Final Fantasy XII: Revenant Wings

Final Fantasy XII: Revenant Wings

7,8
13 oceny

Ocena wg platformy:

DS 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny,   RPG,   RTS
Śr. czas:
76 godzin
Premiery
Świat:
26.04.2007
Europa:
15.02.2008
Polska:
28.02.2008
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny,   RPG,   RTS
Śr. czas:
76 godzin
Premiery
Świat:
26.04.2007
Europa:
15.02.2008
Polska:
28.02.2008

Final Fantasy XII: Revenant Wings - opis gry

Final Fantasy XII: Revenant Wings to RTS stworzony przez Think & Feel i wydane przez Square Enix. Gra pojawiła się na DS-ie 15 lutego 2008 roku (w Japonii premiera nastąpiła w kwietniu 2007 roku). Tytuł stanowi sequel Final Fantasy XII, wydanego w 2006 PlayStation 2.

Akcja w Final Fantasy XII: Revenant Wings dzieje się 1 rok po zakończeniu historii z Final Fantasy XII. Główny bohater Vaan spełnił swoje największe marzenie - jest teraz powietrznym piratem, który posiada swój własny latający okręt. Bohater wyrusza na nową przygodę w towarzystwie swojej przyjaciółki Penelo. Celem postaci jest znalezienie jak największych bogactw  na kontynencie Lemures.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Bazą drużyny zgromadzonej wokół Vaana jest wspomniany okręt powietrzny. Na jego pokładzie gracz może sprawdzić obecne cele, customizować bohaterów oraz wybrać nową misję, na którą chce się wybrać. System walki w Final Fantasy XII: Revenant Wings oparty jest o real-time'ową mechanikę. Najważniejszą rolą gracza jest odpowiednie ustawianie członków drużyny z określonych klas ( łucznik, latające jednostki, wojownicy) na planszy. Bohaterowie rozpoczynają atakować przeciwników automatycznie. Gracz może wykorzystywać również bardziej skomplikowane komendy. Ważniejszą rolę niż w FFXII spełnia przyzywanie summonów (w przypadku Final Fantasy XII: Revenant Wings nazywanych Esperami). Istotną funkcję w grze pełni też syntezowanie nowych przedmiotów z pozyskiwanych na planszach składników.

 

Final Fantasy XII: Revenant Wings zostało wg Motomu Toriyamy zaprojektowane z myślą o graczach, którzy nie są mocno zaznajomieni ze skomplikowanymi mechanizmami starć znanymi z większości RTS-ów. Przy tworzeniu projektów bohaterów do gry brał udział Ryoma Ito, który wcześniej odpowiadał za rysunki m.in. w Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift.

 

Square Enix raportowało pod koniec 2008 roku, że sprzedało 1 mln egzemplarzy gry na całym świecie. Final Fantasy XII: Revenant Wings uzyskało dobre recenzje w periodykach na całym świecie (średnia ocen oscylowała wokół wartości 8/10).

Wideo - Final Fantasy XII: Revenant Wings

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper