Blog użytkownika Unterus

Unterus Unterus 29.04.2019, 14:37
Darek Żołna - twórca kultowego Hansa Klossa opowiada swoją historię
59V

Darek Żołna - twórca kultowego Hansa Klossa opowiada swoją historię

Darek Żołna współpracując z rzeszowskim LK Avalon w latach 1992 - 1993 wydał cztery gry na małe Atari z czego w historii najmocniej zapisały się dwa tytuły: Hans Kloss oraz Spy Master
W późniejszym okresie miał niejeden romans z wirtualną rzeczywistością oraz próbował wydawać swoje gry na zachodzie. Zapraszam do oglądania materiału!

czytaj dalej »
Unterus Unterus 18.03.2019, 14:12
Don't Escape - 4 days on a Wasteland - surviwalowa przygodówka prosto z Polski
64V

Don't Escape - 4 days on a Wasteland - surviwalowa przygodówka prosto z Polski

Zakochałem się w niej ogrywając demo na Pixel Heaven. Nie jestem psem na gry indie ani tym bardziej na pixelową grafikę. Jednak coś mnie w niej urzekło na tyle, że śledziłem od tego momentu jej losy do wydania. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 28.02.2019, 08:26
Maciej Miąsik, twórca Electrobody, Reah, Schizm, Niny czy Beatcop, opowiada swoją historię
77V

Maciej Miąsik, twórca Electrobody, Reah, Schizm, Niny czy Beatcop, opowiada swoją historię

Maciej Miąsik - weteran rynku growego w Polsce opowiada o swoich początkach z komputerami. 
Będziecie mogli też poznać kolejne etapy ścieżki kariery growej od DoctorQ poprzez XLand a historia  urywa się na początkach w LK Avalon.

czytaj dalej »
Unterus Unterus 22.02.2019, 11:28
Imperium Galactica, ale nie ta o której myślicie!
74V

Imperium Galactica, ale nie ta o której myślicie!

Radosław Karolak i Marcin Zawistowski stworzyli swoją Imperium Galactica trzy lata przed znaną na całym świecie grą o tym samym tytule. Jest to strategia dla fanów Exela i przesiadywania godzinami w tabelkach. Tak zupełnie na serio gra wydaje się być przeniesioną na komputer grą planszową.

czytaj dalej »
Unterus Unterus 14.02.2019, 12:33
Maciej Miąsik opowiada o tworzeniu Robbo, Electro Body i Fire Fight
85V

Maciej Miąsik opowiada o tworzeniu Robbo, Electro Body i Fire Fight

Łatwiej powiedzieć w jakich grach Maciek Miąsik nie maczał palców. Zawiało go nawet do CD Redów gdy tworzyli pierwszego Wiedźmina. Zapraszam do wysłuchania jego historii i anegdot!

czytaj dalej »
Unterus Unterus 12.02.2019, 14:08
Pył - zmarnowana szansa na naszego Half - Life
140V

Pył - zmarnowana szansa na naszego Half - Life

Pył wydany przez Optimus Nexus a napisany przez dosłownie cztery osoby z (e)people to gra która wyprzedziła swoją epokę.
Dowodem były choćby skrajne opinie w prasie gdzie część recenzentów nie rozumiała, że nie można tutaj powielać schematów z innych FPS aby przeżyć. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 05.02.2019, 10:49
Fire Zone - gra dzisiaj brzydka ale nadal dobra
109V

Fire Zone - gra dzisiaj brzydka ale nadal dobra

Fire Zone to stworzona przez RTS (Rising Sun Technologies) ze Świdnicy a wydana przez Marksoft w 1999 gra łącząca elementy shmupów i ... labiryntówek. Gdyby ta gra wyszła w 1995 roku to mielibyśmy dzisiaj perełkę na skalę światową. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 15.01.2019, 11:26
1939 i Studzianki 1944 - dwie polskie strategie o których nie słyszeliście
140V

1939 i Studzianki 1944 - dwie polskie strategie o których nie słyszeliście

Obie stworzone w całości przez jednego człowieka - Michała Imiołka. Obie zaginione gdyż pierwsza sprzedała się w nakładzie 300 egzemplarzy a druga nie została wydana. Dzisiaj dzięki uprzejmości autora możemy w nie zagrać jednak ostrzegam: to są hardcorowe strategie. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 08.01.2019, 08:14
Afterfall Insanity 2.0 - warto dać szansę "polskiej odpowiedzi na Dead Space"
152V

Afterfall Insanity 2.0 - warto dać szansę "polskiej odpowiedzi na Dead Space"

Nic mnie bardziej nie cieszy niż kiepsko oceniana gra która okazuje się dla mnie dobra. Początkowo odpaliłem, żeby przekonać się jak to z tym "Polskim Falloutem/Dead Space" było i wsiąkłem na dobre. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 02.01.2019, 09:26
Zbudował sobie flippera
599V

Zbudował sobie flippera

Zbudował to trochę clickbait, ale trudno w tytule napisać, że miał bazę playfield a resztę to już sam. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 30.12.2018, 13:19
LK Avalon od środka na filmie
865V

LK Avalon od środka na filmie

Kiedyś pionierzy a dziś zapomniana firma dłubiąca małe projekty. Kiedyś jako jedni z pierwszych atakowali zachodnie rynki i w swojej klasie byli naprawdę na poziomie. W moje ręce wpadły zdigitalizowane filmy z czasów gdy tworzyli Reah oraz Schizm. 
Udało mi się z tego wydłubać krótką historię o tym, jak w tym LK Avalonie było. 

czytaj dalej »
Unterus Unterus 11.12.2018, 14:05
Roland Pantoła opowiada o swojej najnowszej przygodówce Schizm 3
429V

Roland Pantoła opowiada o swojej najnowszej przygodówce Schizm 3

Roland Pantoła - twórca takich przygodówek jak Klątwa, AD 2044, Władcy Ciemności, Reah czy obu części Schizm powraca z nowym projektem. Bezpośrednią kontynuacją Schizm o podtytule Nemezis

czytaj dalej »
Unterus Unterus 26.11.2018, 09:18
Paweł Kalinowski - dał nam Mortyra, Another War czy Operation Blood
104V

Paweł Kalinowski - dał nam Mortyra, Another War czy Operation Blood

Paweł Kalinowski - twórca Operation Blood, Special Forces i Bang Bank na Atari, współtwórca Mortyra I, II czy Another War opowie Wam o tym, jak stworzyć grę nie posiadając grafika w zespole czy jak ukończyć w dwie osoby olbrzymiego RPGa.

czytaj dalej »
Unterus Unterus 19.11.2018, 09:54
Koszalin Retro Games Show 2018 - Relacja
552V

Koszalin Retro Games Show 2018 - Relacja

Nie wiem jakim cudem w mieście bez Ubera, Traficara czy nawet jakdojadę.pl udało się zorganizować jedną z fajniejszych i największych imprez retro w kraju. Jedynym minusem imprezy był fakt, że dałem się naciąć złotówie pod dworcem PKP :<

czytaj dalej »
Unterus Unterus 06.11.2018, 14:05
Zagraj w nigdy niewydaną polską grę w świecie Warhammer 40.000
273V

Zagraj w nigdy niewydaną polską grę w świecie Warhammer 40.000

Warhammer 40k: Agents of Death zapowiadany był w okolicach 2000 roku. Gra początkowo miała być grą single player, ale z powodu niskiego budżetu zdecydowano się na Multiplayer w stylu Quake 3. Były klasy postaci, każda miała inne cechy, mogła podnosić inne bronie. Gra wyglądała bdb, może nie był to poziom Q3 ale Games Workshop było zadowolone ze współpracy.
Dzisiaj grę możecie pobrać i sami wypróbować (tą lepszą wersję :P )

czytaj dalej »
Przejdź do strony

Strona

Oceń profil
+ +21 -
Unterus
Ranking: 4335 Poziom: 23
PD: 2071
REPUTACJA: 933