Bloo Kid 2

Bloo Kid 2

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 6.5
3DS -
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
winterworks
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
01.10.2015
Europa:
01.10.2015
Producent:
winterworks
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
01.10.2015
Europa:
01.10.2015

Bloo Kid 2 - opis gry

Bloo Kid 2 to dwuwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio winterworks i wydana przez Headup Games. Tytuł ukazał się na komputerach, urządzeniach przenośnych oraz konsolach Nintendo 3DS i Switch.

Bloo Kid 2, podobnie jak większość platformerów, w tym poprzednia część, nie stawia dużego nacisku na fabułę. O ile w pierwszej części tytułowy bohater ratował swoją dziewczynę, czyli Pink Girl, w kontynuacji próbuje on uratować swojego dzieciaka, Pink Kid, porwanego przez złego gargulca.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeśli chodzi o rozgrywkę, Bloo Kid 2 to amalgamat pomysłów i rozwiązań pojawiających się w przeróżnych dwuwymiarowych platformówkach na przestrzeni historii (zwłaszcza zaś w tych starszych). Na przejście czeka tu pięć światów, a każdy z nich liczy sobie dziewięć mniejszych plansz. Schemat jest z grubsza ten sam: część plansz jest standardowa, wymagając od nas przejścia z punktu A do punktu B, dwie to swego rodzaju labirynty przywodzące na myśl plansze w zamku z pierwszej odsłony Super Mario Bros., z kolei dziewiąty level to zawsze starcie z bossem. Od czasu do czasu zabawa jest urozmaicana, np. sekcją z wagonikiem kopalnianym. 

Na każdej planszy mamy też dodatkowe wytyczne do zrealizowania. Jest ich sześć i zawsze są takie same: zebranie dwóch rodzajów gwiazdek, znalezienie czerwonego balona, pokonanie wszystkich przeciwników, przejście levelu bez obrażeń (nasz podopieczny dysponuje trzema serduszkami) i przejście levelu mieszcząc się w wyznaczonym czasie. Co jasne, odhaczenie wszystkich za jednym razem jest niemożliwe, dlatego wymagane jest ponowne przechodzenia zaliczonych już wcześniej poziomów.

W przypadku 3DS gra wykorzystuje drugi ekranik konsoli, gdzie widnieją informacje np. o tym, w którym miejscu danego levelu się znajdujemy. W wersji tej zaimplementowano również efekt 3D.

Wideo - Bloo Kid 2

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper