BloodWeek #23
Zapraszam wszystkich na 23 odcinek, w którym m.in.
Resistance: Burning Sky - Historia dzielnego strażaka.
Resistance - Trylogia która pozostała w cieniu.
X-Men Druga Geneza - Drugie życie mutantów.
Bloody Radio - Pożegnanie Jamesa Hornera.
W dzisiejszym odcinku postanowiłem uczcić pamięć Jamesa Hornera, jednego z moich ulubionych kompozytorów, który jak wiecie lub nie, zginął w wypadku lotniczym. W związku z tym jakże smutnym wydarzeniem, w Bloody Radio znajdziecie tylko jego utwory. Nie są to może jego najlepsze dzieła, ale takie które z różnych powodów najbardziej utkwiły mi w pamięci. Niestety dzisiejszy odcinek pod względem głównej zawartości jest najkrótszym z dotychczasowych. Mam nadzieję że mi to wybaczycie i przyzwyczaicie się do tego, ponieważ tak może być częściej. Jest to spowodowane tym, że nie chcę przerywać cyklu, a brakuje mi czasu.
Jak zwykle dzięki wszystkim co czytają, a tych co nie widzieli zapraszam do zapoznania się z poprzednimi odcinkami.
#1 , #2 , #3 , #4 , #5 , #6 , #7 , #8 , #9 , #10 , #11 , #12 , #13 , #14 , #15 , #16 , #17 , #18 , #19 , #20 , #21 , #22 .
Zaczynamy.
________________________________________________________________________________
- War / Avatar OST / James Horner
- Southampton / Titanic OST / James Horner
- The Sinking / Titanic OST / James Horner
- The Destruction of Hometree / Avatar OST / James Horner
- Death Of Titanic / Titanic OST / James Horner
_________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Jaka jest Wasza ulubiona gra o inwazji obcych?
- Moją ulubioną serią jest Mass Effect, jeśli jednak mam wybierać bardziej tradycyjną inwazję na ziemię, to wybieram serię Resistance. Natomiast wybierając jeszcze bardziej standardową inwazję obcych wybieram grę XCOM.
________________________________________________________________________________
Gra
Resistance: Burning Skies Ocena: 7+
Zacznę od największej wady tej gry, czyli fabuły. Jest bo jest. Nie wnosi niczego nowego do uniwersum i w żaden sposób nie wzbudza zainteresowania, tak jak i główny bohater zresztą. Skoro jesteśmy przy głównym bohaterze, to jest on dzielnym strażakiem który chce uratować swoją rodzinę. Niestety nie ma w tym wszystkim żadnych emocji. Na szczęście historia nie jest w tej grze najważniejsza. Najważniejsze jest wybijanie Chimer, które sprawdza się znakomicie. Gdy w ręce po raz pierwszy wpadł mi bullseye poczułem się jak w domu. Jeśli chodzi o samą grafikę, to według mnie jest bardzo dobrze. Nie ma co porównywać tej gry do Killzone'a czy Uncharted, bo wiele się straci. Tamte gry są po prosty unikatowe i nie ma co krzywdzić tej produkcji porównując ją do nich. Jeśli macie Ps Vitę to jest to pozycja obowiązkowa, jeśli nie, to nie jest to gra dla której warto kupić ten sprzęt. Takimi grami są wymienione wcześniej produkcje, ale o nich innym razem.
Serial
Banshee - The Truth About Unicorns - S02E05 Ocena: 6
Muszę powiedzieć że jest to najsłabszy odcinek jaki do tej pory oglądałem. Rozumiem zamiary twórców, wiem czemu wyglądało to w taki a nie inny sposób, ale nie zmienia to faktu, że przez pierwszą połowę odcinka strasznie się nudziłem. Na szczęście druga połowa odcinka to już stare dobre Banshee. Mam nadzieję że twórcy nie zaserwują nam już podobnych zabiegów w przyszłości.
Spoiler Szkoda że ten agent zginął, tak jak i tego że przez pierwszą połowę odcinka nic się nie działo. Niby napięcie było budowane przez śledzący głównych bohaterów samochód, ale mnie i tak wynudziła ta sielanka. Spoiler
Komiks
Uncanny X-Men Druga Geneza Ocena: 8-
Gra
Resistance: Fall of Man Ocena: 8
Moim zdaniem ta gra, jak i cała seria jest bardzo niedoceniona. Większość reakcji z jakimi się spotykam nie jest zbyt pozytywna. Oczywiście nie jest to gra, która definiuje gatunek na nowo i w pewnym sensie można powiedzieć, że jest to kolejny zwykły FPS. Pozory jednak mogą mylić. Pomysł, to słowo kluczowe dla tej gry. Twórcy mieli świetny pomysł na konflikt, ciekawy pomysł na wrogów i rewelacyjny kosmiczno-ziemski arsenał. Jest to po prostu produkcja pełna dobrych pomysłów. Jedną z większych zalet tej gry jest również klimat, który staje się jeszcze lepszy grając z kumplem na jednej konsoli. Szkoda że każdy FPS nie ma takiej opcji, powinna być ona obowiązkowa.
Gra
Resistance 2 Ocena: 8+
W drugiej części twórcy postawili na rozmach i wyszło im to bardzo dobrze. Walki z ogromnymi bossami dają masę frajdy, tak samo jak etapy wyjęte wprost z bardzo dobrego horroru. Zabijanie chimer jeszcze bogatszym arsenałem niż w części pierwszej nie nudzi ani na chwilę. Historia jest ciekawsza niż poprzednio, a zakończenie sprawia że nie można doczekać się kontynuacji. Niestety gra nie ustrzegła się błędów technicznych, ale nie są one na tyle poważne by mogły zepsuć zabawę. Szkoda tylko że zrezygnowano z kooperacji w kampanii, dobrze że dali chociaż dodatkowe misje specjalnie do kooperacji.
Gra
Resistance 3 Ocena: 9=
Jest to bez wątpienia najlepsza część serii. Resistance 3 ma najładniejszą grafikę, najciekawszą historię i najwięcej klimatu. To co najlepsze, czyli arsenał pozostało bez większych zmian. Jedyne do czego mogę się przyczepić to zakończenie, które niestety nie jest satysfakcjonujące. Uważam że ta gra może spodobać się nawet osobom którym poprzednie części nie przypadły do gustu. Chciałbym żeby twórcy kiedyś wrócili do tej serii, ale zbyt szybko to raczej nie nastąpi.
Komiks
Kapitan Ameryka Nowy Porządek Ocena: 7+
Wbrew pozorom jest to naprawdę dobry komiks. Historia jest ciekawa, chociaż zbyt amerykańska, nawet jak na Kapitana Amerykę. Musi jednak tak być, ponieważ akcja toczy się po atakach z 11 września. Warto jednak przeczytać tę lekturę, ponieważ jest to kawał solidnej roboty, zarówno pod względem rysunków jak i fabuły. Uważam że jest to komiks dla każdego. Nie trzeba być fanem ani Kapitana, ani Marvela, no chyba że jesteście uczuleni na amerykański patriotyzm, to wtedy trzymajcie się z daleka.
________________________________________________________________________________
Tematem dzisiejszego Top 10 jest:
Ulubiony mutant ze świata Marvela.
1. Wolverine
Jest to chyba aż za bardzo oczywisty wybór, więc nie będę go komentować.
2. Deadpool
Za to że jest stuprocentowym świrem z poczuciem humoru.
3. Magneto
Jest to wróg którego po prostu się lubi.
4. Apocalypse
Właściwie wystarczy samo jego imię, które dodatkowo nie jest przypadkowe.
5. Gambit
Jest to jedna z tych postaci których chyba nie da się nie polubić.
6. Pheonix
Wystarczy przeczytać komiks Dark Pheonix i wszystko stanie się jasne.
7. Iceman
Może i ma serce z lodu, ale da się go lubić:)
8. Angel
Lubię go głównie za skrzydła, ale w końcu o to chyba głównie chodzi, o moce.
9. Storm
Władanie pogodą to fajna sprawa, poza tym jet to ciekawa postać pod względem charakteru.
10. Omega Red
Walka o to miejsce była duża, więc wygrał w losowaniu.
________________________________________________________________________________