Advance Wars: Dark Conflict

Advance Wars: Dark Conflict

7,8
16 oceny

Ocena wg platformy:

DS 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Intelligent Systems
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
30.5 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
21.01.2008
Europa:
25.01.2008
Producent:
Intelligent Systems
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
30.5 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
21.01.2008
Europa:
25.01.2008

Advance Wars: Dark Conflict - opis gry

Advance Wars: Dark Conflict to strategia turowa wyprodukowana przez Intelligent Systems i wydana przez Nintendo na NDS-a. Dark Conflict to czwarta część serii Advance Wars. Gra nie miała fabularnych związków z poprzednikami, oferując zupełnie nową, mroczniejszą wizję świata.

Akcja dzieje się w postapokaliptycznej rzeczywistości, a fabuła kręci się wokół 12. batalionu sił zbrojnych Rubinelle, kraju, który przed niszczycielskim deszczem meteorytów prowadził trwającą od stu lat wojnę z Lazurią. Żołnierze próbują pomóc niedobitkom egzystującym w nowej rzeczywistości, ale niestety ludzkość generalnie nie jest zainteresowana budową nowego, lepszego świata. Rubinelle i Lazuria zaczynają wojować dalej, co więcej, z ukrycia za sznurki zdaje się pociągać tajemnicza organizacja, której na rękę jest postępujące zniszczenie.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Trzon rozgrywki w Dark Conflict nie uległ zmianie względem poprzedników. Nadal mamy tu do czynienia ze strategią turową, w której naprzeciw siebie stają dwie armie, a nasze zadanie polega głównie na zniszczeniu wszystkich jednostek lub przejęciu bazy nieprzyjaciela. Podczas bitew znaczenie mogą mieć warunki pogodowe, mgła wojny ukrywająca pozycje nieprzyjaciela oraz umiejętności oficerów dowodzących (które jednak nie mają aż takiego znaczenia jak w Dual Strike).

 

W Dark Conflict czeka na nas  26 fabularnych misji (plus 38 treningowych), pomiędzy którymi śledzimy bieg historii. Po potyczkach zakończonych sukcesem nasze działania zostają poddane ocenie. Zmiany zaszły w balansie rozgrywki. Doszły oczywiście zupełnie nowe jednostki, nowe rodzaje terenów (np. ruiny i wzburzone morze) rzutujące na przebieg starć, ograniczono zdolności oficerów dowodzących, a także zaimplementowano system rozwoju dla zwykłych jednostek (raz z kolejnymi niszczonymi oddziałami wroga nasi podkomendni mogą wejść na wyższy poziom).

 

Gra posiada multiplayer dla maksymalnie czterech osób - mniej niż w Dual Strike, ale twórcy dodali za to funkcje sieciowe (grać można i ze znajomymi, i przypadkowymi osobami). Gracze w multiplayerowych potyczkach mają do wyboru grubo ponad sto map, a ponadto dzięki edytorowi są również w stanie tworzyć swoje własne plansze.

Wideo - Advance Wars: Dark Conflict

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper