Tokyo Bus Annai - opis gry
Tokyo Bus Annai (uproszczony zapis - Tōkyō Bus Annai, angielskie tłumaczenie -Tokyo Bus Guide) to symulacja autobusu autorstwa Fortyfive (wcześniej znane jako AIM). Tytuł ukazał się 23 grudnia 1999 roku na Sega Dreamcast (wydany przez dewelopera) i 10 maja 2001 roku na PlayStation 2 (dzięki Success) z reedycją 7 sierpnia 2003 roku w ramach serii SuperLite 2000.
W ramach tego symulatora twórcy zdecydowali się odwzorować pracę kierowcy autobusu w Tokio z uwzględnieniem większości związanych z tą pracą elementów. Zadaniem gracza będzie więc nie tyle prowadzić pojazd zgodnie z przepisami (nie tylko prędkość, co m. in. sygnalizowanie skręcania), co także sygnalizowanie przystanku lub dbanie o komfort o przejazd (m. in. punktualność czy unikanie gwałtownego hamowania). Każde z tych przewinień uszczupla pasek zdrowia, co w przypadku jego wyczerpania kończy grę - komfortowa, z perspektywy pasażerów busa, rozgrywka odnawia wspomniany pasek. Wśród zaimplementowanych tras są Niji 01 (okolice Rainbow Bridge), Tian 70 (dzielnica Shinjuku), Ume 76 (wiejskie tereny zachodniego Tokyo);
Z grą można zapoznać się w rozgrywce dla jednego gracza - twórcy przewidzieli zarówno tryb wolny (bez zapisów stanów gry czy odblokowywania zawartości), jak i kampanię z możliwością ustawienia pory dnia na dzień, wieczór albo noc. Rozgrywka w ramach kampanii jest wzbogacona o sceny przerywnikowe w formie rozmów z pasażerami, dzięki czemu odblokowywana jest związana z nimi dodatkowa zawartość. Poza kampanią istnieje także możliwość pobrania, a następnie uczestniczenia w teście wiedzy z ówcześnie obowiązujących w Japonii znaków drogowych.
Komentarze (5)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych