Koala Lumpur: Journey to the Edge - opis gry
Koala Lumpur: Journey to the Edge to gra przygodowa z elementami gry logicznej wyprodukowana przez Colossal Pictures we współpracy z Brøderbund i wydana przez Brøderbund Software 3 lutego 1997 na terenie USA i w 1997 na terenie Niemiec na PC z systemem Windows oraz Windows 3.x.
Za pomysłem na tą produkcję stoi James Baker, a idea narodziła się przed podjęciem przez niego pracy w Colossal Pictures. Planował on wtedy stworzyć grę przygodową inspirując się przy tym takimi komiksami jak Mandrake the Magician, jednak finalnie projekt nie doszedł do skutku. Jakiś czas później pomysł został odgrzebany przez pracownika Colossal Pictures i wtedy udało się James'owi dopiąć swego i - pomimo poważnych problemów natury finansowej - wydać grę. Produkcja jest grą przygodową, gdzie istotnym elementem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Nie zawiera ona rozgrywki wieloosobowej, a jedynie grę dla pojedynczego gracza.
W ramach fabuły - opowiedzianej w czterech rozdział - gracz wciela się w "muchę" (która to pełni rolę wskaźnika myszki podczas interakcji), której to towarzyszy Koala Lumpur oraz Dr. Dingo Tu-Far. Wyruszają oni w daleką podróż celem znalezienia pewnych części zwojów, co pozwoli uchronić świat przed anihilacją ze strony obcych sił.
Produkcja spotkała się z ciepłym odbiorem ze strony recenzentów, którzy to chwalili m. in. voice-acting czy humor zawarty w produkcji. Jest to też ostatnia gra studia, które to 2 lata później zbankrutowało.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych