U.N. Squadron

U.N. Squadron

8,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

SNES 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
26.07.1991
Europa:
10.12.1992
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
26.07.1991
Europa:
10.12.1992

U.N. Squadron - opis gry

U.N. Squadron jest to konsolowa wersja gry z automatów wydana przez Capcom na SNESa w 1991 r. Oryginalnie w Japonii gra ukazała się pod nazwą Area 88 i była oparta na mandze o tym samym tytule.

Wcielamy się tu w jednego z 3 pilotów powietrznej bazy wojskowej Area 88. Są to: Shin Kazama, Mickey Simon i Greg Gates. Ich misją jest powstrzymanie organizacji terrorystycznej Project 4. Stylistyka utrzymana jest w klimacie przełomu lat 70tych i 80tych.

Dalsza część tekstu pod wideo

U.N. Squadron to scrolowany shooter z widokiem z boku, w którym kierujemy samolotem jednocześnie niszcząc wrogie jednostki zarówno powietrzne jak i naziemne. Na początku gry możemy wybrać jednego z 3 pilotów. Każdy ma swoje odmienne zdolności np. Greg łatwiej odzyskuje życie, ale dostaje mniej korzyści ze zbieranych bonusów.

Przed każdą misją odwiedzamy sklep, w którym możemy kupić samolot i uzbrojenie. Na start dostajemy 3.000$. Kolejne dolary "zarabiamy" zestrzeliwując wrogie jednostki, a także bonusowo za ukończenie misji. Pełnią one rolę punktów. Można również nic nie kupować w sklepie by odłożyć pieniądze na później na zakup czegoś lepszego.

Na przeciwko gracza staje 10 poziomów do ukończenie oraz poziomy bonusowe na czas, w których można zdobyć dodatkowe punkty. W odróżnieniu od zwyczajowego w tym gatunku zgonu za każda otrzymane trafienie obecny jest pasek życia. Po każdym otrzymanym strzale otrzymujemy stan "danger", jeśli otrzymamy w trakcie jego trwania kolejny atak giniemy. Jeśli uda się przeczekać ten stan bez otrzymywania obrażeń, pasek wróci do normy, ale za każdym razem będzie coraz krótszy, aż do permanentnego stanu "danger".

W trakcie rozgrywki natrafić można na różnego rodzaju power up'y. Na ogół wzmacniają one naszą siłę ognia, leczą, obdarowują polem siłowym lub niszczą wrogie jednostki na ekranie.

Grafika w grze jest przyzwoita. Korzysta z Mode 7, lecz niestety płynność nie uchroniła się przed sporadycznymi spowolnieniami.

Wideo - U.N. Squadron

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper