AAitE: MediEvil Redone - Jak to zrobić? #5.6 (?) Oo

BLOG
892V
KorinOo | 30.08.2013, 20:54
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Kilka krótkich informacji ze świata moddingu i życia mojego projektu. :D

No to jedziemy z koksem:

 

info nr. 1)  

     Projekt stoi w miejscu. Spokojnie, stoi nie dlatego, że nie mam weny, pomysłów czy po prostu się wypaliłem, ale dlatego, że zbliża się sesja poprawkowa i  zabrałem się do nauki. A wierzcie mi, sesje poprawkową w tym semestrze sprawiłem sobie iście hardcorową.

 

info nr. 2)

     Na serwisie DeviantArt.com znalazłem świetne fanarty z MediEvila w wykonaniu użytkownika Marvilius. Krotka rozmowa i już dostałem pozwolenie na wykorzystanie ich jako grafik koncepcyjnych jeśli kiedykolwiek zabiorę się za wykonywanie własnych modeli, w tym przypadku zombiaków i innych przeciwników. (na dole w galerii kilka jego prac)

http://marvilius.deviantart.com/

 

info nr. 3)

     Przeglądając tematy na forum nexusmods.com znalazłem bardzo ciekawy wątek. Tytuł brzmiał "Zgłoś się do projektu MMO!". Okazało się, że ekipa składająca się z dwóch informatyków poszukuje grafików (2d, 3d) i animatorów do swojej gry mmo nad którą niedawno rozpoczęli pracę. Ja grafikiem nie jestem, w dodatku mam studia i swój własny projekt, więc nie miałem zamiaru się angażować w ich grę. Powiedziałem im tylko to co usłyszałem na prelekcjach kilku game designerów (unikaj robienia gier MMO jako swojej pierwszej gry) i życzyłem im powodzenia. Nieoczekiwanie jednak nawiązała się rozmowa miedzy mną a programistą z tego projektu. Okazało się, że w zaledwie kilkanaście dni od rozpoczęcia projektu można już biegać, pływać, jest cykl dnia i nocy i jeszcze kilka innych bajerów. Co prawda grafika jest bardzo umowna bo wszystko składa się z sześcianów, ale nie ukrywam, zrobiło to na mnie wrażenie. Dogadałem się z chłopakami, że będą mnie informować o postępie prac i dzielić zdobytą wiedzą, a ta na pewno się przyda. :D

 

Tutaj filmik który został mi pokazany:

     To było ok tydzień temu a dzisiaj kolejny szok. Do gry może już zalogować się wiele osób i wchodzić ze sobą w podstawowe interakcje. Świat jest zsynchronizowany dla wszystkich graczy (pory dnia, moby, itp). Niby podstawy, ale właśnie na tym wykładały się wszystkie projekty typu Oblivion/Skyrim Online. Jestem pełen podziwu dla zdolności tych chłopaków i na pewno będę obserwował ten projekt. Gra nazywać się będzie "Final Destiny" i powstaje na silniku Unity. Trzymam kciuki za powodzenie projektu.

 

info nr. 4) 

     Pamiętacie "zrecenzowany" pewien czas temu przeze mnie mod "Falskaar"? Ja już praktycznie nie pamiętam, ale muzyka z tego projektu cały czas mnie prześladuje. A w szczególności ten kawałek:

     Niby nic, prosta melodyjka, ale jakże przyjemna! Takich właśnie prostych melodyjek brakowało mi w epickim, ale strasznie ciężkim i męczącym soundtracku Skyrim'a.

 

info nr. 5)

     Dla fanów komiksów. Mucha Comics wyda w październiku Batman:Długie Halloween. 376 stron, 149zł. Jak nie macie takiej kasy to sprzedajcie jakąś grę, albo nie kupujcie jakiejś nowości. Czemu? Bo to prawdopodobnie najlepsza historia o Mrocznym Rycerzu jaka ujrzała światło dzienne. Ustępuje chyba tylko Mrocznemu Zwycięstwu, które jest jej bezpośrednią kontynuacją. Mówię wam, kupcie, bo za ok dwa lata jak już nakład zostanie wyczerpany a ceny na allego skoczą dwukrotnie będziecie sobie pluć w brodę, że nie kupiliście.

Oceń bloga:
0

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper