SoulCalibur IV

SoulCalibur IV

7,6
142 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 7.5
X360 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Project Soul
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.07.2008
Europa:
31.07.2008
Polska:
15.08.2008
Producent:
Project Soul
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.07.2008
Europa:
31.07.2008
Polska:
15.08.2008

SoulCalibur IV - opis gry

SoulCalibur IV jest bijatyką stworzoną przez japońskiego studio Project Soul i wydaną w Europie przez Ubisoft w wakacje 2008 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. „Czwórka” jest pierwszą odsłoną słynnej serii, która ukazała się na trzecią stacjonarną konsolę Sony oraz Xboksa 360.

SoulCalibur IV jest wbrew tytułowi piątą już odsłoną serii, a pod względem mechaniki oraz stylu niewiele różni się od swoich poprzedniczek. Dobrze znane elementy - charakterystyczne dla każdej z postaci uzbrojenie, możliwość efektownego parowania ciosów i zwyciężania poprzez wyrzucenie przeciwnika poza ring, obecną są również i tutaj. W pierwszej odsłone SC na PS3 i X360 zachowano najbardziej popularne w serii tryby, czyli Story, Arcade oraz trening, jak również dołożono kilka nowości. Największą innowacją jeśli chodzi o tryby dla samotego gracza, która urozmaica rozgrywkę i zapewnia nowe wyzwania, jest Tower of Lost Souls, w którym bierzemy udział w walkach z kilkoma przeciwnikami pod rząd, przy czym nie mamy możliwości zregenerowania paska energii. Za spełnianie specjalnych wymagań gracz otrzymuje też możliwość zakupu dodatkowej broni i wyposażenia.

Autorzy dostosowali SoulCalibur IV do panujących wówczas standardów, wprowadzając dwie kolejne opcje: możliwość zmierzenia się z innymi graczami za pośrednictwem Internetu oraz znacznie rozbudowany względem poprzednich części tryb kreacji własnego wojownika. W tym drugim przypadku bogactwo strojów i ekwipunku oszałamia, a co więcej prawie każdy z elementów, w które wyposażymy swoją postać, zmienia jej współczynniki albo ulepsza umiejętności. Nadaje to grze Project Soul lekko RPG-owego charakteru. W „czwórce” powraca większość znanych postaci, warto też zwrócić uwagę na dwa występy gościnne. W wersji na konsolę Microsoftu pojawił się mistrz Yoda, natomiast posiadacze PlayStation 3 mogą walczyć jako Darth Vader - obaj są ikonicznymi postaciami uniwersum „Gwiezdnych Wojen”.

Dopracowana oprawa wizualna jest ważnym elementem każdej kolejnej gry z tej serii i na tym polu SoulCalibur IV nie zawodzi. Modele postaci wykonane są starannie i szczegółowo, animacja jest płynna, otoczenie i uzbrojenie w wielu aspektach zniszczalne, a całość lśni charakterystycznym, kolorowym blaskiem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - SoulCalibur IV

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper