Kampania ocieplania wizerunku XboxOne

BLOG
488V
Michał Hawełka | 16.09.2014, 09:55
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Dziesięć miesięcy po światowej premierze Xbox One w koncu zawitał na nasze rodzime podwórko. Kogo to jednak teraz interesuje?

Już w dniu światowej premiery XOne stał na straconej pozycji względem PS4, a to za sprawą nie tyle agresywnego, czy efektywnego marketingu, a bardziej nieudolności promowania swojego nowego dzieła przez Microsoft. Minęło trochę czasu, PS4 ugruntowało swoją pozycję lidera wśród konsol nowej generacji w Polsce. I teraz Microsoft postanowił podbić nasz rynek za pomocą XOne.

Jak to się potoczyło widzieliśmy ostatnio. Konsole nie zniknęły z półek w takim tempie jak oczekiwano, ba, sprzedaż poszła strasznie słabo. Jednak co ciekawe Microsoft w oficjalnych mailach do mediów próbuje zakłamywać co nieco sytuację pisząc o rekordach sprzedaży, powołując się przy tym na pracowników RTV Euro AGD, którzy mówią o sprzedanych wszystkich egzemplarzach. Teraz pytanie - czy dostali tych egzemplarzy tak mało, czy media próbują oszukać społeczeństwo i są w wielkiej zmowie z Sony? Bardziej byłbym skłonny przychylić się do tej pierwszej wersji.

No ale dość już nasmiewania się ze słabości nowej konsoli Microsoftu. Trzeba przyznać, że ma ona parę bardzo fajnych feature'ów więc mimo wszystko warto się nią zainteresować. I tak zaintersował nas sam gigant z Redmont. Dostaliśmy zaproszenie na domówkę z Xboxem One. Odbyła się ona we Wrocławiu na 29. piętrze Sky Tower, najwyższego budynku w Polsce. Poniżej możecie posłuchać nagrania z naszej ostatniej audycji, w której Miłosz opowiadał o tym jak było na domówce. Usłyszycie tam również fragmenty rozmowy z Tomkiem Świeściakiem z biura prasowego Xbox Polska.

 

PS. W najbliższym czasie możecie się spodziewać porównania dwóch futbolowych gier. Demo FIFA już jest, PES pojawi się jutro. Stay tuned!

Oceń bloga:
0

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper