Antichamber
36V

Antichamber

Antichamber
  • Producent: Demruth
  • Wydawca: Demruth
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 31.01.2013
  • Europa: 31.01.2013
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Logiczna, Przygodowa, Platformowa
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak

Antichamber to pierwszoosobowa gra logiczno-platformowa, w której wiele zagadek opiera się na zjawiskach zachodzących w niemożliwych przestrzeniach.

Galeria - Antichamber
  • Antichamber
  • Antichamber
  • Antichamber
  • Antichamber
  • Antichamber

Antichamber to gra, w której wiele z zagadek opiera się na zjawiskach zachodzących w niemożliwych obiektach stworzonych przez silnik gry, takich jak przejścia, które prowadzą gracza do różnych miejsc w zależności od tego, w którą stronę jest on skierowany, jak również struktury, których istnienie jest niemożliwe w normalnej trójwymiarowej przestrzeni. Gra zawiera elementy eksploracji psychologicznej w postaci krótkich porad, które istniejącej rzeczywistości.

Elementy logiczne w różnych poziomach polegają na manewrowaniu obiektami w przestrzeni, w której elementy poziomu mogą się zmieniać po dotarciu do określonego punktu, a nawet w zależności od kierunku, w którym gracz jest zwrócony podczas przemierzania poziomu. Wiązki lasera używane są jako mechanizmy kontrolujące różne przejścia, których odblokowanie może wymagać zablokowania lub odblokowania określonych wiązek. Początkowo gracz może sam je uruchamiać, później uzyskuje też dostęp do serii kolorowych "pistoletów", z których każdy pomaga graczowi uzyskać dostęp do kolejnych poziomów. Zazwyczaj ukończeniu zagadki towarzyszy możliwość aktywowania grafik, które zawierają wspomniane wcześniej porady dotyczące rozwiązania lub komentarz społeczny. W dowolnym momencie gracz może wrócić do pierwszego pokoju i użyć mapy, aby nawigować do innych, już odblokowanych obszarów; resetuje to postęp w niedokończonych zagadkach, ale gracz zachowuje odblokowane rodzaje pistoletów.


Opis opracował: TomHagen