Cohort: Fighting for Rome - opis gry
Cohort: Fighting for Rome (znane także jako Cohort oraz Fighting for Rome) to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Impressions Games i wydana przez Merit Software we współpracy z deweloperem w 1991 roku na MS-DOS, Atari ST oraz Amigę.
Produkcja jest jedną z pierwszych strategii studia która osadzona jest w okresie istnienia Starożytnego Rzymu (Starożytność). Tak więc gracz zobaczy typowe dla tego państwa jednostki, wśród których mamy łuczników, konnicę oraz piechotę, przy czym dwa ostatnie warianty występują w kategoriach lekki, średni oraz ciężki.
Mechanika rozgrywki opiera się na symulacji bitew wojsk rzymskich. Gracz najpierw wybiera teren (dostępne są: otwarte pole, most, klif oraz wzgórze), a następnie wybiera wojska z dostępnych. Potem gracz ląduje na polu bitwy, a starcia toczą się w czasie rzeczywistym. W trakcie wydawani rozkazów rozgrywka się zatrzymuje, a ponadto dowódca ma możliwość zbiórki jednostek.
Gra spotkała się z mieszanym odbiorem zyskując oceny od 85 do 19 procent. Mimo tego, doczekała się kontynuacji w postaci Cohort II, która to ujrzała rynek dwa lata później na te same platformy, co pierwsza odsłona cyklu.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych