SKLEP
Call of Duty: Black Ops (X360)

Call of Duty: Black Ops (X360)

Call of Duty: Black Ops
  • Producent: Treyarch
  • Wydawca: Activision Blizzard
  • Polski dystrybutor: LEM
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 09.11.2010
  • Europa: 09.11.2010
  • Polska: 09.11.2010
  • Gatunek: Strzelanina FPP
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 18
  • wulgarny język
  • online
  • przemoc

Ocena społeczności

7.7154 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Call of Duty: Black Ops to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Treyarch i wydana przez Activision Blizzard w listopadzie 2010 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Wydawca wypuścił również wersje na konsole Nintendo Wii i DS – jest to jednak zubożona edycja względem Black Ops z PS3/X360.

Akcja Black Ops rozpoczyna się w 1968 roku, w czasie Zimnej Wojny. Alex Mason przebywa w pokoju przesłuchań, gdzie bombardowany jest pytaniami na temat tajemniczych liczb, których znaczenia nie rozumie. Za sprawą wspomnień Masona, gracz przenosi się w lata 1961-68, gdzie bierze udział w tajnych misjach, jakie wykonywał Alex. Wspomniena żołnierza zawiodą graczy m.in. za Ural, do środkowej części Rosji, na Kubę, do Kazachstanu, Hong Kongu, Laosu, ogarniętego wojną Wietnamu czy na wody Oceanu Arktycznego. Spotkamy po drodze znane postacie historyczne, takie jak John F. Kennedy, Robert McNamara oraz Fidel Castro.

Po tym, jak w wyniku prawnych potyczek studio Infinity Word zostało rozbite, do głosu ponownie doszło Treyarch. Deweloper nie tylko poszedł w ślady kolegów po fachu (czas akcji bliższy współczesności), lecz także dorównał im kunsztem programistycznym. Pełna skryptów kampania na samotnego gracza ponownie zyskała na dynamice, powróciła kooperacyjny tryb, w którym walczy się z zombie, zmodyfikowano również tryb multiplayer. Twórcy dodali więcej opcji kustomizacji, wprowadzając walutę CoD Points i zakupy dodatków, system zakładów oraz płatnych kontraktów.

Call of Duty: Black Ops jest czwartą z kolei grą z tej serii, która działa na tym samym silniku. W związku z ograniczeniami silnika, lokacje są „korytarzowe”, a zniszczalność otoczenia praktycznie nie istnieje. W zamian gra działa w sześćdziesięciu klatkach na sekundę, a całość dopełnia bombastyczny soundtrack Seana Murray’a.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme