Blog użytkownika SolidSnakePL

SolidSnakePL

SolidSnakePL SolidSnakePL 22.09.2017, 17:49
Yakuza 0 - miłość od pierwszego wejrzenia
1195V

Yakuza 0 - miłość od pierwszego wejrzenia

Yakuza wyszła ponad 10 lat temu na PS2 i od momentu premiery byłem zainteresowany tą produkcją. Niestety ze względu na deficyt finansowy oraz problemy z otrzymaniem własnej kopii, ta seria ominęła mnie szerokim łukiem. Gdy z czasem zaczynałem mieć większy budżet na gry i konsole, widywałem premiery Yakuzy 3, 4 i myślałem, że ten statek już odpłynął. Nie widziałem sensu zaczynać serii od n-tej odsłony z rzędu, tym bardziej, że pierwsze 2 części Yakuzy (z PS2) są trudno u nas dostępne (allegro i inne serwisy już autouzupełniają mi się w przeglądarce gdy wpisuje "Y"). Na szczęście ostatnio na rynku pojawiły się dwie odsłony tej serii: Yakuza 0 oraz Yakuza Kiwami. Wtedy to uznałem, że jeśli kiedykolwiek będę chciał poznać tą wychwalaną serię, to musi to być teraz, zero wymówek. I tak o to Yakuza Kiwami i 0 wylądowały u mnie w czytniku...

SolidSnakePL SolidSnakePL 04.08.2016, 13:06
Czy Snake dobrze skończył? Rozmyślenia i spekulacje na temat MGS V.
499V

Czy Snake dobrze skończył? Rozmyślenia i spekulacje na temat MGS V.

"Miałem sen..." - szczerze mówiąc kilka dni temu miałem sen o tym jak powinna zakończyć się piąta część MGS-a. Od razu po przebudzeniu zapamiętałem jak najwięcej mogłem, a resztę dni spędziłem na spekulacjach oraz przemyśleniach na temat serii MGS. Moje wypociny możecie odnaleźć poniżej, proszę być jednak uważnym, gdyż są to po prostu moje opinie, a nie Bibilia oraz dlatego, że może się pojawić wiele SPOILERÓW odnośnie ZAKOŃCZENIA MGS V. Zapraszam.

SolidSnakePL SolidSnakePL 24.06.2016, 10:53
Gdzie zmierza seria SoulsBorne?
1464V

Gdzie zmierza seria SoulsBorne?

Tak wiem SoulsBorne, tak samo wiele osób uważa tę nazwę za genialną, jak i tak samo wiele chce by gniła ona na samym dnie Otchłani razem z Manusem. SoulsBorne to nazwa wynikająca z połączenia nazw serii i gier, których ojcem jest Hidetaka Miyazaki, czyli Dark Souls (1, 2 i 3) oraz Demon's Souls (część Souls) oraz Bloodborne (część Borne). O tej serii właśnie zaczynam rozpocząć teraz wywód, a raczej o jej przyszłości.

SolidSnakePL SolidSnakePL 06.01.2015, 01:28
Czy Dark Souls jest trudne?
2707V

Czy Dark Souls jest trudne?

Większość z nas słyszała o Dark Souls. Dziecko Form Software, gra wydana w 2011 roku na konsole. Od razu wsławiła się ona, albo i nie, wysokim poziomem trudności według jednych przewyższającym swojego duchowego poprzednika - Demon's Souls. Moja przygoda z Dark Souls zaczęła się dopiero w 2014 roku, jakoś na samym jego początku i od razu się w niej zakochałem.

SolidSnakePL SolidSnakePL 21.07.2014, 14:34
Wierna interpretacja, czy kopia bez polotu?
606V

Wierna interpretacja, czy kopia bez polotu?

Niewiele jest gier, które potrafią się wybić, opowiedzieć dosyć ciekawą historię i zachęcić grywalnością. Jeszcze mniej jest takich gier, jeśli są one bazowane na serialach, czy komiksach. Zwykle wychodzi z tego szajs, kit, powtarzanie fabuły filmu bez polotu, z nieciekawymi misjami, a jedyne czym taka gra może się pochwalić to ciężko (lub nie) zdobyta licencja. Ojciec Chrzestny, jest jedną z takich gier. Ale czy jest czymś wartym uwagi, czy raczej zwykłym crapem, który należy kupić za 20 zł na przecenie, by nie czuć się głupio po wydaniu zbyt wielkiej sumy?

SolidSnakePL SolidSnakePL 30.05.2013, 12:46
Metal Gear Solid 3: Snake Eater & Subsistence - miód w czystej postaci.
4213V

Metal Gear Solid 3: Snake Eater & Subsistence - miód w czystej postaci.

Obecnie nie wychodzi już tak wiele gier, które mogą stać się ikoną danej konsoli. Nie wybraną przez media, czy przez producenta, lecz przez graczy. PS3 może mieć Uncharted i God od War, XBOX 360 Halo czy też Gears of War, ale dla PS2 jedną z niekwestionowanych ikon pozostanie Metal Gear Solid 3: Snake Eater, oraz jej rozszerzenie wydane po premierze orygnialnej "trójki' - Subsistence. 

SolidSnakePL SolidSnakePL 27.05.2013, 20:50
Jak zarobić na znanej marce - GoW i inne
303V

Jak zarobić na znanej marce - GoW i inne

Dla wielu ludzi kasa jest najważniejszym czynnikiem, firmy jak Activision z czasem przestały patrzeć na graczy, i zaczęły patrzeć na zera na koncie. Z jednej strony to smutne, z drugiej sami jesteśmy sobie winni - głosujemy naszymi portfelami, a zawodnik z największą liczbą głosów ostaje się na rynku i czerpie zyski.

SolidSnakePL SolidSnakePL 12.05.2013, 16:40
Fenomen Rocksmith a rynek gier muzycznych
507V

Fenomen Rocksmith a rynek gier muzycznych

Rocksmith, gra która jest swoistą fuzją Guitar Hero z prawdziwą gitarą (a nie plastikowym zamiennikiem) wyszła w zeszłym roku. Sam jestem entuzjastą gitary i muszę przyznać, że gra daje rade. Jeśli nie wierzycie mojej opinii, spójrzcie na słupki sprzedaży - gra nie dość, że wprowadza swoistą innowację na rynku gier muzycznych to na dodatek może pochwalić się bardzo dobrą ścieżką dźwiękową (Cream, Lenny Kravitz, The Rolling Stones).

Oceń profil
+ +4 -
SolidSnakePL
Ranking: 2574 Poziom: 33
PD: 5336
REPUTACJA: 867