Never Stop Sneakin'

Never Stop Sneakin'

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Humble Hearts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Premiery
Świat:
14.12.2017
Europa:
14.12.2017
Producent:
Humble Hearts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Premiery
Świat:
14.12.2017
Europa:
14.12.2017

Never Stop Sneakin' - opis gry

Never Stop Sneakin' to gra action-adventure z elementami 'skradankowymi' wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Humble Hearts. Tytuł ukazał się na konsoli Nintendo Switch i komputerach. Był on parodią pierwszej części Metal Gear Solid.

Produkcja Humble Hearts to parodia pierwszej części Metal Gear Solid, która ukazała się na PlayStation w 1998 roku. Do klasyku Konami nawiązuje ona na wiele humorystycznych sposobów - stylem graficznym przywodzącym na myśl początki 3D a konsolach, fabułą oraz rozgrywką. Jeśli chodzi o fabułę, to gra pozwala nam się wcielić w agenta Departamentu Skradania (Department of Sneakin’), który (/ew. która; do wyboru jest wielu agentów) otrzymuje niezwykle ważkie zadanie powstrzymania niejakiego Amadeusa Guildensterna. Guildensternowi poprzez podróże w czasie udaje się porwać wszystkich prezydentów (nawet tych kiepskich) i sam zamierza zostać prezydentem wszech czasów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Aby uratować prezydentów, musimy zinfiltrować bazę Guildensterna. Na przejście czeka tu pięć lokacji, a jedna lokacja składa się z trzech pięter i walki z bossem. Poszczególne piętra są natomiast generowane proceduralnie. Sterowanie jest bardzo przystępne - używamy bowiem tylko -- w zależności od trybu -- gałki lub ekranu dotykowego. Nasza postać musi ukrywać się przed wzrokiem strażników, a gdy znajdzie się wystarczająco blisko automatycznie ich wyeliminuje. Jeśli jednak zostanie dostrzeżona, wówczas -- też automatycznie -- użyje pistoletu lub granatu dymnego (zakładając, że takowy mamy na wyposażeniu).  

Przechodząc kolejne plansze i eliminując nieprzyjaciół otrzymujemy punkty ESP, za które możemy kupować nowy sprzęt (sprzedaje go spotykany gdzieniegdzie agent Far Eye), ale przede wszystkim rozbudowywać bazę. Bez tego bowiem nie da się ruszyć z fabułą. Wraz z postępami odblokowujemy też bonusową zawartość, jak nowych agentów czy skiny do broni.

Wideo - Never Stop Sneakin'

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper