Masters of Anima

Masters of Anima

7,2
5 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 8.0
PS4 7.0
XONE 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Passtech Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   RPG akcji
Premiery
Świat:
10.04.2018
Europa:
10.04.2018
Producent:
Passtech Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   RPG akcji
Premiery
Świat:
10.04.2018
Europa:
10.04.2018

Recenzja redakcji

Recenzja: Masters of Anima (PS4)
7.0
Recenzja: Masters of Anima (PS4)
PS4

Masters of Anima - opis gry

Masters of Anima to gra akcji z elementami RPG wyprodukowana przez studio Passtech Games i wydana przez Focus Home Interactive. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Akcja gry rozgrywa się w fantastycznym świecie o nazwie Spark. Istnieje w nim magiczna energia o nazwie “anima”, która spaja wszystko, co w nim istnieje, a niektórzy potrafią nią nawet manipulować, dzięki czemu pełnią oni funkcję tutejszych magów. Głównym bohaterem jest młody chłopak o imieniu Otto będący dopiero na etapie poznawania różnych tajemnic animy. Jest on też zaręczony z Aną, w odróżnieniu od niego mistrzynią w swoim fachu, która jednak pewnego dnia zostaje porwana, przez co Otto musi zakasać rękawy i postarać się ją uratować.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki produkcja Passtech Games przywodzi na myśl takie tytuły jak seria Pikmin, Overlord czy The Wonderful 101 autorstwa Platinum Games. Na przejście czeka tu dziesięć leveli. W Masters of Anima nie wykonujemy żadnych wymyślnych zadań ani nie przemierzamy otwartego świata - po prostu staramy się przejść z punktu A do punktu B.

Po drodze walczymy z wieloma przeciwnikami, choć Otto nie jest sam w swych zmaganiach. Towarzyszą mu jego magiczni pomocnicy, do których ma dostęp jako Shaper - łącznie jest to sześć rodzajów jednostek, cała zaś ‘armia’ może liczyć w sumie ponad stu podopiecznych. Pomiędzy poszczególnymi oddziałami pomocników można się swobodnie przełączać, a następnie wydawać proste komendy.

Wzorem TW101 po pokonaniu grupy przeciwników jesteśmy oceniani. Pod uwagę brany jest czas, otrzymane obrażenia, poniesione straty itd. Poziomy są generalnie liniowe, choć tu i ówdzie natknąć się można na boczne odnogi. A oprócz walk zdarzają się też łamigłówki.

Wraz z postępami otrzymujemy punkty, za pomocą których (pomiędzy levelami) można rozwijać zdolności Otto i jego pomocników.

Wideo - Masters of Anima

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper