Fuga: Melodies of Steel

Fuga: Melodies of Steel

7,3
3 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 5.0
XSX|S 9.3
NS -
PC -
PS4 -
XONE 10.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
29.07.2021
Europa:
29.07.2021
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
29.07.2021
Europa:
29.07.2021

Fuga: Melodies of Steel - opis gry

Fuga: Melodies of Steel to gra strategiczna z elementami RPG wyprodukowana i wydana przez studio CyberConnect2. Jej akcja rozgrywa się w uniwersum Little Tail Bronx znanym z Tail Concerto i Solatorobo: Red the Hunter.

Fabuła - Fuga: Melodies of Steel

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry rozgrywa się w tym samym uniwersum co Tail Concerto i Solatorobo, choć produkcją CC2 opowiada tym razem zupełnie nową historię bez większych związków z wymienionymi tytułami. Sceną dla wydarzeń przedstawionych w Fuga: Melodies of Steel jest archipelag latających wysp zamieszkanych przez antropomorficzne koty i psy. Głównym bohaterem jest Malt, chłopiec zamieszkujący niewielką wioskę wraz z siostrą. Ich spokój burzy pewnego dnia inwazja imperium. Maltowi i jego niektórym przyjaciołom udaje się zbiec, lecz ich rodziny nie mają tyle szczęścia i zostają jednak uwięzione. Podczas tułaczki dzieci odnajdują wielki czołg zwany Taranis, z pomocą którego mają zamiar odbić bliskich.

Rozgrywka - Fuga: Melodies of Steel

Pod względem rozgrywki gra znacząco odbiega od Tail Concerto i Solatorobo. O ile tam mieliśmy do czynienia z gatunkiem action-adventure, Fuga to już natomiast strategia turowa. Podczas zmagań zarządzamy załogą wielkiego czołgu - wspomnianego Taranisa. Po pierwsze, przemierzamy świat (w pewnych sytuacjach możemy wybrać drogę) i bierzemy udział w bitwach z siłami imperium. Na podorędziu mamy trzy rodzaje dział, a także szereg umiejętności specjalnych. Każdy przeciwnika spotkany po drodze ma jakąś słabość, który wykorzystujemy używając odpowiedni typ działa.  

Po drugie, między kolejnymi starciami zajmujemy się poszczególnymi członkami załogi i wykonujemy inne czynności. Możemy dla przykładu wykorzystać zdobyte materiały do ulepszania parametrów Taranisa, hodować rośliny, przyrządzać posiłki, pogłębiać relacje między bohaterami (co przekłada się później na jakość współpracy), odpoczywać lub wykonać rekonesans pozwalający lepiej przygotować się do nadchodzących starć. 

Co warto dodać, gra początkowo miała posiadać elementy roguelike, ale ostatecznie z nich zrezygnowano. 

Wideo - Fuga: Melodies of Steel

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper