Trainz Railroad Simulator 2006

Trainz Railroad Simulator 2006

10,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

PC 10.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Auran
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Symulacja
Premiery
Świat:
23.09.2005
Europa:
23.09.2005
Polska:
09.03.2006
Producent:
Auran
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Symulacja
Premiery
Świat:
23.09.2005
Europa:
23.09.2005
Polska:
09.03.2006

Trainz Railroad Simulator 2006 - opis gry

Trainz Railroad Simulator 2006 jest symulacją środowiska kolejowego wydaną 23 września 2005 roku, a w pudełku do Polski trafiła 9 marca 2006 roku.

Trainz Railroad Simulator 2006 (można również natrafić na nazwę Trainz Railway Simulator 2006) jest kolejną odsłoną symulacyjnej serii Trainz rozwijanej przez Auran od 2001 roku. Składa się z dwóch części: trybu Geodety i Maszynisty.

Dalsza część tekstu pod wideo

W trybie Geodety możemy tworzyć nowe mapy (których możemy potem używać w trybie Maszynisty) za pomocą rozbudowanych narzędzi udostępnionych przez twórców. Można dodatkowo edytować te już istniejące. Tryb ten daje również możliwość tworzenia własnych scenariuszy do określonych etapów.

W trybie Maszynisty zasiadamy za sterami ogromnych składów (tudzież wydajemy polecenia komputerowemu maszyniście). Możemy również swobodnie przestawiać zwrotnice na mapach. Wśród maszyn do wyboru znajdziemy lokomotywę manewrową, tramwaje, pojazdy parowe, spalinowe oraz elektryczne, na kolei magnetycznej skończywszy. Dostajemy również zestaw map, na których możemy się poruszać. Zwiedzimy między innymi Niemcy, Hiszpanię, Kanadę, a także fikcyjną trasę przeznaczoną dla kolei magnetycznej. Tryb posiada również samouczek, który przybliża nowicjuszom zasady panujące w tytule Auran. Tytuł daje nam też możliwość podziwiania widoków jako pasażer. W grze możemy kierować składem na dwa sposoby: kabinowym i DCC (uproszczonym). Postawiono duży nacisk na realizm. Można dla przykładu wykoleić maszynę poprzez wejście w zakręt ze zbyt dużą prędkością lub czołowe zderzenie z innym składem. Pociągi wchodzą w interakcję z różnymi elementami na trasie, jak na przykład perony oraz różne punkty załadunku i rozładunku surowców.

TRS 2006 posiada również Lokomotywownię, w której można podejrzeć składy znajdujące się w grze.

Wideo - Trainz Railroad Simulator 2006

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper