The Elder Scrolls: Blades

The Elder Scrolls: Blades

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 6.0
Mobile 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bethesda Game Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
09.06.2019
Europa:
09.06.2019
Producent:
Bethesda Game Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
09.06.2019
Europa:
09.06.2019

The Elder Scrolls: Blades - opis gry

The Elder Scrolls: Blades to gra action-RPG wyprodukowana przez Bethesda Game Studios. Tytuł ukazał się na urządzeniach mobilnych oraz konsoli Nintendo Switch. Był on spin-offem serii The Elder Scrolls rozgrywającym się między częścią czwartą a piątą.

Fabuła

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry rozgrywa się między wydarzeniami ukazanymi w czwartej i piątej części The Elder Scrolls - podczas Czwartej Ery, jakiś czas po Wielkiej Wojnie. Nasza postać należy do Ostrzy - elitarnego oddziału skrytobójców, który przez długie lata wiernie służył imperium Tamriel. Jego karta w pewnym momencie się jednak odwraca, a poszczególni członkowie organizacji zostają wyjęci spod prawa, stając się zwierzyną łowną. W ramach jednego z takich ‘polowań’ królowa Urzoga gra-Batul nasyła zakapiorów na rodzinne miasto głównego bohatera. Podczas festiwalu przemocy przypadkowo odkryte zostaje przejście do dawno zamkniętej krypty, co doprowadza do uwolnienia króla-czarnoksiężnika Celemarila, który terroryzował krainę podczas Pierwszej Ery. Wraz z nim pojawiają się zastępy żywych trupów, pająków, goblinów, trolli i innych straszydeł. Naszym zadaniem jest dowiedzieć się więcej o antagoniście, uratować mieszkańców miasta i pomóc im je odbudować.

Rozgrywka

The Elder Scrolls: Blades to gra action-RPG z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Tytuł dość znacząco różni się od numerowanych części serii. Tutaj mianowicie nie eksplorujemy otwartego świata, tylko poruszamy się po liniowych lokacjach, przede wszystkim dungeonach (częściowo projektowanych przez twórców, częściowo generowanych proceduralnie). Uproszczona została ponadto mechanika. Część podstawowych umiejętności z głównych odsłon nie została tu zaimplementowana (jak skradanie, przenoszenie zwłok, kradzież przedmiotów itd.). Podczas korzystamy natomiast z rozmaitych broni i zaklęć, przy czym w przypadku tych drugich ‘wyekwipować’ możemy tylko trzy. 

Gra oferuje trzy podstawowe warianty rozgrywki. Abyss jest swego rodzaju survivalem w niekończącym się dungeonie. Arena to multiplayer PvP umożliwiający graczom rywalizowanie w pojedynkach jeden na jednego. Town to z kolei hub, miasto, gdzie otrzymujemy questy do wykonania. Wraz z postępami rośnie ono w siłę, co otwiera dostęp do nowych zadań i NPC-ów (gracze mogą też odwiedzać swoje miasta nawzajem). 

Wideo - The Elder Scrolls: Blades

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper