God Hand

God Hand

7,3
44 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Clover Studio
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Śr. czas:
14.5 godzin
Premiery
Świat:
14.09.2006
Europa:
16.02.2007
Polska:
16.02.2007
Producent:
Clover Studio
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Śr. czas:
14.5 godzin
Premiery
Świat:
14.09.2006
Europa:
16.02.2007
Polska:
16.02.2007

God Hand - opis gry

God Hand to trójwymiarowa chodzona bijatyka wyprodukowana przez Clover Studio i wydana przez Capcom na PlayStation 2. Przy produkcji gry brał udział między innymi Shinji Mikami, twórca serii serii Resident Evil.

Według założeń Mikamiego grę stworzoną z myślą o graczach hardkorowych. God Hand pozwała nam się wcielić w Gene’a, mistrza sztuk walk, który nosi tytułowe “ręce boga”, broń wykorzystaną w zamierzchłej przeszłości do pokonania demona o imieniu Angra. Tytuł oferował wiele wątków humorystycznych, przesadzoną fabułę i pomysłowy system walki.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W God Hand przy wszystkim z wyjątkiem podstawowych ataków używa się jednego przycisku odpowiedzialnego za kontekstowe czynności. Możemy nim wspinać się po drabinach, podnosić przedmioty albo dobić poobijanego przeciwnika. Prawej gałki używamy do robienia uników, a pod przyciski z symbolami podpinamy pożądane umiejętności. Czwarty (kwadrat) służy zaś do łączenia ich w combosy. Łącznie twórcy przygotowali ponad sto różnych ciosów charakterystycznych dla różnych sztuk walki, jak capoeira czy styl pijanego mistrza. Niektóre odnajdujemy w formie zwojów w trakcie rozgrywki.

 

Przy najpotężniejszych umiejętnościach używa się tak zwanej God Roulette, ruletki zawierającej techniki spośród których gracz wybiera to, co odpowiada mu najbardziej. Aby jednak użyć tych ataków, należy posiadać specjalne orby, a te nabywa się zgarniając porozrzucane po poziomach karty (Skull Cards).

 

Tytułowe “ręce boga” także odgrywają tu swoją rolę. W trakcie rozgrywki nabijamy wskaźnik Tension Gauge i gdy dojdzie on do pewnego poziomu, Gene może użyć swej broni stając się na pewien czas całkowicie nietykalny. Na Tension Gauge można dodatkowo wpływać używając przedmiotów, które zwiększają jego moc.

 

Kolejnym interesującym rozwiązaniem jest pasek odpowiedzialny za stopień trudności. Jeśli idzie nam średnio, znajduje się on na niskim poziomie, natomiast jeśli zaczniemy wymiatać przeciwnicy przestają się z nami patyczkować. Pokonani w takim stanie zostawiają jednak więcej punktów. 

 

Oprócz walki God Hand oferuje też kilka minigier. Z poziomu mapy mamy dostęp do kasyna, gdzie możemy zagrać w blackjacka, pokera, powalczyć na arenie lub wziąć udział w wyścigach chihuaha.

Wideo - God Hand

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper