Blog użytkownika klik

klik klik 04.06.2016, 18:32
Uncharted 4: Czy multiplayer odniesie sukces?
671V

Uncharted 4: Czy multiplayer odniesie sukces?

Od drugiej części przygód Nathana studio ND do każdej nowej gry wprowadza tryb multiplayer. Jak poradzi sobie najnowsza odsłona Uncharted z zmaganiami wieloosobowymi, będzie cieszyła się popularnością czy raczej szybko umrze?

Na wstępie chcę powiedzieć, że zawsze byłem graczem nastawionym na fabułę, aż do startu GTA online, które nie wiem jak, ale trzyma mnie przy sobie do dzisiejszego dnia. Oczywiście każda gra z dobrze napisaną opowieścią jest dla mnie priorytetem i nic raczej tego nie zmieni. Po ukończeniu linii fabularnej zawsze daję szansę dla trybu wieloosobowego, ale po pierwszych minutach myślę sobie, że GTA online daje mi więcej możliwości i raczej daruję sobie dalszą grę.

 

 

Inaczej jest w przypadku Uncharted 4, w końcu gra nastawiona faktycznie na współpracę (wiem że było takich więcej, ale ja tej współpracy nie dostrzegałem). Magiczne przedmioty oceniane najgorzej okazują się kluczem do zwycięstwa i wcale nie przeszkadzają, ale wymagają od gracza strategicznego myślenia. No bo na przykład kolega z drużyny odsłoni dla nas graczy, ja rzucę w widoczną już grupkę przeciwników przedmiot spowalniający czas, a trzecia osoba doda od siebie ładunki wybuchowe i w ten sposób przegrywając 39:35 można nagle wygrać, serio:D

 

 

Uncharted 4 wprowadza ogromną ilość nowości, które sprawdzają się świetnie w grze z przyjaciółmi. Nikt nie jest w stanie pomieścić całego sprzętu jaki daje nam gra, dlatego trzeba zebrać drużynę a potem się podzielić, kto i co bierze. Mapy zostały zaprojektowane w świetny sposób, nie da się kampić i to już wystarczy:) Osoby z gorszym internetem w trakcie spadku jakości połączenia są unieruchomione, mogą tylko strzelać, a w przypadku nieustających problemów są po prostu wyrzucane z gry i to się chwali! Jeśli ktoś dalej gra w GTA, to wie o czym mówię, teleportujące się osoby, zaczynające się telepać na wszystkie strony po strzale w głowę... Najczęściej nie jest to wina ich prędkości łącza, a programu "xlag", którego niestety co przykro powiedzieć używa wielu 'graczy'. 

 

Jeśli chodzi o główne wady, to osobiście uważam, że brak leveli jest sporym błędem, bo ciężko określić czy jest się z czego cieszyć zwyciężając, a może grałem po prostu na początkujących graczy? Druga sprawa to ulepszanie broni zostało nie do końca dobrze rozwiązane, otwierając skrzynki i kończąc rozgrywkę odblokowuję pełno możliwości zakupu tłumika, większej ilości amunicji czy szybszego poruszanie się w trakcie strzelania. Ale co z tego skoro raczej nie starcza mi punktów 'LP' na ulepszenie tej broni? Nie jestem jakimś mega dobrym graczem, ale nie kończę też gry z słabymi wynikami, więc chyba coś tu nie gra. 

 

 

Niestety jak gra z przyjaciółmi sprawdza się świetnie, tak samemu po kilku partyjkach może zrobić się trochę nudno. Już teraz widzę rozrastające się społeczności na PlayStation, które mają na celu poznawać ze sobą graczy, którzy stworzą swoje drużyny. Być może wystartuje w grze jakaś liga, jak to miało miejsce w TLoU. Jestem pewien, że gra dzięki świetnemu modelowi strzelania, dużemu zestawowi najróżniejszych sprzętów  i zapowiedzianym nowym dodatkom (przydałyby się nowe mapy i tryby) osiągnie sukces i przytrzyma przy sobie wielu graczy na długie tygodnie. Nadchodzi ''sezon ogórkowy'', po przejściu dodatku do wiedźmina, aż do września raczej nie będzie zbyt wielu tytułów do ogrania, więc myślę, że warto dać szansę dla trybu wieloosobowego. Osobiście zapraszam do gry osoby nastawione na wspólną zabawę (PSN: karool201). A pod spodem jeszcze ankieta:)

 

 

Tagi: uncharted 4: a thief's end

Oceń notkę
+ +5 -

Oceń profil
+ +1 -
klik
Ranking: 1561 Poziom: 42
PD: 10542
REPUTACJA: 606