Blog użytkownika Sept1mber2k

Bo to miłość jest...

Sept1mber2k Sept1mber2k 07.01.2021, 20:18
Wiedźmin 3: Dziki Gon - oświetlenie i pogoda - Świat Wiedźmina #3
181V

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oświetlenie i pogoda - Świat Wiedźmina #3

    Witam was bardzo serdecznie. Sobotnia Wieczorynka Graczy już ukończona wpadło trochę wolnego czasu, więc serwuję wam tekst, który już dawno chciałem napisać. Zapraszam i życzę miłej lektury!

   Oświetlenie trzecim Wiedźminie robi bardzo dobre wrażenie. Cienie i kąty padania światła, odzwierciedlają realistyczne zachowania w naszym świecie. Najbardziej urzekły mnie cienie w lasach, chociaż i tak wszystko, w innych miejscach jest dopracowane i zrobione, jak należy. Cóż, oczywiście musimy pamiętać, że, nawet gdy pada deszcze, a słońce lekko wygląda zza obłoków, to cienie będą inne, ale zachowają swój niepowtarzalnych charakter. Znalazłem kilka miejsc, w których oświetlenie nie komponowało się idealnie z pogodą, a i tak wyglądało to świetnie. Jednak te przypadki możemy wyliczyć na palcach jednej dłoni.





    Ileż to było momentów, kiedy stawałem w bez ruchu i podziwiałem piękne krajobrazy, w scenerii zachodzącego słońca i rozgrzanych obłoków. Mogłem to robić godzinami, naprawdę było warto. Sama wędrówka słońca po niebie jest zaskakująco dobra. Takie szczegóły, jak inny wygląd chmur podczas zachodu lub wschodu, potężnej gwiazdy, po prostu ręce same składają się do oklasków. Po patrzcie na wygląd przełęczy, przy Wiedźmińskim siedliszczu, aż trudno przestać się patrzeć, krajobrazy plus piękne słońce, tworzą niezwykłe połączenie, które trzeba zobaczyć. Co do oświetlenia, nie mam prawie żadnych zarzutów, mogę powiedzieć, że jest perfekcyjne. Dawno, styl oświetlenia grze, nie zrobił na mnie takiego wrażenia, jak w tym tytule.





    Przy okazji oświetlenia i pogody. Nie sposób zapomnieć, o doskonałym systemie pogodowym, który daje dużo radości. Widać, iż Redzi, włożyli dużo serca, w tworzenie wszelakich wydarzeń, które dzieją się nad nami. Pogoda jest zmienna i ma skutki dla całego, przedstawionego świata. Słońce, jak już wspominałem, dodaję aurze, świetnego i zjawiskowego klimatu. Każda chmura różni się od siebie, nie znajdziemy identycznej – przynajmniej ja nie znalazłem. Zmienność pogody została dobrze zaprojektowana. Cóż mogę powiedzieć, jak leje to leje, po kilku dniach można spotkać, typową ponurą pogodę i lekko przebijające się słońce zza obłoków. Nie raz zdarza się, że jednego dnia pada, drugiego mamy ładną pogodę. To cieszy, że nie ma powtarzalnych schematów. Oczywiście, że po długich opadach deszczu, na ulicach czy gościńcach powstaną kałużę.



 


    Cały świat, reaguję na zmiany atmosferyczne. Nie spotkałem się z taką sytuacją, że mieszkańców, jest więcej, kiedy pada deszcz, a mało, gdy jest świetna pogoda. Pamiętam taką sytuację, iż szukałem pewnego kupce, którego widywałem kilka razy w tym miejscu, nie uwierzycie, akurat padał deszcz, a jego nigdzie nie mogłem znaleźć. Dopiero pomyślałem, że nie ma go z powodu deszczu, przychodzę następnego, już ładnego dnia, kupiec czeka już na mnie. Normalnie piałem z zachwytu, raczej to nie był błąd – ale ręki nie dam sobie uciąć. Zjawiska pogodowe, bardzo mnie zachwyciły, cóż kolejny raz muszę to powiedzieć, że należą się dozgonny, podziw dla CD Projektu.




      Nie mogę powiedzieć nic więcej, o oprawię atmosferycznej – po prostu się zakochałem. Tyle szczegółów, każdy ma swoje miejsce oraz pełni ważną funkcję. Przemierzając gościńce – powiadam wam – będziecie, nie raz podziwiać malownicze widoki, które zatrzymają was – nie boję się tego powiedzieć – przy najwspanialszej grze, w którą, kiedykolwiek zagrałem.



 

W tekście nie poszedłem na ilość, lecz jakość i doszlifowanie materiału. Wyraźcie opinie na temat błędów — jeśli są, napiszcie, czy proporcje screenów są odpowiednie, a także wypowiedzcie się na temat mojego bloga. Pozdrawiam i wyczekujcie Sobotniej Wieczorynki Graczy!

 

Tagi:

Oceń notkę
+ +2 -

Oceń profil
+ +22 -
Sept1mber2k
Ranking: 4420 Poziom: 27
PD: 3071
REPUTACJA: 1587