The King of Fighters XI

The King of Fighters XI

6,7
7 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
SNK Playmore
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
22.06.2006
Europa:
06.07.2007
Producent:
SNK Playmore
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
22.06.2006
Europa:
06.07.2007

The King of Fighters XI - opis gry

The King of Fighters XI to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez SNK Playmore i wydana w Europie przez Ignition Entertainment. Tytuł ukazał się pierwotnie na automatach, a później przeniesiono go na PlayStation 2.

Wydarzenia przedstawione w The King of Fighters XI rozgrywają się dwa lata po tych ukazanych w poprzedniej części serii, kiedy tajemnicza grupa Mukai wykradła pieczęć Orochi i po złamaniu jej uwolniła niszczycielską moc. Wątek Orochi pojawia się też i tym razem. W grze występuje ponad czterdzieści postaci, z czego pięć zostało dodanych z myślą o PlayStation 2. Część to znane twarze, część jest zupełnie nowa, a część powraca po długiej przerwie, jak np. Eiji Kisaragi. Każdy ma oczywiście przy tym motywy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jedenasta odsłona KoF wprowadza kilka nowych patentów. Wymienić spośród nich można chociażby “shifty”, które umożliwiają przełączenie się na drugą postać przy np. odpalaniu combosa lub w gorącej sytuacji gdy nasz podopieczny jest blisko przegranej, oraz dream cancel dający szansę przerwania specjalnego ataku przeciwnika. Wzorem poprzedników walczący, oprócz paska energii, dysponują również wskaźnikiem skill stock umożliwiającym odpalanie niektórych zdolności o charakterze ofensywnym bądź defensywnym.

Gra wprowadza też inne ciekawe rozwiązanie, które wyróżnia ją na tle konkurencji. Rzecz dotyczy sytuacji gdy czas dobiegnie końca. Otóż w KoFXI nie wygrywa wówczas ten, komu pozostanie więcej energii. O tym, kto zostanie zwycięzcą, decyduje wskaźnik Judgment Bar. Żeby przechylić szalę na naszą stronę musimy rzecz jasna obijać facjatę przeciwnikom, jednak mniej premiowane są zwykłe ciosy, a bardziej combosy.

Wideo - The King of Fighters XI

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper