Morbid: The Seven Acolytes

Morbid: The Seven Acolytes

7,2
5 oceny

Ocena wg platformy:

NS 6.5
PC 10.0
PS4 6.7
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Still Running
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Horror,   RPG akcji
Premiery
Świat:
03.12.2020
Europa:
03.12.2020
Producent:
Still Running
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Horror,   RPG akcji
Premiery
Świat:
03.12.2020
Europa:
03.12.2020

Recenzja redakcji

Morbid: The Seven Acolytes - recenzja gry. Dawniej jest dzisiaj
7.5
Morbid: The Seven Acolytes - recenzja gry. Dawniej jest dzisiaj
NS PC PS4 XONE

Morbid: The Seven Acolytes - opis gry

Morbid: The Seven Acolytes to gra action-RPG w konwencji "horrorpunku" wyprodukowana przez studio Still Running i wydana przez Merge Games. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. 

Fabuła - Morbid: The Seven Acolytes

Dalsza część tekstu pod wideo

Wzorem gier studia FromSoftware Morbid: The Seven Acolytes nie stawia dużego nacisku na fabułę, dając nam raczej tylko ogólne wytyczne. Akcja toczy się w fantastycznej krainie o nazwie Mornia terroryzowanej przez tytułowych “siedmiu akolitów”, a ściślej - złe bóstwa zwane Gahar, które ich opętały, a które -- niczym niektóre pasożyty -- nie są zdolne przeżyć poza ciałem ‘nosiciela’. Naszym zadaniem jest odnaleźć opętanych akolitów, a następnie się z nimi rozprawić.

Rozgrywka - Morbid: The Seven Acolytes

Pod względem rozgrywki produkcja Still Running także czerpie garściami z tytułów From, zwłaszcza z Bloodborne. Zmagania sprowadzają się do eksploracji ponurego świata i szlachtowania wszystkiego, co się nawinie. Nasza postać ma do dyspozycji różne rodzaje uzbrojenia, przede wszystkim broń białą, ale też broń palną mogącą (jak we wspomnianym Bloodborne) na chwilę ogłuszyć nieprzyjaciela. Każdy typ oręża ma inne cechy i właściwości, co pozwala dobrać broń najlepiej pasującą do stylu grającego.

W trakcie starć musimy mieć wzgląd na dwa dodatkowe wskaźniki. Pierwszy to stamina, czyli kondycja postaci. Reguluje ona ile ataków możemy wyprowadzić. Jeśli będzie ich wystarczająco dużo, należy odczekać, by doszło do zregenerowania sił. Drugi wskaźnik to z kolei zdrowie psychiczne. Jeżeli zacznie ono szwankować, odbije się to na naszym potencjale bojowym (zaczniemy zadawać mniejsze obrażenia).

Główną atrakcją Morbid są starcia z bossami. Tutejszy system walki wymaga zapoznania się z umiejętnościami rywala, a co z tym idzie - umiejętnego ich czytania. Kluczowe jest zatem wykonywanie uników i oczekiwanie na dogodny moment, by zaatakować (warto jednak w tym kontekście dodać, że dostępne są również bloki i możliwość parowania ataków przeciwnika). 

W grze zaimplementowano też system rozwoju.

Wideo - Morbid: The Seven Acolytes

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper