KoF: Maximum Impact 2

KoF: Maximum Impact 2

7,2
9 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
SNK Playmore
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
27.04.2006
Europa:
23.03.2007
Producent:
SNK Playmore
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
27.04.2006
Europa:
23.03.2007

KoF: Maximum Impact 2 - opis gry

KOF: Maximum Impact 2 to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez SNK Playmore i wydana w Europie przez Ignition Entertainment. Tytuł ukazał się najpierw na automatach, a później został przeniesiony na PlayStation 2 (była to jedyna konsolowa wersja).

Fabularnie Maximum Impact 2 kontynuuje wątki poprzedniej części. Zorganizowany przez gang Mephistopheles turniej sztuk walk okazał się przykrywką, a głównym celem zakapiorów była chęć skorzystania z okazji i wyeliminowania rzeczywistych i potencjalnych rywali. Jego szef, Duke, został pokonany, lecz na tym jednak problemy Southtown bynajmniej się nie skończyły. Z mrocznych zakamarków półświatka wyłania się nowa przestępcza grupa Addes, której prawdziwe cele nie są znane. Organizuje ona nowe zawody, zapraszając najlepszych wojowników z całego świata.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki Maximum Impact 2 nie różni się szczególnie od części pierwszej. Najważniejsza zmiana dotyczy wprowadzenia sidestepów, czyli kroków wykonywanych w głąb planszy. Inne novum to opcja cancelowania niektórych specjalnych technik. Reszta pozostała w zasadzie zmian. Do dyspozycji mamy teraz blisko czterdzieści postaci, każda z unikalnymi umiejętnościami (i wspomnianymi specjalnymi technikami odpalanymi po nabiciu specjalnego wskaźnika). Większość wraca z pierwszego Maximum Impact, ale są też nowe twarze, w tym także gościnne występy zaliczają postacie z serii Metal Slug (Fio) i Samurai Shodown (Hanzo Hattori).

Najważniejszym trybem jest, podobnie jak ostatnio, Story Mode. Każda postać ma swoją rolę w opowiadanej historii, ale nie u wszystkich jest ona tak samo istotna. Poza tym dostępny jest także tryb z wyzwaniami (dla przykładu rozstawianie min, konieczność załatwienia rywala konkretną techniką czy zbieranie monet), Time Attack, gdzie staramy się możliwie jak najszybciej stoczyć serię pojedynków, oraz Versus.

W Maximum Impact 2 sporo jest bonusowej zawartości do odblokowania - przede wszystkim postaci (nie wszyscy są dostępni na starcie) oraz kostiumów dla nich.

Wideo - KoF: Maximum Impact 2

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper