Blog użytkownika tomiga

tomiga tomiga 13.04.2020, 07:47
Biznes Filmowy 2 Edycja 2020 czyli wiedźmińskie inspiracje
312V

Biznes Filmowy 2 Edycja 2020 czyli wiedźmińskie inspiracje

Co trzecia część wiedźmina ma wspólnego z Biznesem Filmowym i jak wykorzystać sztuczną inteligencję do innych celów niż algorytmów związanych z grą czyli nowości w edycja 2020 Biznesu Filmowego okiem autora...

tomiga tomiga 14.04.2019, 08:35
Biznes Filmowy Easter Egg Edition
135V

Biznes Filmowy Easter Egg Edition

Zbliżające się święta Wielkanocne to czas, który kojarzy się z jajami… takimi wielkanocnymi oczywiście. Niektórym jaja wielkanocne kojarzy się natomiast z easter eggami. I to właśnie to skojarzenie zainspirowało mnie do przygotowania specjalnej wersji Biznesu Filmowego Easter Egg Edition, która skrywa w sobie kilka niespodzianek nie tylko dla fanów gry.

tomiga tomiga 21.02.2019, 18:17
Czas na Oskary czyli Biznes Filmowy Edycja 2019
241V

Czas na Oskary czyli Biznes Filmowy Edycja 2019

Rozdania Oskarów to dobry powód aby zaprezentować nową odsłonę mojej gry o "robieniu filmów" czyli Biznesu Filmowego. Oprócz opisu nowych funkcji dowiecie się o motywacjach za nimi stojącymi, sposobie ich realizacji wraz dodatkowymi uwagami i komentarzami autorskimi.
Nawet jeżeli nie słyszałeś o grze albo nie jesteś jej fanem, a masz wolny wieczór, to zapraszam do lektury, bo to ciekawy wgląd w to jak powstaje prawdziwa gra indie od kuchni...

tomiga tomiga 05.06.2018, 16:19
Chyba nie współczuję Androidom (Detroit: Become Human)
448V

Chyba nie współczuję Androidom (Detroit: Become Human)

Jak daleko twórcy interaktywnych dramatów z Quantic Dream posunęli się w kwestii zbliżania medium growego do filmu w Detroit: Become Human i czy wybór za głównych bohaterów androidów okazał się dobrym pomysłem?

tomiga tomiga 30.05.2018, 18:19
Chyba nie współczuję Androidom (Detroit: Become Human)
867V

Chyba nie współczuję Androidom (Detroit: Become Human)

Jak daleko twórcy interaktywnych dramatów z Quantic Dream posunęli się w kwestii zbliżania medium growego do filmu w Detroit: Become Human i czy wybór za głównych bohaterów androidów okazał się dobrym pomysłem?

tomiga tomiga 15.05.2018, 17:55
"Wszystko z nami w porządku" czyli film o polskich twórcach gier indie
147V

"Wszystko z nami w porządku" czyli film o polskich twórcach gier indie

Borys Nieśpielak fotograf i filmowiec postanowił nakręcić film dokumentalny o polskich twórcach gier indie, a konkretnie historię gry Lichtspeer tworzonej przez parę entuzjastów ukrywających się pod szyldem Lichthund. Jak ta produkcja wypada w konfrontacji z kultowym Indie Game: The Movie?

tomiga tomiga 03.05.2018, 08:45
"Wszystko z nami w porządku" czyli film o polskich twórcach gier indie
592V

"Wszystko z nami w porządku" czyli film o polskich twórcach gier indie

Borys Nieśpielak fotograf i filmowiec postanowił nakręcić film dokumentalny o polskich twórcach gier indie, a konkretnie historię gry Lichtspeer tworzonej przez parę entuzjastów ukrywających się pod szyldem Lichthund. Jak ta produkcja wypada w konfrontacji z kultowym Indie Game: The Movie?

tomiga tomiga 21.02.2018, 19:19
Rozgrzewka przed Oskarami czyli edycja 2018 Biznesu Filmowego 2
181V

Rozgrzewka przed Oskarami czyli edycja 2018 Biznesu Filmowego 2

Przełom lutego i marca to gorący okres dla kinomanów nie tylko ze względu na coroczną ceremonię rozdania Oskarów. To również czas kiedy swoje kolejne wersje przedstawia gra, której jestem autorem czyli Biznes Filmowy. Cóż to właściwie za gra i co nowego pojawiło się w Edycji 2018 dowiecie się z poniższego tekstu...

tomiga tomiga 19.02.2018, 18:09
Rozgrzewka przed Oskarami czyli edycja 2018 Biznesu Filmowego 2
413V

Rozgrzewka przed Oskarami czyli edycja 2018 Biznesu Filmowego 2

Przełom lutego i marca to gorący okres dla kinomanów nie tylko ze względu na coroczną ceremonię rozdania Oskarów. To również czas kiedy swoje kolejne wersje przedstawia gra, której jestem autorem czyli Biznes Filmowy. W tym roku pierwsza rzecz, która rzuca się od razu w oczy jest zmiana numeracji ale oczywiście nie jest to główny powód dla którego warto sprawdzić najnowszą odsłonę... ;)

tomiga tomiga 22.01.2018, 20:04
Czarne Lusterko czyli polscy youtuberzy a Black Mirror
1378V

Czarne Lusterko czyli polscy youtuberzy a Black Mirror

Netflix w ramach działań promocyjnych na polskim rynku postanowił zaprosić do współpracy najlepszych polskich youtuberów, którzy mieli nakręcić odcinek serialu nawiązującego do słynnej produkcji Black Mirror. Zadanie niewątpliwie ambitne. Sprawdzam więc jak im poszło...

tomiga tomiga 22.01.2018, 19:51
Czarne Lusterko czyli polscy youtuberzy a Black Mirror
120V

Czarne Lusterko czyli polscy youtuberzy a Black Mirror

Netflix w ramach działań promocyjnych na polskim rynku postanowił zaprosić do współpracy najlepszych polskich youtuberów, którzy mieli nakręcić odcinek serialu nawiązującego do słynnej produkcji Black Mirror. Zadanie niewątpliwie ambitne. Sprawdzam więc jak im poszło...

tomiga tomiga 02.06.2017, 16:40
Life is Strange czyli Boyhood wśród gier video
753V

Life is Strange czyli Boyhood wśród gier video

Pierwszy trailer Life is Strange pojawił się gdzieś w okolicach 2015 roku i już wówczas sprawił, że gra mnie zaintrygowała. Zresztą gier, gdzie liczy się przede wszystkim opowieść, a wybory gracza mają istotny wpływ na jej dalszy rozwój, wciąż nie powstaje zbyt wiele.

tomiga tomiga 31.05.2017, 19:18
Life is Strange czyli Boyhood wśród gier video
1279V

Life is Strange czyli Boyhood wśród gier video

Pierwszy trailer Life is Strange pojawił się gdzieś w okolicach 2015 roku i już wówczas sprawił, że gra mnie zaintrygowała. Zresztą gier, gdzie liczy się przede wszystkim opowieść, a wybory gracza mają istotny wpływ na jej dalszy rozwój, wciąż nie powstaje zbyt wiele.

tomiga tomiga 23.02.2017, 17:25
Kultowe filmy w Biznesie Filmowym
293V

Kultowe filmy w Biznesie Filmowym

Czas Oskarów to dobry moment aby przypomnieć sobie (albo poznać) Biznes Filmowy. Jako, że co roku mniej więcej o tej porze pojawia się kolejna wersja tej gry, chciałem przedstawić Wam nowy smaczek jaki się w niej pojawił. Dotyczy on tego jak aplikacja wykorzystuje dane o rzeczywistych filmach i twórcach pochodzące z serwisu IMDB do tworzenia alternatywnej rzeczywistości w świecie gry.

tomiga tomiga 15.09.2016, 17:57
Gamescom 2016: Polski Pawilon
252V

Gamescom 2016: Polski Pawilon

Wędrując po strefie biznesowej Gamescomu jednym z głównych punktów, które chciałem odwiedzić były stoiska z polskimi produkcjami. Tak oto trafiłem do pawilonu polskiego, który promował gry niezależne stworzone przez rodzime studia.

Przejdź do strony

Strona

Oceń profil
+ +10 -
tomiga
Ranking: 2796 Poziom: 31
PD: 4529
REPUTACJA: 504