Dawn of Fear

Dawn of Fear

7,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Brok3nsite
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Horror
Premiery
Świat:
03.02.2020
Europa:
03.02.2020
Polska:
03.02.2020
Producent:
Brok3nsite
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Horror
Premiery
Świat:
03.02.2020
Europa:
03.02.2020
Polska:
03.02.2020

Dawn of Fear - opis gry

Dawn of Fear to gra przygodowa w konwencji survival-horroru wyprodukowana przez hiszpańskie studio Brok3nsite i wydana przez Good Game Publishing. Tytuł ukazał się na PlayStation 4.

Dawn of Fear to survival-horror inspirowany klasyką tego gatunku z lat 90. Głównym bohaterem gry jest Alex, młody mężczyzna, który próbuje sobie ułożyć życie po wypadku, w którym zginęła część jego rodziny, a on sam cudem wyszedł z niego w jednym kawałku. Przez pewien czas jakoś mu się to udaje. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Po trzech latach od tego wydarzenia umiera jednak macocha Alexa, pensjonariuszka szpitala dla psychicznie chorych. Po otrzymaniu wiadomości o jej śmierci powraca on do rodzinnego domu, by zająć się sprawami wymagającymi uporządkowania. Na miejscu czeka go niemiła niespodzianka. W posiadłości zastaje bowiem świat grozy i szaleństwa.

Pod względem rozgrywki Dawn of Fear żywo przypomina pierwsze odsłony Resident Evil. Wspólnych mianowników jest sporo: statyczna kamera, sterowanie, zombie oraz inne monstra snujące się z tajemniczych powodów po dużej posiadłości, ograniczone ilości amunicji, ograniczona liczba save pointów, abstrakcyjne łamigłówki itd. 

Większą część naszych zmagań eksplorujemy nawiedzone domostwo, poszukując przedmiotów, które pozwolą nam kontynuować przeczesywanie posiadłości i stopniowe dochodzenie do prawdy. Zagadki, jak wspomniano, bywają niekiedy abstrakcyjne (np. przestawanie wielkich figur szachowych), choć znajdziemy tu również te bardziej przyziemne, jak szukanie kluczy.

Produkcja Brok3nsite garściami czerpie z Resident Evil, zwłaszcza pierwszej części, ale w odróżnieniu od klasyka Capcomu tutaj nie uraczymy takich rozwiązań gameplayowych jak inwentarz z ograniczoną ilością miejsca, atrament niezbędny do zapisywania stanu gry czy skrzynie do przechowywania przedmiotów. W tym sensie Dawn of Fear jest bardziej przystępne.

Wideo - Dawn of Fear

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper