Fire Emblem: Genealogy of the Holy War

Fire Emblem: Genealogy of the Holy War

5,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

SNES 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Intelligent Systems
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
14.05.1996
Producent:
Intelligent Systems
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
14.05.1996

Fire Emblem: Genealogy of the Holy War - opis gry

Fire Emblem: Genealogy of the Holy War to strategia turowa wyprodukowana przez studio Intelligent Systems i wydana przez Nintendo. Tytuł ukazał się na konsoli Super Famicom (SNES). Oficjalnie nie ukazał się on na Zachodzie.

Fabuła - Fire Emblem: Genealogy of the Holy War

Dalsza część tekstu pod wideo

Genealogy of the Holy War to czwarta odsłona serii Fire Emblem. Akcja rozgrywa się na kontynencie zwanym Judgral, na którym współegzystuje osiem państw założonych przez dwunastu krzyżowców - legendarnych wojowników, którzy zakończyli krwawe rządy smoka Loptyra. Historia składa się z dwóch części i toczy na przestrzeni dwóch pokoleń. Pierwsza skupia się na losach pochodzącego z Grannvale księcia Sigurda, druga zaś na perypetiach jego syna Selipha.

Rozgrywka - Fire Emblem: Genealogy of the Holy War

Trzon rozgrywki nie różni się od wcześniejszych i późniejszych odsłon cyklu. Bitwy toczą się na mapach podzielonych na małe kwadratowe pola, po których poruszają się wszystkie walczące jednostki. Gdy nasi podopieczni znajdują się wystarczająco blisko nieprzyjaciela, możemy przeprowadzić atak. Włącza się wówczas animacja przedstawiająca wymianę ciosów. 

Genealogy of the Holy War wprowadza do formuły system Weapon Triangle, który został z serią na lata. Każdy z trzech podstawowych typów oręża ma tutaj wady i zalety, działając na zasadzie podobnej do zabawy w papier-nożyce-kamień. Podobnie rzecz wygląda z zaklęciami bazującymi na żywiołach ognia, wiatru i błyskawic. Postacie reprezentują ponadto różne klasy, co przekłada się na ich zdolności i wyposażenie.

Decyzje podejmowane przez nas na początkowym etapie bitwy mogą wpłynąć na późniejszy jej przebieg i sprokurować pewne wydarzenia. Po zakończeniu starcia jesteśmy natomiast nagradzani punktami doświadczenia, które pozwalają rozwijać potencjał bojowy poszczególnych postaci.

Budowanie relacji z innymi postaciami, filar serii Fire Emblem, także jest w Genealogy of the Holy War obecne. Główny bohater może wybrać żonę, a następnie spłodzić z nią syna - Selipha. Co warto dodać, umiejętności i parametry rodziców mają później wpływ na umiejętności i parametry dzieci. 

W grze zaimplementowano permadeath. Bohaterowie polegli na polach bitew opuszczają szeregi naszej armii na dobre. 

Wideo - Fire Emblem: Genealogy of the Holy War

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper