TMNT

TMNT

6,0
27 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.2
X360 6.4
Wii -
PSP 5.7
DS 9.0
PS2 4.8
GC -
GBA 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
7.5 godzin
Premiery
Świat:
20.03.2007
Europa:
23.03.2007
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
7.5 godzin
Premiery
Świat:
20.03.2007
Europa:
23.03.2007

TMNT - opis gry

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja to chodzona bijatyka z elementami platformówki wyprodukowana przez Ubisoft Quebec i wydana przez Ubisoft w marcu 2007 roku na PC i konsole PSP, PS2, NDS, GBA, GameCube, Wii oraz Xbox 360. Gra bazuje na licencji filmu kinowego o przygodach Żółwi Ninja pod tym samym tytułem.

Wersje na przenośną konsolę Sony oraz DS-a pod względem przyjętej koncepcji rozgrywki są do siebie bardzo zbliżone. Cała gra została podzielona na piętnaście misji, a w każdej z nich gracz kieruje innym żółwiem. Środowisko zostało stworzone w pełnym 3D, jednakże swoboda jest tylko pozorem - w praktyce okazuje się, że można iść tylko w jedną stronę, z góry określoną przez twórców ścieżką. Sekwencje platformowe należy przechodzić dokładnie w tych miejscach, jakie zaplanował deweloper. Trzeba w tym celu odszukać świecący się niebieski punkt, użyć jednego z trzech przycisków odpowiadających za kierunek skoku (przód, lewo i prawo) i wykonać akcję. Im mocniej bohatera rozpędzi gracz, tym lepszą notę uzyska za zwinność. Walka jest stosunkowo prosta, gdyż za uderzenia odpowiada tylko jeden przycisk.

Dalsza część tekstu pod wideo

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja na Game Boy Advance jest zdecydowanie najwyżej ocenianą wersją tego tytułu. Autorzy zdecydowali się na klasycznym widok 2D, przez co gra przypomina pierwowzór z automatów. Mimo że w dalszym ciągu jest to bijatyka chodzona, deweloper postarał się o urozmaicenie rozgrywki. Żółwie podczas walki gromadzą punkty doświadczenia i środki na zakupy, które można robić pomiędzy kolejnymi levelami (do nabycia są m.in. nowe ciosy, bronie czy zwiększenie siły). System walki na GBA jest stosunkowo rozbudowany - gracz może wyprowadzać efektowne łańcuchy combo, a na dodatek przyzwać jednego z Żółwi Ninja do pomocy w walce. Tytuł ten wyróżnia ponadto spora interakcja z otoczeniem - istnieje możliwość podnoszenia koszy na śmieci, niszczenie parkomatów i używanie ich podczas starć z licznymi grupami wrogów.

Oprawa graficzna na PSP oraz DS-ie stoi na niskim poziomie. Scenki przerywnikowe są wyświetlane na dwóch ekranach w postaci fragmentów komiksu (DS), natomiast panoramiczny ekran handhelda Sony pozwolił na zrzuty bezpośrednio z filmu kinowego.

Wideo - TMNT

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper