Final Fantasy Tactics: Ivalice. Rozdział Jedenasty.

BLOG
568V
Final Fantasy Tactics: Ivalice. Rozdział Jedenasty.
Bartol-BB | 05.07.2019, 19:13
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Witajcie po krótkiej przerwie! Lato to idealna okazja by naładować baterie słoneczne i spożytkować tę energię na coś kreatywnego. Nasz projekt dojrzewa i coraz więcej ludzi się nim interesuje, co mnie cieszy i napędza do pracy. Jednak największą niespodzianką tego przełomu wiosny i lata zostaje… wywiad ze mną i Hubertem dla Destructoida! Zimne Potiony dla wszystkich!

Na początek podziękowania, za nieustające wsparcie i chęć pomocy oraz zainteresowanie- Gra Słów na obecną chwilę ma ponad 9 tysięcy wyświetleń! Szok i niedowierzanie!:) Dziękuję Rybonatorowi za propagowanie i jego talent. A Stathamowi za pomoc przy zasadach!


Rozdział XI, czyli Jak byłem dzieciakiem wyobrażałem sobie, że zapraszają mnie do jakiegoś talk show i odpowiadam na pytania gdzie złapać Staryu w Pokemon Crystal i jak przejść Spyro jedynkę na sto procent.

      Nie będę ściemniał, pisanie do naszej gry i pisanie tego bloga sprawia mi dużo satysfakcji. Jest to niekiedy wyzwanie, bo z obróbki zdjęć jestem kiepski. Tym większe szczęście, gdy jednak efekt końcowy jest lepszy niż się spodziewam i jest pozytywny odzew. Mamy też kilku czytelników z innych krajów, Kanady, Holandii i USA i staram się im ułatwić czytanie pisząc po angielsku. Pewnego dnia mając w zamiarze poprawić wpis, wpisałem w przeglądarkę tytuł bloga. Rzuciłem prędko okiem po wynikach, mój wzrok przykuł adres inny niż ppe i przez kilka sekund stałem jak wryty. Na portalu Destructoid zamieszczony był wpis autorstwa Chrisa Cartera o naszym projekcie! Przeczytałem go kilka razy, wciąż nie dowierzając, komentarze również były pozytywne! Niesiony na fali entuzjazmu, napisałem do autora tekstu z podziękowaniami. Nie liczyłem na odzew, ale chciałem by wiedział.

Link: Artykuł Chrisa o FFT:I na portalu Destructoid

      Wtem po kilku dniach przyszła odpowiedź od Chrisa. Ponownie mnie zatkało, przez co ostygło mi śniadanie, bo musiałem kilka razy przeczytać wiadomość, czy aby na pewno dobrze zrozumiałem. Chris zaproponował wywiad i zapytał czy mogę podesłać więcej zdjęć! Gdy już przestałem skakać, dogadaliśmy szczegóły. Wszystko poszło gładko, na luzie i po kilku dniach wraz z Hubertem odpowiedzieliśmy na wszystkie nurtujące Chrisa pytania. Z tego miejsca chciałbym jeszcze raz podziękować Chrisowi, w swoim i Huberta imieniu! To absolutne szaleństwo, które wyśle jeszcze mocniejszy sygnał w świat, że ludzie kochają Ivalice i nerdowskie marzenia się spełniają!

Link: Wywiad Chrisa z nami dla Destructoida!

      Chciałbym również w dzisiejszym wpisie, przedstawić Wam prace dwóch utalentowanych artystek, AJ i Mdevos, które narysowały dla Nas dwie postacie rasy nu mou!

      Pierwsza praca autorstwa AJ przedstawia młodego nu mou, jobu Beastmaster- wyszkoleni w poskramianiu i ujarzmianiu stworów poszukiwacze przygód. Ten konkretnie młody przedstawiciel, do przyjemniaczków nie należy- wieczny grymas, na głowie hełm z czaszki bestii, długie pazury i długie, posklejane włosy.

      Druga praca autorstwa Mdevos przedstawia nu mou, jobu Morpher- mistrzowski Beastmaster, który szarlatańską magią wyrywa z umierającego stwora duszę i łączy ją ze swoją, dzięki czemu może przyjąć formę tego stwora! Ten na ilustracji to bardzo wiekowy nu mou, który przez lata przybierania postaci potworów, zatraca powoli cechy wyglądu swojej rasy i tylko dzięki glifom, talizmanom i tatuażom, które trzymają w ryzach nieudane próby, jeszcze nie zmienił się w zlepek różnych elementów ciał stworów.

Czekam na Wasze propozycje imion dla nich i może jakieś back story?:) Dla autora najlepszej propozycji, prezent: pionki, karta postaci i kostki!

      Przez ostatnie tygodnie dopinałem ostatnie guziki kampanii, którą przygotowałem dla moich przyjaciół. Każdy z nich wymyślił już swoje postacie i ich backstory, więc moje zadanie polegało na stworzeniu odpowiedniego settingu i tła fabularnego dla Ivalice, w którym będą poruszać się bohaterowie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, już za niedługo będę mógł Wam przedstawić owe postacie i początek ich historii.

      W ostatnim rozdziale rozpoczęliśmy naszą grę ankietową (jest takie określenie? Czy właśnie je stworzyliśmy?), w której decydowaliście jaki ruch ma wykonać Felix, nasz bohater. Według Waszej decyzji ma nie ruszać się z miejsca i rzucić kamieniem w Ichthona. Dziś zobaczycie jak przebiegły rzuty kostkami tej akcji, jaki miały rezultat i jakie ruchy wykonali przeciwnicy! Przypomnijmy sobie jak wygląda sceneria, w której odbywa się walka. Przystań miasta Brifort często nawiedzana jest przez potwory, zarówno z morza jak i lądu. Tym razem to wspomniany Ichthon- bardzo agresywna bestia-ryba, której skrzela ewoluowały tak, by mogła oddychać powietrzem atmosferycznym. Bomba, alchemiczny eksperyment, który wyrwał się spod kontroli i sieje zniszczenie podpalając co się da. Oraz Flan- ohydny, galaretowaty stwór, który zamieszkuje kanały i ścieki dusząc ofiary swoim oślizgłym, półprzezroczystym ciałem. Nagrałem wideo z każdym rzutem po sobie, by nie było mowy o oszustwie. To mój absolutny początek z edycją filmów na YT, więc prośba: gdyby ktoś z Was miał rady jak uatrakcyjnić takie filmy lub sam chciałby je edytować by wyniki były estetyczne, piszcie! Zamieściłem napisy, które pokazują wartości kości, wystarczy nacisnąć na klawiaturze "c" a się pojawią.

      Pierwszy rzut kostkami mówi nam kilka rzeczy: aby sprawdzić, czy Felix trafił cel umiejętnością Stone, rzucamy d100, czyli dwiema kostkami dziesięciościennymi- jedna pokazuje liczbę dziesiątek, druga jedności. Felix miał 70% szans na trafienie, więc wystarczy, że wyrzucimy na kostkach przynajmniej wartość 30. Na nagraniu widzimy, że wyrzucona wartość d100= 46. TRAFIENIE! Wzór na obrażenia od Stone to d2* PA, więc Felix z PA=4, może zadać 4DMG lub 8DMG. By sprawdzić jakie to trafienie zada obrażenia rzucamy d2, za które w tym przypadku robi d4 (jej wynik 1 lub 2 będzie d2=1 a wynik 2 lub 3 to d2=2). Wyrzuciliśmy d4=2, więc 4DMG. Stone ma tą własność, że z 50% szansą może odrzucić przeciwnika o jedno pole. Wzięliśmy kostkę d6 i pierwsza jej połowa to porażka a druga połowa sukces KNOCK BACK. Wyrzuciliśmy 6, więc sukces! Ichthon jednak stoi tyłem do ściany i KB nie ma niego efektu, może to dobra okazja by wymyśleć zasadę na takie sytuacje? Jakieś propozycje? Kolejny rzut, to sprawdzenie czy atak był krytyczny i podwoi obrażenia. Szansa na to wynosi 5%, więc na d20 wynik 20- nasz rzut na d20=17, nieudane. Ichthon nie może użyć umiejętności REACTION, więc akcja na tym się kończy. Felix podrzuca kamieniem patrząc uważnie na bestię. Widzi jej czarne puste oczy i celuje między nie. Szybki i mocny rzut i kamień wędruje prosto w łeb Ichthona, bestia jest zaskoczona i syczy wściekle.

Następna tura należy do Ichthona- bestia jest zdumiona atakiem i zachowuje ostrożność, postanawia wykonać tylko ruch i zmierza powoli w stronę Felixa.

Kolejna tura przypada Bombie! Przeciwnik rusza na Felixa i atakuje go od przodu i ma 63% szans na trafienie, rzucamy d100 i… 34, PUDŁO!

      Tu mamy ciekawą sytuację, nad którą warto się na chwilę pochylić. Felix uniknął trafienia i zazwyczaj w takiej sytuacji powinniśmy rzucać d4 by określić w jaki sposób uniknął. Gracz tego nie zrobił, ale w takiej sytuacji zakładamy, że postać uniknęła dzięki wartości uniku, która jest najwyższa, w przypadku Felixa jest to TARCZA i to dzięki niej zrobił BLOCK. Nasz bohater ma jednak przygotowaną odpowiedź, REACTION!

      Możliwość użycia tych umiejętności bazuje na BRAVERY postaci, które Felix ma na poziomie 75, patrzymy na wynik d100 i wynosi on aż 96! Felix chroni się tarczą przed płonącymi szponami i zębami Bomby, po czym wykonuje Rush, czyli mocne uderzenie ciałem! Następnie po sprawdzeniu czy postać użyje umiejętności REACT. sprawdzamy czy nią trafia- Felix wykonuje ją na front Bomby i ma na trafienie 95%, sprawdzamy d100’ i wynik to 86, TRAFIENIE! Obrażenia przez jego REACT. wynoszą d4*PA, patrzymy na wynik d4… 2, które mnożymy przez PA=4. DMG=8! REACT. Felix ma 50% szansy na KNOCK BACK, rzucamy kością d6= 3, czyli bez KB. Bomba jest wściekła, że po raz pierwszy w życiu jej ofiara tak długo żyje i ją atakuje- Bomba puchnie niebezpiecznie. Warto zauważyć, że rzucający popełnił pomyłkę i nie użył przysługującemu mu rzutu d20 by sprawdzić Trafienie Krytyczne. To częsty błąd i warto o nim pamiętać, bo Krytyk sam w sobie daje możliwość KB! Gdyby Bomba została odepchnięta o jedną kratkę, wpadła by do wody, co najpewniej skończyłoby się dla niej śmiercią! Morał: nie warto zapominać o d20 na Krytyk.

      Kolejna tura należy do Flana, który pełznie do Felixa i atakuje go od tyłu z 90%, rzut d100 pokazuje 68,  więc stwór trafia Felixa, z d4*4 DMG, wynik d4=1. Ohydne galaretowate ciało wydłuża się i uderza w bohatera! Atak Flana ma 25% szansy na zadanie statusu Poison, ale wynik d4’=1, więc porażka, jak i wynik d20= 6, który pokazuje brak Krytyka. Mimo, że Felix ma REACT. nie może go użyć, ponieważ Flan stoi wyżej niż zasięg umiejętności!

Koniec tur przeciwników, następny ruch ma Felix- co wybieracie?

Mamy ciekawą sytuację, Felix ma przeciwnika przed i za sobą. Ma kilka możliwości rozwiązania tej sytuacji i w tym momencie będziemy również mogli zdecydować, w którą stronę skierowany będzie Felix po ruchu. Kierunki zaznaczyłem kolorowymi kryształkami. Jest to o tyle istotne, że może taktycznie rozważyć jaki będzie kolejny ruch przeciwnika i ustawić się tak, by się skuteczniej osłonić. Opcje ma następujące:

1. Zaatakować od boku Flan z 95% DMG=16, CRIT=5% i COMBO=5%. Koszt akcji i ruchu -100CT oraz naraża się na REACT.= 55% i DMG=4. Po turze może pozostać przodem do celu (niebieski kryształ), zwrócić się  do niego bokiem prawym (fiolet) lub lewym (żółty) oraz tyłem (czerwony).

2. Może również zaatakować Flan od tyłu, zaatakować ze 100% szansą i zadać DMG=16, CRIT=5% i COMBO=5%. Koszt akcji i ruchu -100CT oraz naraża się na REACT.= 55% i DMG=4. Po turze może pozostać przodem do celu (żółty kryształ), zwrócić się  do niego bokiem prawym (niebieski) lub lewym (fioletowy) oraz tyłem (czerwony).

3. Może także pozostać na miejscu i spróbować zepchnąć Bombę do morza dzięki Rush: szansa 70%, DMG= d4*4, Crit=5%, KB= 50%. Naraża się na REACT. 70% o DMG=15. Koszt CT=80. Po tej turze, również może wybrać kierunek.

4. Może się ruszyć i zaatakować Bombę od jej boku: 95%, DMG=16, CRIT=5% i COMBO=5%. Koszt akcji i ruchu -100CT oraz naraża się na REACT.= 70% i DMG=15.

5. Może również ruszyć się w stronę budynku. Stamtąd znów rzucić kamieniem w Ichthona bez narażania się na REACT.  Może również pozostać w miejscu w którym stoi i nie wykonywać akcji wybierając tylko kierunek, wtedy CT- 60, ale naraża się na atak od przeciwników z dwóch stron!

Jak widzicie, już po jednym ruchu możliwości jest dużo więcej!

Ponownie nagram wideo z wieży do kości i do następnego za niedługo!

 

 

Welcome after a short break! Summer is the perfect opportunity to recharge your solar batteries and use this energy for something creative. Our project is growing and more and more people are interested in it, which makes me happy and drives me to work. However, the biggest surprise of this turn of spring and summer is ... an interview with me and Hubert for Destructoid! Cold Potions for everyone!

To begin with, thank you for your continued support and willingness to help and interest - the Word Game currently has over 9,000 views! Shock and disbelief! :) Thank you Rybonator for propagation and his talent. And Statham for help with the rules!


Chapter XI, or When I was a kid, I imagined that they would like to invite me to some talk show and answer questions like where to catch Staryu in Pokemon Crystal and how to beat Spyro on hundred percent.

      I will not lie, writing to our game and writing this blog gives me a lot of satisfaction. This is sometimes a challenge, because I'm bad at working with photos. The greater happiness, however, when the final effect is better than I expect and there is a positive response. We also have several readers from other countries, Canada, the Netherlands and the USA, and I try to make reading easier for them by writing in English. One day, in order to improve the entry, I entered the title of the blog in the browser. I looked quickly at the results, my eyes were caught by an address other than ppe, and for a few seconds I stood still. On the Destructoid there was an entry written by Chris Carter about our project! I read it several times, still unbelieving, the comments were also positive! Carried on the wave of enthusiasm, I wrote to the author of the text with thanks. I did not count on the response, but I wanted him to know.

Link: Chris's article about FFT: I on Destructoid

      Then, after a few days, answer from Chris. It plugged me again and my breakfast cooled down because I had to read the message several times to see if I understood it correctly. Chris offered an interview and asked if I could send more photos! When I stopped jumping, we agreed on the details. Everything went smoothly, at ease, and after a few days with Hubert we answered all the questions bothering Chris. I would like to thank Chris once again, in my and Hubert's name! It is absolute madness that will send an even stronger signal to the world, that people love Ivalice and nerd's dreams come true!

Link: Chris's interview with us.

      I would like also in today's entry, to present you the work of two talented artists, AJ and Mdevos, who drew for us two nu mou characters!

      The first work by AJ presents a young nu mou, job Beastmaster - adventurers trained in taming and capturing the creatures. This specifically young representative, are not the kind one:  eternal grimace, on the head a helmet from the skull of the beast, long claws and long, stuck hair.

     The second work by Mdevos depicts a nu mou, job Morpher-master Beastmaster, who steal soul from a dying creature and combines it with his own, so that he can take the form of this creature! The one in the illustration is a very old nu mou, which over the years taking the form of monsters, slowly loses the characteristics of the appearance of his race and only through glyphs, talismans and tattoos that keep the magick in check has not changed into a cluster of various elements of creatures.

Waiting for your name suggestions for them and maybe some back story? :) For authors, gift: pawns, character card and dice!

      Over the past few weeks I have been putting on the last buttons of the campaign, which I prepared for my friends. Each of them has already invented their characters and their backstories, so my task was to create an appropriate setting and background for Ivalice, in which the protagonists will move. If everything goes as planned, soon I will be able to introduce you to these characters and the beginning of their history.

In the last chapter, we started our questionnaire game (is that the term? Did we just create it?), In which you decided what move Felix, our hero, should make. According to your decision, he does not move from the place and throw a stone at Ichthon. Today you will see how crafty throws of this action, what was the result and what movements the opponents made! Let's recall the scenery in which the fight takes place. The harbor of the city of Brifort is often visited by monsters, both from the sea and land. This time it is the mentioned Ichthon - a very aggressive fish beast, whose gills evolved so that it could breathe atmospheric air. A bomb, an alchemical experiment that got out of control and causes destruction by setting fire to what is possible. And a Flan-hideous, jelly-like creature that lives in canals and wastewater, strangling victims with its slimy, translucent body. I recorded the video with each roll, so that there would be no fraud. This is my absolute beginning with the editing of YT movies, so the request: if any of you had advice on how to make such videos more attractive or would like to edit them yourself to make the results aesthetically pleasing, write! I have posted subtitles that show dice values, just press "c" on the keyboard and they will appear.

      The first roll of dice tells us a few things: to check if Felix hit the target with the Stone skill, we throw d100, that is, two ten-dice - one shows the number of tens, the second the one units. Felix had a 70% chance to hit, so it's enough that we throw at least 30 on the dice. On the recording we see that the value d100 = 46. HIT! The pattern for damage from Stone is d2 * PA, so Felix with PA = 4, can deal 4DMG or 8DMG. To check what hit this action will do, we throw d2, for which in this case does d4 (its result 1 or 2 will be d2 = 1 and the result 2 or 3 is d2 = 2). We threw d4 = 2, so 4DMG. Stone has the property that with a 50% chance he can throw the opponent one field. We took d6 and the first half is a fail and the other half is the success of KNOCK BACK. We threw 6, so success! Ichthon, however, stands with his back to the wall and KB has no effect, maybe it is a good opportunity to come up with a rule for such situations? Any suggestions? The next throw is to check if the attack was critical and double the damage. The chance for this is 5%, so for d20 the result is 20 - our view on d20 = 17, unsuccessful. Ichthon can not use the REACTION skill, so the action ends there. Felix tosses the stone, looking carefully at the beast. He sees her black empty eyes and points between them. Fast and powerful throw and stone goes straight into Ichthon's head, the beast is surprised and hisses furiously.

The next turn belongs to Ichthon - the beast is surprised by the attack and is cautious, decides to make only a move and slowly walks towards Felix.

The next round is Bomb's! The opponent moves to Felix and attacks him from the front and has 63% chance to hit, throw d100 and ... 34, MISS!

      Here we have an interesting situation, which is worth bending over for a moment. Felix avoided a hit and usually in such a situation we should throw d4 to determine how he avoided it. The player did not do it, but in this situation we assume that the character has avoided thanks to the evasion value, which is the highest, in the case of Felix it is SHIELD and thanks to it he made BLOCK. Our hero, however, has a prepared response, REACTION!

     

The ability to use these skills is based on the character BRAVERY, which Felix has at level 75, we look at the result d100 and it is up to 96! Felix protects himself with a shield against the burning claws and teeth of the Bomb, and then he performs Rush, a strong blow with the body! Then after checking if the character will use the REACT skill. we check if it hits it - Felix  has 95% hit, we check d100 'and the result is 86, HIT! Damage through his REACT. are d4 * PA, we look at the result d4 ... 2, which we multiply by PA = 4. DMG = 8! REACT. Felix has a 50% chance to KNOCK BACK, we throw d6 = 3, i.e. without KB. The bomb is furious that for the first time in her life her victim lives so long and attacks her - the bomb swells dangerously. It is worth noting that the caster made a mistake and did not use his d20 roll to check Critical Hit. This is a common mistake and it is worth remembering about it, because the Critical itself gives the KB option! If the bomb had been pushed away for one tile, it would have fallen into the water, which would probably end up with,well,dying! Moral: do not forget about d20 for the Critic.

The next turn belongs to Flan, who crawls to Felix and attacks him from the back with 90%, d100 throw shows 68, so the creature hits Felix, with d4 * 4 DMG, score d4 = 1. The hideous jelly-like body lengthens and hits the hero! Flan's attack has a 25% chance of Poison status, but the result is d4 '= 1, so it fails, as well as the result d20 = 6, which shows the lack of CRIT. Even though Felix has REACT. he can not use it because Flan is higher than his ability range!

End of turn of opponents, next move has Felix - what do you choose?

We have an interesting situation, Felix has an opponent before and behind him. It has several options to resolve this situation and at this point we will also be able to decide which direction Felix will be directed after the move. I marked the directions with colored crystals. This is important because it can tactically consider what the next opponent's move will be and set up to protect itself more effectively. The options have the following:

1. Attack Flan with 95% DMG = 16, CRIT = 5% and COMBO = 5%. The cost of action and movement is -100CT and exposes to REACT = 55% and DMG = 4. After the turn, he may remain facing the target (blue crystal), turn to him with the right side (violet) or left (yellow) and back (red).

2. He can also attack Flan from behind, attack with a 100% chance and deal DMG = 16, CRIT = 5% and COMBO = 5%. The cost of action and movement is -100CT and exposes to REACT = 55% and DMG = 4. After the turn, he may remain facing the target (yellow crystal), turn to it with the right side (blue) or left (purple) and back (red).

3. He can also stay in place and try to push the Bomb to the sea thanks to Rush: 70% chance, DMG = d4 * 4, Crit = 5%, KB = 50%. He is exposed to REACT. 70% with DMG = 15. Cost CT = 80. After this turn, he can also choose the direction.

4. He can move and attack the Bomb from its side: 95%, DMG = 16, CRIT = 5% and COMBO = 5%. The cost of the action and movement - 100CT and exposes itself to REACT = 70% and DMG = 15.

5. He can also move towards the building. From there, throw a stone at Ichthon without risking a REACT. He can also stay in the place where he stands and do not take action by choosing only the direction, then CT-60, but he exposes himself to attack from opponents on both sides!

As you can see, there are many more opportunities after just one move!

I will record the video from the dice tower which You will see in the next entry!

Oceń bloga:
9

Jaki kolejny ruch ma wykonać Felix?

1. a: Zaatakować Flan od boku i zostać skierowanym w jego stronę. || Attack the Flan from the side and stand directed towards it.
17%
1. b: Zaatakować Flan od boku i odwrócić się do niego prawym bokiem, || Attack the Flan from the side and turn right side to it,
17%
1. c: Zaatakować Flan od boku i odwrócić się do niego lewym bokiem. || Attack the Flan from the side and turn the left side of it,
17%
1. d: Zaatakować Flan od boku i odwrócić się do niego tyłem. || Attack the Flan from the side and turn away fromit.
17%
2. a: Zaatakować Flan od tyłu i zostać skierowanym w jego stronę. || Attack Flan from the back and stand towards him.
17%
2. b: Zaatakować Flan od tyłu i odwrócić się do niego prawym bokiem. || Attack Flan from the back and turn right side to it,
17%
2. c: Zaatakować Flan od tyłu i odwrócić się do niego lewym bokiem. || Attack Flan from the back and turn right side to it.
17%
2. d: Zaatakować Flan od tyłu i odwrócić się do niego tyłem. || Attack the Flan from behind and turn away from it.
17%
3. a: Zaatakować umiejętnością Rush Bombę i zostać skierowanym w jej stronę. || Attack the Bomb with Rush and stand towards her.
17%
3. b: Zaatakować umiejętnością Rush Bombę i odwrócić się do niej prawym bokiem. || Attack the Bomb with Rush and turn right side to it,
17%
3. c: Zaatakować umiejętnością Rush Bombę i odwrócić się do niej lewym bokiem. || Attack the Bomb with Rush and turn left side to it,
17%
3. d: Zaatakować umiejętnością Rush Bombę i odwrócić się do niej tyłem. || Attack the Bomb with Rush and turn away from it.
17%
4. a: Zaatakować Ichthona umiejętnością Stone i zostać skierowanym w jego stronę. || Attack Ichthon with Stone and stand towards it.
17%
4. b: Zaatakować Ichthona umiejętnością Stone i odwrócić się do niego prawym bokiem. || Attack Ichthon with Stone and turn right side to it.
17%
4. c: Zaatakować Ichthona umiejętnością Stone i odwrócić się do niego lewym bokiem. || Attack Ichthon with Stone and turn left side to it,
17%
4. d: Zaatakować Ichthona umiejętnością Stone i odwrócić się do niego tyłem. || Attack Ichthon with Stone and and turn away from it
17%
5. a Pozostać na miejscu. || Stay still.
17%
5. b Pozostać na miejscu i odwrócić się tyłem do Bomby. || Stay still towards Bomb.
17%
5. c Pozostać na miejscu i odwrócić się prawym bokiem do Bomby. || Stay still and turn rights side to Bomb.
17%
5. d Pozostać na miejscu i odwrócić się lewym bokiem do Bomby. || Stand still and turn left side to Bomb.
17%
Pokaż wyniki Głosów: 17

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper