Disaster: Day of Crisis

Disaster: Day of Crisis

6,7
14 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 6.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Monolith Soft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
25.09.2008
Europa:
24.10.2008
Polska:
24.10.2008
Producent:
Monolith Soft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
25.09.2008
Europa:
24.10.2008
Polska:
24.10.2008

Disaster: Day of Crisis - opis gry

Disaster: Day of Crisis jest grą akcji wyprodukowaną przez Monolith Soft i wydaną przez Nintendo w 2008 roku przez Nintendo na Wii.

Disaster: Day of Crisis pozwala nam się wcielić w postać Raymonda Bryce’a, byłego żołnierza, który po różnych perypetiach bierze udział w misji zmierzającej do powstrzymania terrorystycznej grupy SURGE. Złożona z byłych żołnierzy organizacja żąda od Białego Domu spełnienia jej warunków, w przeciwnym razie gotowa jest odpalić skradzioną broń nuklearną. Bryce musi jednak poradzić sobie nie tylko z byłymi kolegami, ale i serią katastrof naturalnych nawiedzających fikcyjne Blue Ridge City.

Dalsza część tekstu pod wideo
 
Trudno jednocześnie zdefiniować rozgrywkę w Distaster: DoC. Akcję śledzimy przeważnie z perspektywy trzeciej osoby, wyłączając nierzadkie sekcje gdy gra zamienia się w strzelaninę “na szynach” przypominającą serie Time Crisis bądź Virtua Cop. Fragmentów większej swobody nie ma aż tak wiele, gameplay opiera się na przeróżnych minigrach (ucieczka przed powodzią, prowadzenie samochodu, udzielanie pierwszej pomocy itd. itp.) podczas których gracz zmuszony jest zrobić użytek z funkcji kontrolera ruchowego (od czasu do czasu można jednak rozejrzeć się po mieście w poszukiwaniu ludzi potrzebujących pomocy). Struktura oparta jest poziomach, które możemy powtarzać do woli podbijając wynik, co odblokowuje nowe stroje i bronie.  
 
Disaster: DoC przyjęty był raczej dobrze, choć gdzieniegdzie krytykowano grafikę i momentami nie najlepsze sterowanie. Dzięki ujawnionemu CV reżysera gry Keiichiego Ono, który trzy lata po premierze opuścił Monolith Soft, można było wywnioskować, iż studio planowało produkcję kontynuacji. Słaba sprzedaż pierwowzoru ostatecznie uniemożliwiła jednak jej realizację.  

Wideo - Disaster: Day of Crisis

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper