Naruto: Rise of a Ninja

Naruto: Rise of a Ninja

7,8
32 oceny

Ocena wg platformy:

X360 7.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Przygodowa,   Bijatyka
Śr. czas:
23.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.10.2007
Europa:
01.11.2007
Polska:
02.11.2007
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Przygodowa,   Bijatyka
Śr. czas:
23.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.10.2007
Europa:
01.11.2007
Polska:
02.11.2007

Naruto: Rise of a Ninja - opis gry

Naruto: Rise of a Ninja to bijatyka z elementami RPG wyprodukowana przez studio Ubisoft Montreal i wydana przez Ubisoft w listopadzie 2007 roku wyłącznie na konsolę Xbox 360. Rise of a Ninja jest adaptacją popularnej mangi i anime Naruto oraz pierwszą grą o przygodach blondwłosego ninja, za którą odpowiada zachodnie studio.

Fabuła Naruto: Rise of a Ninja opowiada o losach tytułowego chłopca, początkowo ignorowanego przez mieszkańców rodzinnej wioski, oraz na jego wysiłkach, by spełnić marzenie - zostać zaakceptowanym przez wszystkich, którzy nie zwracali na niego uwagi. Tak więc początkowo Naruto jest uczniem Akademii Ninja w wiosce Konoha, później staje się genin (najniższym stopniem w hierarchii ninja) i udaje się do wioski terroryzowanej przez pewnego multimilionera. Po powrocie staje do egzaminu na stopień chuunina, podczas którego wszystko się komplikuje. Pojawiają się kolejni przeciwnicy, tacy jak legendarny sennin, a także członkowie jakiejś organizacji, najwyraźniej chcącej czegoś od głównego bohatera. Pod płaszczykiem efektownej gry akcji twórcy snują dojrzałą opowieść o dojrzewaniu i dorastaniu, o stawaniu się odpowiedzialnym mężczyzną, o sile woli i potędze prawdziwej przyjaźni.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Świat gry, czyli Wioskę Liścia i okolice, możemy eksplorować dowolnie, choć nie wszystkie obszary dookoła miejsca zamieszkania bohatera są od razu dostępne. Wyścigi na czas, w lesie i po dachach budynku, elementy zręcznościowe, zabawne i wymagające minigry sprawiają, że czujemy się, jakbyśmy uczestniczyli w prawdziwym treningu na wojownika. W Rise of Ninja nie zabrakło elementów RPG - cechy naszej postaci podzielone są na: witalność, czakrę i siłę (kombosów oraz jutsu). Ta pierwsza poszerza pasek życia bohatera, druga ilość many, dzięki której możemy podczas walki i eksploracji świata używać wyuczonych jutsu. Jutsu zaś, to specjalne techniki - np. Shadow Clone Jutsu pozwala Naruto skopiować swoją osobę kilkunastokrotnie. Oprócz podstawowego trybu Story Mode, dostępne jest jeszcze Fight Mode, gdzie można zmierzyć z innymi graczami na jednym ekranie lub przez Xbox Live.

 

Naruto: Rise of a Ninja wyróżnia bardzo ładna oprawa graficzna wykonana techniką cel-shading oraz wierność realiom anime/mangi. Mimo iż za produkcję gry odpowiada zachodnie studio, w grze istnieje opacja przełączenia angielskich głosów na oryginalny, japoński dubbing.

Wideo - Naruto: Rise of a Ninja

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper