Deathmatch Maker

Deathmatch Maker

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Virtus Corporation
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
07.05.1997
Producent:
Virtus Corporation
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
07.05.1997

Deathmatch Maker - opis gry

Deathmatch Maker to kreator zawartości do strzelaniny z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowany przez Virtus Corporation i wydany przez Macmillan Digital Publishing wyłącznie w USA. Produkcja ta ukazała się na Windowsa oraz komputery osobiste z systemem MS-DOS.

Tytuł jest autoryzowanym przez id Software edytorem map do pierwszej odsłony serii Quake. W odróżnieniu od wielu edytorów map, gdzie trzeba tworzyć niejako od zera, projekt od VIrtus Corporation oferuje masę gotowych elementów, jakie potem można zebrać w całość - są to m. in, bazowe wzory pomieszczeń czy shadery 3D. Po złożeniu tego w całość gracz następnie nakłada tekstury czy oświetlenie, co dzięki interfejsowi jest proste - następnie testuje on efekt swoich prac. W przypadku Deathmatch Maker da się do zrobić przed czasem długotrwałym projektem kompilacji map. Z tym tytułem można zapoznać się jedynie w pojedynkę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poza wspomnianą wyżej zawartością pakiet zawiera także zaprojektowane przez deweloperów z Virtus Corporation mapy - są to dwa epizody znane jako Virtus Episodes, gdzie zawarto m. in. nowego krytycznego przeciwnika (bossa). Dodatkowo zawarte zostały narzędzia firm trzecich ułatwiające obchodzenie się z edytorem. 

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper