Animus: Harbinger

Animus: Harbinger

10,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

NS 10.0
Mobile 10.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
TENBIRDS
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
07.11.2019
Europa:
07.11.2019
Producent:
TENBIRDS
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
07.11.2019
Europa:
07.11.2019

Animus: Harbinger - opis gry

Animus: Harbinger to gra action-RPG inspirowana serią Dark Souls. Za produkcję odpowiadało studio TENBIRDS, a za wydanie TROOOZE. Tytuł ukazał się na urządzeniach przenośnych i konsoli Nintendo Switch. 

Animus: Harbinger w wielu swoich aspektach czerpie inspiracje z serii Dark Souls autorstwa From Software oraz podobnych tytułów. Styl narracji jest tu minimalistyczny. Wcielamy się tutaj w samotnego wojownika, niejakiego Forlorna, którego zadaniem jest oczyszczenie krainy zwanej Cadmeia z wszelkiego plugastwa. Zadanie to zostaje mu powierzone, gdyż został zapomniany, a kto został zapomniany, ten może umrzeć, ponieważ nigdy nie istniał.

Dalsza część tekstu pod wideo

Także sam system walki przypomina znany cykl From. Zestaw umiejętności jest tu w istocie bardzo podobny. Mamy do dyspozycji dwa rodzaje zwykłych ataków (słabszy i zarazem szybszy oraz silniejszy i jednocześnie wolniejszy), unik, możliwość korzystania z mikstur, lockowania się na przeciwniku oraz jego wykończenia w bardziej efektowny sposób, gdy spełnimy określony warunek. Na uwagę zasługuje również wskaźnik “Devastation” odgrywający rolę w trakcie starć z bossami. Gdy go nabijemy (zadając obrażenia), nasz oponent zostanie ogłuszony, a my będziemy w stanie wyprowadzić bolesny atak specjalny. Podobnie jak w Dark Souls istotna jest stamina regulująca częstotliwość z jaką można atakować. 

Największa różnica dotyczy struktury. Nie mamy tu mianowicie do czynienia ze stosunkowo dużym, nieliniowym światem, tylko z pojedynczymi pomniejszymi lokacjami (jest ich nieco ponad dwadzieścia), w których przedzieramy się przez zastępy wrogów, a na końcu walczymy z bossem. 

Wraz z postępami możemy rozwijać nasz potencjał bojowy. Oprócz nowych broni zbieramy także specjalne odłamki oraz pieniądze. Te pierwsze umożliwiają modyfikowanie ekwipunku, te drugie z kolei pozwalają nam kupować nowe przydatne przedmioty.

Co warto dodać, wersje z urządzeń przenośnych i Nintendo Switch różnią się miedzy sobą. W przypadku tych pierwszych zaimplementowany został system mikropłatności.

Wideo - Animus: Harbinger

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper