Codename Eagle

Codename Eagle

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Refraction Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-24/32
Premiery
Świat:
15.11.1999
Europa:
15.11.1999
Polska:
01.10.2000
Producent:
Refraction Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-24/32
Premiery
Świat:
15.11.1999
Europa:
15.11.1999
Polska:
01.10.2000

Codename Eagle - opis gry

Codename Eagle to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Refraction Games i wydana przez Take-Two Interactive 15 listopada 1999 roku w Wielkiej Brytanii i w lutym 2000 roku w USA jedynie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki Play-It, produkcja ukazała się 1 października 2000 roku. 

Produkcja jest strzelaniną osadzoną w alternatywnej rzeczywistości XX wieku, gdzie I wojna światowa nigdy nie miała miejsca, a Imperium Rosyjskie trwało w najlepsze. Graz będzie więc przemierzał rozległe obszary zarówno pieszo jak i w różnych pojazdach i przyjdzie mu walczyć z różnymi przeciwnikami głównie w zimowej scenerii. Z tą grą można zapoznać się w składającej na 12 misji kampanii albo rozgrywce z innymi osobami - do 24 w przypadku internetu i do 32 w przypadku LAN.

Dalsza część tekstu pod wideo

W ramach fabuły opowiedziana jest historia osadzona w 1917 roku. Po śmierci cara na tron wstępuje Piotr, który w odróżnieniu od spokojnego ojca, jest żądnym krwi zdobywcą zagrażającym równowadze regionu. Wtedy to sąsiadujące z nim kraje decydują się założyć elitarny oddział komandosów - Shadow Command. Gracz wciela się w najbardziej doświadczonego członka tej organizacji o pseudonimie Red. Oddział ten zostaje następnie wysłany za linie wroga celem sabotażu oraz eliminacji bardziej wpływowych osób.

Produkcja spotkała się z chłodnym odbiorem ze strony recenzentów, którzy to mimo pozytywnego stosunku do mechaniki rozgrywki krytykowali chociażby system sztucznej inteligencji, klimat, czy warstwę graficzną. Mimo tego stanu rzeczy, produkcja przykuła uwagę innego szwedzkiego dewelopera, znanego dzisiaj jako EA DICE, który to w 2000 zdecydował się zakupić studio, a następnie wykorzystać jego doświadczenie oraz technologię przy produkcji własnej strzelaniny. Gra ta ukazała się w 2002 jako Battlefield 1942 i zapoczątkowała serię, która rozreklamowała studio.

Wideo - Codename Eagle

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper