Take No Prisoners - opis gry
Take No Prisoners to strzelanina wyprodukowana przez Raven Software i wydana przez Red Orb Entertainment 30 września 1997 roku jedynie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki CD Projekt, gra ukazała się tego samego dnia.
Produkcja jest przedstawicielem popularnego wtedy gatunku i pierwszą grą młodego studia z kamerą umieszczoną z innej perspektywy niż FPP - w Take No Prisoners jest to rzut "z góry na dół" z jakiej gracz będzie obserwować rozgrywkę w postapokaliptycznym uniwersum. Będzie więc on przemieszczał się przez typowe dla schematu lokacje, walczył z przeciwnikami, rozwiązywał zagadki logiczne czy zbierał dane. Z tą produkcją można zapoznać się w rozgrywce rywalizacyjnej do 8 osób włączeni albo składającej się z 20 obszarów kampanii dla pojedynczego gracza.
W ramach fabuły opowiedziana jest historia umiejscowiona w San Antonio w Teksasie po ataku jądrowym, którego to społeczność musi mierzyć się ze skutkami promieniowania. Pewna korporacja decyduje się zbudować specjalną kopułę, ale do jej stworzenia potrzebuje pewnego przedmiotu z wysokiej wieży z samego centrum miasta. Gracz wciela się w śmiałka, zrekrutowanego przez "The Man" Slade'a, który to wyrusza z zadaniem odzyskania przedmiotu.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych