizacji terrorystycznej JBA, wejście w posiadanie informacji na temat jej najbliższych planów i powstrzymanie przed ich realizacją. Konstrukcja gry pozwala na dokonywanie ważnych wyborów, które mają wpływ na przebieg fabuły. Wersja na PS3 i Xboxa 360 rozgrywa się w czasie rzeczywistym, podczas gdy wersja na konsole wcześniejszej generacji i Wii stanowi retrospekcję.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka w znacznym stopniu przypomina tę znaną z poprzednich odsłon serii. Różnice pojawiają się w momencie, w którym gracz sam wybiera, którą misję w danym momencie zamierza wykonać. Mocodawcami Fishera są bowiem zarówno NSA, jak i JBA, a wykonywanie zadań dla jednego z nich automatycznie pogarsza stosunki z drugim. Powraca również większość dostępnych w poprzednich odsłon cyklu gadżetów i elementów ekwipunku, natomiast absolutną nowością w serii są misje rozgrywane w całości w ciągu dnia. W wersji na Xboxa 360 i PlayStation 3 nie zaimplementowano jednak wskaźników hałasu i widoczności (które pojawiły się w wersji na wcześniejsze konsole i Wii) - zastąpiono je ogólnym wskaźnikiem stopnia wykrycia.

Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, w Double Agent pojawił się również tryb multiplayer, umożliwiający zarówno rozgrywkę w trybie współpracy, jak i w trybach stawiających na rywalizację.

Wideo - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper