TimeShift

TimeShift

7,0
66 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.0
PS3 7.2
X360 6.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Saber Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Śr. czas:
9.5 godzin
Premiery
Świat:
30.10.2007
Europa:
30.10.2007
Producent:
Saber Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Śr. czas:
9.5 godzin
Premiery
Świat:
30.10.2007
Europa:
30.10.2007

TimeShift - opis gry

TimeShift jest strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowaną przez studio Saber Interactive i wydaną przez Sierra Entertainment (wówczas część spółki Vivendi Games) w październiku 2007 roku na konsolę Xbox 360 i PC, a 2 miesiące później na PlayStation 3. Gra w momencie premiery zebrała mieszane recenzje.

Historia, jaką opowiada TimeShift, rozpoczyna się od wybuchu. Aiden Krone, naukowiec pracujący w ośrodku badawczym pracującym nad skafandrem pozwalającym na manipulowanie czasem, kradnie wersję Alfa tego wynalazku. Następnie cofa się czasie, pozostawiając po sobie jedynie bombę. W tym samym momencie główny bohater gry, pracujący w tym samym ośrodku, postanawia przywdziać prototypowy skafander Beta i rusza w pogoń za doktorem Aidenem. Jak się okazało główny antagonista z mocą władania nad czasem sięgnął po dyktaturę w całkowicie zmienionej rzeczywistości, nazwanej przez siebie Krone Magistrate. Celem głównego bohatera jest odnalezienie i zabicie opętanego manią wielkości szaleńca.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tym, co wyróżnia TimeShift w tłumie innych shooterów FPP, jest system zabawy czasem, który jest centralnym elementem tej produkcji. Skafander Beta noszony przez protagonistę pozwala na manipulowanie czasem w trzech różnych trybach - spowolnienie, zatrzymanie oraz cofanie. Energia skafandara szybko się kończy, jednak podobnie jak pasek żywotności, odnawia się ona automatycznie po pewnym czasie. W grze nie brakuje zagadek logicznych, choć nie są zbyt złożone i zawsze gdy gracz nie ma pomysłów na rozwiązanie, z pomocą przychodzi metoda prób i błędów z wykorzystaniem funkcji skafandra. TimeShift pozostaje jednak strzelaniną i eliminacja wrogów jest podstawową czynnością w każdym rozdziale kampanii. Dzięki możliwościom, jakie oferuje skafander, gracz może bawić się z wrogami na wiele różnych sposobów. Główny bohater nosi przy sobie maksymalnie trzy rodzaje pukawek, arsenał jest standardowy, jednak każda broń oferuje alternatywny tryb prowadzenia ognia. Gra oferuje nie tylko kampanię dla samotników, lecz również zabawę wieloosobową.

Grafika w TimeShift wygląda przeciętnie, rekompensuje to jednak płynna animacja oraz cut-scenki, które zostały wyrenderowane oddzielnie i wyglądają dużo lepiej od samej gry. Autorami dynamicznej ścieżki dźwiękowej są Becky Kneubuhl oraz Gabriel Mann.

Wideo - TimeShift

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper