DragonFangZ: The Rose & Dungeon of Time

DragonFangZ: The Rose & Dungeon of Time

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 5.0
PS4 6.0
XONE -
3DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Toydea
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Roguelike
Premiery
Świat:
29.03.2018
Europa:
10.06.2019
Polska:
10.06.2019
Producent:
Toydea
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Roguelike
Premiery
Świat:
29.03.2018
Europa:
10.06.2019
Polska:
10.06.2019

DragonFangZ: The Rose & Dungeon of Time - opis gry

DragonFangZ: The Rose & Dungeon of Time to gra RPG z elementami roguelike wyprodukowana przez studio Toydea. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, Nintendo 3DS (tylko Japonia) i Nintendo Switch.

Produkcja studia Toydea przypomina serię Shiren the Wanderer czy ogólnie cykl Mystery Dungeon. Gra posiada minimalistyczną fabułę, pozwalając nam się wcielić w tytułową Rose. Bohaterka trafia pewnego dnia do tajemniczego świata zwanego “Drzewem czasu”, którego tajemnice próbuje odkryć. W tym celu eksploruje ona wielki labirynt, tzw. kolebkę smoków, by odkryć prawdę o świecie, do którego się przeniosła.

Dalsza część tekstu pod wideo

Trzon rozgrywki to, jak wspomniano, eksplorowanie liczącego trzydzieści pięter dungeona z generowanymi proceduralnie pomieszczeniami. Produkcja studia Toydea jest przy tym grą turową - nasza podopieczna, podobnie jak jej liczni napotykani przeciwnicy, porusza się po mapach pokrytych kwadratowymi polami, zaś starcia nie toczą się w czasie rzeczywistym, tylko przybierają formę wymiany ciosów. Po wyprowadzeniu przez Rose ataku swoją turę ma bowiem przeciwnik/przeciwnicy (nie ma tu zatem mashowania przyciskami).

Na potencjał bojowy bohaterki wpływ mają różne rodzaje wyposażenia (bronie i pancerze), ale oprócz tego kolekcjonuje ona również kły pozostawiane na placach boju przez nieprzyjaciół. Dają one dostęp do jednego skilla aktywnego i jednego pasywnego, a poza tym ich wyekwipowanie (nałożyć można maksymalnie trzy kły) wiąże się z jakimś efektem o charakterze ofensywnym lub obronnym. 

Inne mechaniki, o których warto wspomnieć to Brave, stan, w który wchodzimy po spełnieniu określonych warunków (atakowaniu nieprzyjaciół), a który zmniejsza cooldown na używanie umiejętności, zwiększa szansę zadawania krytycznych obrażeń i aktywuje perki, oraz Dragontime - czas, po upłynięciu którego (każda wykonana czynność równa się utracie jednej sekundy) Rose zaczyna odnosić obrażenia przez sam fakt przebywania w lochu.

Wideo - DragonFangZ: The Rose & Dungeon of Time

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper