Messiah - opis gry
Gra akcji wyprodukowana przez Shiny Entertainment, a wydana przez Interplay Entertainment. Premiera produkcji odbyła się w 2000 roku.
Akcja gry toczy się w niedalekiej przyszłości. Ziemianie osiągnęli już wszystko, co mogli osiągnąć. Podczas wielu eksperymentów odkryli istnienie Boga i Szatana. Złowroga korporacja, która kontroluje całą Ziemie postanawia przejąć kontrolę nad niebem i aby tego dokonać postanowili porwać szatana. Dzięki jego mocy są w stanie pokonać siły nieba. W grze wcielamy się w postać cherubinka Boba, któremu Bóg zlecił za zadanie powstrzymanie złowrogiej korporacji. W tym celu zostajemy wysłani na Ziemię, aby pokrzyżować plany tzw. Ojców, bo tak nazywają się przywódcy złowrogiej korporacji. Po przybyciu Bob kompletnie nie wie co ma robić, a wskazówki dostaje od Boga (jako kartkę tekstu na ekranie). Głównym elementem, jakim była reklamowana gra była możliwość wchodzenia w ciała wszelkiej masy ludzi i kontrolowania ich. Każdy model postaci posiadał charakterystyczne cechy, nad którymi przejmowaliśmy kontrolę.
Drugą rzeczą był zastosowany jak na owe czasy silnik graficzny RT - DAT (Real Time Deformation and Tesselation). Umożliwiał on nakładanie na model 3D mięśni i skóry. Skóra podczas ruchu deformuje się jak u człowieka, klatka piersiowa podczas oddychania podnosi się w górę i opada przy wydechu. Engine pozwalał również na ustawienie ilości wyświetlanych klatek na sekundę.
W grze wykorzystano muzykę zespołu Fear Factor pochodzącą z płyty Demanufacture.
Polonizacja stoi na bardzo dobrym poziomie i nie odbiegała od innego poziomu polonizowanych gier przez CDP w tamtym okresie.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych