Leisure Suit Larry: Box Office Bust
2636V

Leisure Suit Larry: Box Office Bust

Leisure Suit Larry: Box Office Bust
  • Producent: Team17 Software
  • Wydawca: Codemasters
  • Polski dystrybutor: Codemasters
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 27.03.2009
  • Europa: 27.03.2009
  • Polska: 27.03.2009
  • Gatunek: Platformowa
  • Liczba graczy: 1
  • od lat 16
  • wulgarny język
  • używki
  • seks

Leisure Suit Larry: Box Office Bust to gra action-adventure wyprodukowana przez brytyjskie studio Team 17 i wydana przez Codemasters na komputery osobiste, PlayStation 3 i Xboxa 360 (w planach była też wersja na Wii, lecz ostatecznie nie trafiła do sprzedaży). Box Office Bust to w sumie ósma część serii Leisure Suit Larry.

W Box Office Bust, podobnie jak w Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, wcielamy się w postać Larry’ego Lovage’a, siostrzeńca Larry’ego Laffera, głównego bohatera wcześniejszych odsłon serii. Laffer jest tutaj właścicielem dogorywającej wytwórni filmowej, która ma zostać wykupiona przez konkurencję, dlatego prosi swojego siostrzeńca by ten pomógł mu znaleźć kreta sabotującego działania zmierzające do wyprowadzenia firmy na prostą.

Rozgrywka znacząco odbiega od poprzednich części serii. W Box Office Bust mamy do czynienia z podziałem na misje, których podejmujemy się eksplorując otwarte środowisko (możemy też używać pojazdów). Większość wyzwań, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć, wymaga zręczności. Mogą to być wyścigi, montaż filmów, jakaś bitka, ale także uwodzenie, co jest jednym z niewielu elementów przywodzących na myśl poprzednie gry. Tłem dla rozgrywki bywa czasami scenografia z popularnych filmów (lub gatunków filmowych), np. znajdziemy tu parodię Titanica oraz motywy z horrorów i spaghetti westernów.

Box Office Bust zostało bardzo surowe ocenione zarówno przez graczy, jak i recenzentów. Z druzgocącą krytyką spotkał się gameplay, któremu zarzucano monotonię i inne poważne grzechy, oraz scenariusz autorstwa Allena Coverta (amerykańskiego aktora, producenta, scenarzysty często współpracującego z Adamem Sandlerem) bazujący na przaśnych żartach. Gra była do tego stopnia nieudana, że twórca serii, Al Lowe, podziękował Vivendi Games, za to, iż nie musiał w żaden sposób uczestniczyć przy jej produkcji.

Podobne gry