Destiny 2: Twierdza Cieni
120V

Destiny 2: Twierdza Cieni

Destiny 2: Twierdza Cieni
  • Producent: Bungie
  • Wydawca: Bungie
  • Wersja językowa: Polska Pełna
  • Premiery
  • Świat: 01.10.2019
  • Europa: 01.10.2019
  • Polska: 01.10.2019
  • Gatunek: Strzelanina FPP
  • Liczba graczy: 1-9
  • od lat 16
  • online
  • przemoc

Twierdza Cieni (ang. Shadowkeep) to czwarte duże rozszerzenie do gry Destiny 2. Za jego produkcję odpowiadało Bungie. Był to pierwszy dodatek wydany samodzielnie przez wspomniane studio.

Twierdza Cieni kontynuuje fabułę i oferuje sporo nowej zawartości praktycznie w każdej dziedzinie. W rozszerzeniu bohaterowie trafiają z powrotem na księżyc, gdzie dochodzi do niepokojących zdarzeń. Eris Morn, była łowczyni i zarazem postać znana z poprzednich dodatków (także tych wydanych do pierwszej części Destiny), uwalnia tajemniczą, niebezpieczną siłę, która przebywała w uśpieniu pod jego powierzchnią, i nie jest w stanie jej opanować. Oznacza to kłopoty, z którymi musimy sobie poradzić.

Rozszerzenie, jak wspomniano, oferuje nie tylko nową historię/kampanię, ale też sporo innej zawartości i usprawnień: nowe misje, questy, lochy, lokacje, rajd itd. Co warto wspomnieć, księżyc, który pojawiał się w serii wcześniej, został znacząco rozbudowany i jest -- według deklaracji twórców -- dwa razy większy od poprzedniej swojej ‘wersji’ z pierwszej części Destiny.

W Twierdzy Cieni dodano system Armor 2.0, który daje nam większą swobodę w kwestii tego, jak zarządzać postacią. Do pancerzy można zamontować mody, które dzielą się na dwa rodzaje: zwykłe, które da się wyekwipować do każdego rodzaju zbroi, oraz elemental wymagające posiadania odpowiedniego pancerza. Mody podnoszą w ten lub inny sposób nasz potencjał bojowy, lecz nie można ich ekwipować według własnego widzimisię. Proces ten zużywa bowiem pewną ilość energii (koszt zależy od moda).

Innym sposobem podnoszenia potencjału naszych podopiecznych są artefakty, specjalne przedmioty, które pojawiły się w rozszerzeniach do pierwszej części Destiny i w “dwójce” ich dotąd nie było. W Twierdzy Cieni dodano też egzekucje, ataki mogące dobić przeciwnika, jeśli ten stracił wystarczająco dużo zdrowia. Ich zastosowanie przynosi korzyści, ale też ryzyko. Np. narażamy się na atak ze strony innych nieprzyjaciół bądź zużywamy energię. 

Recenzje

Podobne gry