Prince of Persia: Rival Swords

Prince of Persia: Rival Swords

7,1
30 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.2
PSP 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
10.5 godzin
Premiery
Świat:
03.04.2007
Europa:
05.04.2007
Polska:
13.04.2007
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
10.5 godzin
Premiery
Świat:
03.04.2007
Europa:
05.04.2007
Polska:
13.04.2007

Prince of Persia: Rival Swords - opis gry

Prince of Persia: Rival Swords jest zręcznościową grą przygodową wyprodukowaną przez studio Ubisoft Montreal i wydaną przez Ubisoft w kwietniu 2007 roku na Nintendo Wii oraz PlayStation Portable. Rival Swords jest nieco zmienioną pod kątem sterowania i zwartości wersją Prince of Persia: The Two Thrones.

Rival Swords jest bezpośrednią kontynuacją Prince of Persia: Warrior Within i ostatecznym zamknięciem tzw. sagi Sands of Time. Akcja toczy się po drugim opcjonalnym zakończeniu poprzedniej odsłony przygód Księcia, w którym główny bohaterem zabił Dahakę i zdołał uratować Kaileenę. Gra rozpoczyna się w momencie, gdy Książę powraca z Kaileeną do swojego rodzinnego miasta - Babilonu, aby w końcu zaznać spokoju po pokonaniu sił zła. Odpoczynek nie jest mu jednak dany, gdyż to, co główny bohater widzi na miejscu, przechodzi jego najśmielsze oczekiwania - Babilon powoli zaczyna zamieniać się w ruinę, miasto zostało zaatakowane, a teraz płonie, coraz bardziej się wyniszczając...

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka w kolejnej odsłonie Prince of Persia, podobnie jak w dwóch poprzednich częściach, opiera się na dwóch elementach: walce oraz sekcjach zręcznościowych. Dotychczas oba wydawały się być wyważone w równych proporcjach, jednak w Rival Swords twórcy postawili przede wszystkim na elementy platformowe, eksplorację leveli i zagadki. Etapy po raz kolejny zostały zaprojektowane tak, aby zmusić gracza do namysłu, jak pokonać dany fragment. Walka - element, który w prequelu odgrywał tak wielką rolę, teraz stracił na wartości, jednak autorzy dodali możliwość zamiany w Dark Prince - ciemną stronę głównego bohatera, zmieniającą nieco charakter rozgrywki. Przebywając w tej formie gracz musi się spieszyć, gdyż protagoniście nieustannie spada energia, którą trzeba regenerować poprzez Piaski. Te dostaje się po zabiciu przeciwnika lub znajduje w porozmieszczanych wszędzie skrzyniach. Deweloper dał graczom również możliwość wykonywania cichych zabójstw, nazwanych Speed Kill. Wersja na Wii umożliwia pokierowanie Księciem za pomocą wiilota, z kolei edycja na PSP została wzbogacona o kilka minigier, w tym m.in. wyścigi rydwanów.

 

Prince of Persia: Rival Swords działa na tym samym silniku, co dwie poprzednie odsłony przygód Księcia. Gra wygląda się schludnie i efektownie, jednak sporą wadą jest wygląd postaci, które nie porażają ilością detali, są kanciaste i nie do końca dopracowane.

Wideo - Prince of Persia: Rival Swords

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper