GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 3

BLOG
377V
GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 3
Tom19 | 15.07.2017, 14:39
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.
GraczOSTacja - Muzyka Gracza

 Tom19: 

Cześć!

No i stało się! Pierwszy remis w trzeciej fazie waszego ulubionego cyklu muzycznego. Ostatni z pojedynków to walka bratnich dusz z serii Metal Gear Solid. Niestety albo stety, doszło także do remisu w miejscach na którym plasowały się ów utwory w poprzednim głosowaniu, a co za tym idzie? Musieliśmy sami wybrać zwycięzce. Wyszło na wersję Portable Ops i 'Calling to the Night', za piękny wokal i elektryzujący początek ;) Jak widzicie jest nowa tabelka z wynikami i szczególna postać w dziale mini-cyklowym - Yasunori Mitsuda. Co do obecnego głosowania jestem ciekaw pojedynku o ciężkich brzmieniu, czyli Doom kontra Killer Instinct. Również seria Silent Hill to wyrównana walka, jak zresztą wszystkie ;) Mnie niestety nie będzie na zlocie w Lublinie za co przepraszam. Będzie jeszcze okazja się spotkać ;) Pozdro!

 

  Abi: 

Dobry dzień lub wieczór!

Dzisiaj ode mnie będzie krótko, ponieważ mam napięty grafik na cały weekend. Nie będę was zanudzać faktami z mojego życia i marudziła bardzo na wszystko ;) No dobra, tego ostatniego nie mogę zagwarantować… Nie ma co tracić czasu, jedziemy z wynikami poprzedniego głosowania:

 

Tak też się wyniki prezentują. Szybko doprowadziliście do pierwszego remisu ;) Co więcej, jestem bardzo zawiedziona, że odpadły dwa genialne utwory w postaci Theme z Maxa oraz Slinger’s song z Bastionu… ale niestety, to zaczyna być etap gdzie bardzo dobre utwory odpadają…

Trzymajcie się cieplutko!

Pozdrowienia od Abi

 

 

        

 KLIKNIJ TUTAJ --->  

 

 


Oto lista 10 utworów ułożonych w pary. Głosujemy na jeden utwór w każdym pojedynku !

Głosowanie trwa od   15 lipca do  21 lipca włącznie!


 

  I POJEDYNEK 

Silent Hill - Silent Hill  

Silent Hill 4: The Room  

 - Room of Angel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  II POJEDYNEK

The Last of Us

- The Path (A New Beginning)

 

Red Dead Redemption

- Deadman's Gun

 

 

 

 

 

 

 

 

  III POJEDYNEK

Persona 3

- The Battle for Everyone's Souls

 

Persona 3

- The Poem for Everyone's Souls

 

 

 

 

 

 

 

 

  IV POJEDYNEK

DOOM - BFG Division       Killer Instinct - Cinder's Theme

 

 

 

 

 

 

 

 

  V POJEDYNEK 

Wild Arms - Into The Wilderness   Cannon Fodder - Intro 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Mini cykle

 Yasunori Mitsuda

 45 lat, pochodzenie Tokuyama ( Japonia )

Mitsuda urodził się w Tokuyama, w Japonii i wychował w dzielnicy Kumage. W dzieciństwie zaczął naukę gry na fortepianie, ale bardziej interesował się sportem i nigdy nie traktował muzyki poważnie. Zainteresował się również komputerami już od najmłodszych lat i nauczył się tworzyć proste piosenki i gry. W szkole średniej Mitsuda odkrył muzykę w postaci Vangelis ''Łowca Androidów'' i Henry'ego Manciniego ''Różowa pantera''.
Po ukończeniu szkoły średniej przeniósł się do Tokio i uczęszczał do Junior College of Music. Pomimo niskiego prestiżu szkoły, Mitsuda otrzymał solidne instrukcje od profesorów, jednak część lekcji i tak sprowadzała się do dźwigania sprzętu muzycznego podczas koncertów. Kosztem wykorzystania do bezpłatnej fizycznej pracy, było realne spojrzenia na japoński świat muzyki i cenne treningi zarówno w klasie, jak i poza nią.
Weteran wśród kompozytorów Nobuo Uematsu zaprezentował Mitsudzie reklamę otwarcia działu muzycznego w Square Co, obecnie Square Enix. Mitsuda wysłał demo, które wygrało, aby po chwili zostać zaproszonym na wywiad w owym studiu. Pomimo "fatalnego" wywiadu, który określał jego osobę, został przyłączony do znanej firmy w kwietniu 1992 roku.
Chociaż jego oficjalnym zawodem był kompozytor, Mitsuda zaczął pracować jako inżynier dźwięku. W ciągu następnych dwóch lat stworzył efekty dźwiękowe do kilku gier m.in Final Fantasy V i Hanjuku Hero. W 1994 roku zdał sobie sprawę, że nigdy nie będzie miał szans aby przejść do upragnionej dziedziny prawdziwego komponowania. Dał ultimatum wiceprezyntentowi Square - Hironobu Sakaguchiego ,,albo tworzę kompozycję, albo odchodzę!''. Dzięki stanowczości młody artysta trafił na projekt gry Chrono Trigger i był to strzał w dziesiątkę. Po sukcesie gry wiadomo było, że kariera japończyka nabierze rozpędu. 
Jednak skąd biorą się tak magiczne kompozycje? Artysta twierdzi, że niektóre utwory pojawiają się podczas snu, a źródłem inspiracji są przedmioty, obrazy itd. Z muzycznego punktu widzenia inspirację bierze z muzyki jazzowej, celtyckiej a także azjatyckiej, w tym dźwięki fletów shakuhachi i bębnów tabla i sitar. 
Muzyka Mitsudy z Chrono Triggera po raz pierwszy została zagrana na żywo przez Tokyo Symphony Orchestra w 1996 roku podczas Orchestral Game Concert w Tokio w Japonii. Pierwszy występ symfoniczny jego muzyki poza Japonią odbył się w 2005 roku podczas Symfonicznego Konkursu Muzycznego Gier w Lipsku, w Niemczech, kiedy zaprezentowano muzykę z Chrono Cross.
Podczas wydarzenia ,,Brink of Time'' Mitsuda zapowiedział, że wyda specjalną płytę z serii Chrono Trigger i Chrono Cross pod koniec 2015 roku. Ów seria Chrono jest wizytówką zdolnego artysty na całe życie, wystarczy posłuchać kilku kompozycji aby zakochać się w jego geniuszu.

Skomponował muzykę do m.in: Chrono Trigger, Chrono Cross, Xenoblade Chronicles, Kid Icarus: Uprising, Shadow Hearts, Xenogears, Mario Party.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tom19 & Abi

Oceń bloga:
20

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper