SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
9.0
Mateusz Gołąb 13.05.2015
15154V

Recenzja gry: Wiedźmin 3: Dziki Gon

Każda kolejna odsłona growej sagi o Wiedźminie podnosiła poprzeczkę coraz wyżej. Teraz, gdy ambicje twórców sięgnęły zenitu spodziewamy się produkcji na prawdziwie światowym poziomie. Przekonajmy się zatem, czy Dziki Gon stanie w panteonie najlepszych gier cRPG w historii i będzie godnie reprezentował naszą branżę u boku legendarnych już tytułów.

  • Platformy:  PS4   XONE   PC 
  • Data premiery - Polska: 19.05.2015
  • Gatunek: RPG
  • od lat 18 wulgarny język przemoc

Wreszcie doczekaliśmy się dnia, kiedy po latach zapowiedzi, hype’u, obietnic i niedopowiedzeń możemy wreszcie ostatecznie osądzić najnowszą produkcję naszego rodzimego studia CD Projekt RED. Przez ostatnie miesiące nie obyło się od różnorodnych kontrowersji i domysłów. Przedpremierowy niepokój jest sprawą naturalną, gdy na horyzoncie jawi się tak mocno wyczekiwana na całym świecie produkcja. No dobrze. Czy zatem Geralt z Riviii wychodzi z kolejnej potyczki zwycięsko?

Miejmy to już za sobą

Zacznijmy trochę od tyłu, aby na wstępie rozwiać przede wszystkim wątpliwości. Wiedźmin 3 nie jest grą, którą widzieliśmy na zwiastunach, a dopiero od paru miesięcy pokazuje się nam faktyczny kod programu. Downgrade względem zwiastunów sprzed ponad roku lub dwóch lat jest absurdalny.  Nie wierzę, że nie da się promować gry bez mamienia własnego odbiorcy. Spójrzmy chociażby na Rocksteady i ich Batman: Arkham Knight, które stosunkowo niedawno zaczęło dostawać pierwsze zwiastuny z rozgrywki. Jest tak, jak się spodziewałem. Parę miesięcy temu na pokazie prasowym uderzyła mnie nienajlepsza jakość otoczenia i niewiele w tej kwestii zmieniło się w dniu premiery. Dziki Gon wygląda bardzo ładnie, gdy obserwujemy go z daleka, ale gdy usiądziemy przed ekranem, to zaczyna się zauważać ogromne niedociągnięcia wizualne, płaskie tekstury trawy powbijane w ziemię i zlewające się ze sobą w dziwny sposób drzewa. Krótko mówiąc mamy tu powtórkę z Watch_Dogs i marketing CD Projekt RED dosyć nieładnie zachował się względem wypracowanej przez długie lata bazy fanów. Jednak nie ocenia się osiągnięć konia po tym, jaki był hodowca i jak go reklamował, prawda?

Dzika Gonitwa

Z początku miałem dosyć mieszane uczucia względem samej fabuły. Gra rozpoczyna się dosyć zaskakująco biorąc pod uwagę dwie poprzednie odsłony serii. Postaram się oczywiście uniknąć większych spoilerów, abyście mogli doświadczyć wszystkiego sami, ale będę musiał zdradzić parę rzeczy na potrzeby tekstu. Growy Wiedźmin był, w wielkim skrócie, historią o cierpiącym na amnezję Geralcie próbującym odnaleźć porwaną przez Dziki Gon Yennefer. Pierwszy problem rozwikłaliśmy w Zabójcy Królów, więc oczekiwanie na premierę „trójki” było jednocześnie czekaniem na rozpoczęcie pościgu za ukochaną Białego Wilka. Gdy odpalimy grę bardzo szybko okazuje się jednak, że zupełnie nieklimatycznie Yennefer znajduje się cała i zdrowa w ciągu pierwszej godziny zabawy i teraz szukamy Ciri.

Nawet Geralt jest zniesmaczony downgradem

Nie do końca spodobało mi się takie otwarcie i sprawiło, że mój początek przygody z Dzikim Gonem szedł nieco jak po grudzie. Całe szczęście mogę z czystym sumieniem przyznać, że akurat scenarzyści wywiązali się ze swojej roboty wzorowo i wszystko składa się w bardzo epicką i spójną całość wypełnioną osobistymi wątkami, politycznymi intrygami oraz nagłymi zwrotami akcji. Wiele pracy włożono również w opracowanie misji pobocznych. Wiele z nich to właściwie małe historyjki dziejące się w obrębie wykreowanego przez twórców świata, które swoją jakością w żaden sposób nie odstają od głównego wątku. Potraktowano je na równi z resztą produkcji, dzięki czemu całość sprawia wrażenie spójnej, wielowątkowej historii z pewnymi sprawami, które co prawda orbitują gdzieś niezależnie od scenariusza, ale są integralną częścią świata gry. I jest ich wyjątkowo dużo nawet, jak na grę RPG. Praktycznie w każdej mieścinie znajdziemy tablicę z questami i zleceniami na potwory. Są one na tyle ciekawe, że w pewnym momencie zorientowałem się, że dużo więcej czasu spędzam na załatwianiu spraw pobocznych, niż na przysłowiowym „ratowaniu świata”.

Reklama



Miesięcznik PSX Extreme

Moc wiedźmińskich dodatków

CD Projekt RED znani są swoim fanom, jako studio które dostarcza sporo darmowej zawartości. Nie inaczej jest w przypadku Wiedźmina 3. Gra otrzyma aż 16 pomniejszych paczek DLC, wśród których znajdziemy nowe bronie, alternatywne stroje dla bohaterów, a także dodatkowe zadania do wykonania. Twórcy przygotowują również dwa płatne, fabularne rozszerzenia. Na pierwsze będziemy musieli poczekać do jesieni, a drugie trafi do sprzedaży na początku przyszłego roku. Autorzy obiecują nam łącznie około 30 godzin dodatkowej zabawy.

Najlepsza jest jednak ogólna nieliniowość scenariusza. Nawet w obrębie głównej linii fabularnej zwykle mamy wybór, którą misją zająć się najpierw, a poszczególne zadania obfitują w ogromną ilość ścieżek i decyzji do podjęcia. Nie wszystkie dążą do tego samego rozwiązania, a czasami potrafią nam nawet zamknąć drogę do innych wydarzeń. Widzę tu ogromny potencjał do ponownego przechodzenia gry, o ile będziecie chcieli grać kolejną setkę godzin. Akurat tutaj nie ma mowy o przechwałkach. Gra faktycznie może wam zająć więcej niż cztery dobry, a ze względu na to, że wiele decyzji gracza ma swoje realne konsekwencje, to mamy jeszcze bardzo wysoki współczynnik tzw. replayability.

Odwrócona Inkwizycja

Nie może obyć się bez porównań do konkurencyjnej gry od Bioware’u, która przecież zgarnęła całą masę nagród w kategorii RPG roku. Myślę, że jeżeli Wiedźmin 3 będzie stawiany w jednym rzędzie z innym tytułem, to będzie nim Dragon Age: Inkwizycja. Nie tylko dlatego, że obie produkcje reklamowane były jako gry z otwartym światem, z czym na marginesie nie do końca potrafię się zgodzić ze względu na podział na mapy, ale również z powodu wzajemnego uzupełniania się tych gier. Mówiąc bardziej ogólnikowo siła Dzikiego Gonu tkwi tam, gdzie kuleje Inkwizycja i odwrotnie. Gra Bioware’u ma przepiękne otoczenie i fenomenalna grafikę ze średnio wyglądającymi bohaterami, a produkcja CDP RED może pochwalić się doskonałymi modelami postaci i bardzo naturalnie rozplanowanym ale jednocześnie średnim jakościowo światem. Budynki z bliska potrafią często straszyć teksturami, a o roślinności wspominałem trochę wcześniej. Ponadto świat jest tu znacznie mniej „fantastyczny” dzięki wzorowemu przestrzennemu planowaniu map. Oznacza to tyle, że krajobrazy bardziej przypominają realistyczne słowiańskie lasy, niż lokacje wyjęte z magicznej krainy tak, jak to było chociażby we Flotsam. To trochę inny klimat. Z jednej strony szkoda, a z drugiej taki wybór projektowy ma swój urok. Kwestia gustu. Podobnie jest z muzyką. Nie uświadczymy tu epickiej symfonii jak w innych produkcjach fantasy, a utwory isnpirowane naszą ludową tradycją.

Kompresja obrazków ściąganych przyciskiem Share na padzie sprawia, że otoczenie wygląda na screenach lepiej, niż w rzeczywistości, gdy siedzimy przed ogromnym telewizorem

Skoro już jesteśmy przy świecie gry, to jestem trochę zawiedziony, gdyż pomimo wcześniejszych obietnic prawdziwie otwartego świata natrafimy tu na kilka odrębnych lokacji, pomiędzy którymi przemieszczamy się za pomocą systemu szybkiej podróży. Jest jednak jedna naprawdę ogromna mapa łącząca w sobie Novigrad i Ziemie Niczyje, która ze swoim obszarem mogłaby zmieścić całą samodzielną grę RPG.

W Wiedźminie  dużo lepiej, niż w Inkwizycji wypadają zadania poboczne i ogólne możliwości interakcji z ekwipunkiem. Mamy tu wszystko czego mogliśmy spodziewać się po poprzednich częściach z drobnymi zmianami mającymi na celu usprawnienie pewnych rzeczy. Za przykład niech posłuży alchemia. Raz przygotowany wywar zostanie zrobiony automatycznie podczas medytacji, o ile tylko posiadamy potrzebne składniki. Drobne ułatwienie i pewnie nie każdy je polubi, ale zdecydowanie usprawnia organizację naszej przygody. Za to sam projekt menu ekwipunku jest równie ciemny i mało wygodny, co u konkurencji.

Rozwojowa walka

Ogromna zmiana dotknęła w Dzikim Gonie system rozwoju postaci. Nadal nie jest to produkcja oparta na grindowaniu, a na umiejętnościach i doświadczenie zbieramy głównie za ukończone zadania. Tym razem jednak nie mamy do czynienia z progresywnym wzrostem bohatera. Oczywiście za dostępne punkty kupujemy kolejne umiejętności i odpowiednio je wzmacniamy, ale działają jedynie te, które aktualnie podepniemy pod jeden z 12 dostępnych slotów. Ułożone są one w grupach po trzy i możemy je dodatkowo wzmocnić mutagenami. Z jednej strony jest to fajne, bo daje ogromną różnorodność. Zwłaszcza, że skille da się dowolnie dopasowywać do danej sytuacji. Jednak z pewnością trafią się gracze, w tym ja, którzy preferują tradycyjne drzewka. Brakuje mi tu poczucia, że mój bohater rośnie w siłę. Pomysł na system jest jednak bardzo ciekawy i ma spory potencjał.

Walka pozornie wygląda bardzo podobnie do tej z poprzednich odsłon. Pozornie, bo pożegnaliśmy się z rytmicznymi combosami na rzecz zwykłego klepania przycisków, dostaliśmy uniki, więc żegnamy się z ciągłymi rolkami, a znaki mają większe znaczenie w pojedynkach, niż kiedyś. To bardzo dobrze. Potyczki z wieloma przeciwnikami na raz potrafią przypominać swojego rodzaju balet śmierci i jednocześnie wymagają sporej ilości myślenia. Gra nadal jest dosyć trudna zwłaszcza, jeżeli nie będziemy regularnie zajmować się zadaniami pobocznymi, by uzbierać doświadczenie. Jednak bardzo szybko okazuje się, że spokojnie możemy sobie poradzić nawet z nieco potężniejszymi potworkami, o ile tylko podejdziemy do nich z nastawieniem a’la Dark Souls. Przeciwnicy reagują fajnie i stosunkowo naturalnie. Geralt potrafi okazjonalnie wykonać finishera i rozczłonkować na koniec swojego przeciwnika. Inną kwestią są walki z bossami, które podzielone zostały na konkretne fazy i przez to również jest im nieco bliżej do Souls like’ów, choć nie jest to oczywiście ta sama liga.

Paleta nieba jest czasem dziwaczna, ale trudno odmówić jej uroku

Gra szczegółów

Wiedźmin 3: Dziki Gon to gra z bardzo dużym światem. Bardzo często twórcy nie najlepiej potrafią niestety wyważyć zawartość gry względem obszaru zaprojektowanej przez siebie mapy. W związku z tym zdarza się, że przez bardzo długi czas przemierzamy pustkowia czekając, aż coś się wydarzy. Na szczęście problem ten ominął przygody Geralta i czasami można wręcz zostać przytłoczonym ilością rzeczy, które czekają na nas w świecie gry. Raz zaatakują nas bandyci, przy okazji ktoś poprosi Wiedźmina o pomoc, a czasem zupełnie przypadkiem natrafimy na ciekawą pieczarę, o której istnieniu nie mieliśmy pojęcia. W każdym z tych miejsc coś się dzieje i mamy co robić. Jak nam się nudzi, to możemy pójść do fryzjera, skorzystać z usług kurtyzan, czy też powalczyć na pięści.

A to dopiero wierzchołek góry lodowej. Twórcy opracowali na potrzeby gry rozbudowaną grę karcianą, która przywodzi na myśl mieszankę Triple Triad z Final Fantasy 8 i Magic the Gathering. Wyzywamy na pojedynki napotkane osoby i układamy sobie talie z zakupionych kart. Mało wam zajęć? Po Novigradzie kręcą się konkurencyjne gangi, które napadają na ludzi po nocach, niczym w Gotham City. Jeżeli chcemy, to możemy sympatyzować z jednymi, a zwalczać innych. No i nie zapominajmy o Ciri, która dostała swoje własne segmenty gameplayowe i prowadzi się ją kompletnie inaczej, niż Białego Wilka. Przykłady można mnożyć, ale niestety nie mogę pisać recenzji w nieskończoność, a i tak rozrosła się ona już do niebotycznych rozmiarów. Gdybym chciał po kolei analizować każdy element mechaniki gry, to prawdopodobnie napisałbym na temat Wiedźmina 3 całkiem obszerną książkę.

Wiedźmin 3 w kosztach

Wiedźmin 3: Dziki Gon to najdroższa gra w historii polskiego dewelopingu. Jej ogólny budżet wyniósł ponad 120 milionów złotych. Z tej kwoty aż 80 milionów poszło na cele marketingowe a 40 przeznaczone zostało na stworzenie świata gry. Dla porównania całkowita kwota jaką Rockstar Games zainwestowało w GTA V, włącznie z reklamą, wyniosła 265 milionów dolarów. Przygody Geralta z Rivii były tańsze nawet od wydanego w 1997 roku Final Fantasy VII, które łącznie kosztowało 145 milionów.

Cieszy również przywiązanie wagi do szczegółów. Gracz może z mimiki Geralta wyczytać jego myśli i samopoczucie i wygląda to wyjątkowo naturalnie. Lepiej w tej kwestii prezentuje się tylko L.A. Noire. Poza tym wraz z upływem czasu faktycznie rośnie mu broda. Szkoda tylko, że nie może osiągnąć tu poziomu prawdziwego czarodzieja. Nasz bohater musi za to wyjątkowo regularnie naprawiać swoją bron i zbroję, które niszczą się z każdym kolejnym zadanym lub otrzymanym uderzeniem.

Po raz pierwszy widziałem tak zaawansowane warunki pogodowe w grze RPG. Tu nie tylko zmienia się pora dnia. Niebo potrafi nagle się zachmurzyć, by zaraz potem zaczął padać rzęsisty deszcz, któremu zawtórują z hukiem pioruny. Gdy wieje wiatr, drzewa i trawy uginają się pod jego naporem, a liście tańczą wokół rozmawiających ze sobą postaci. Deweloperzy stwierdzili nie tak dawno, że inspirowali się w tej kwestii DriveClubem. Widać to na każdym kroku.

Gdyby meteoryt znalazł się tak blisko Ziemi, to nawet Bruce Willis nie umiałby już pomóc

Jeżeli chodzi o rzeczy nie do końca udane, to  wspominałem już o najgorszym, czyli o jakości terenów zielonych i kiepskich teksturach. Absolutnie niedobrze wyglądają wschody i zachody Słońca. Te nie dość, że oślepiają gracza, to jeszcze przypominają bardziej zbliżający się do Ziemi meteoryt, niż cokolwiek innego. Czasami potrafią się zakrztusić skrypty. Zdarzyło mi się, że gra powtórzyła tę samą animacją, lub puściła sekwencję trochę za późno cofając mnie jednocześnie parę kroków w tyłu. Dorzućmy do tego jeszcze drobne bugi, ale i tak jestem pod wrażeniem tego, ile REDZI zdążyli naprawić przez ostatnie miesiące. Gdy grałem w Wiedźmina w styczniu, to kod sypał się, niczym domek z kart. Teraz mamy tylko drobiazgi, których trudno uniknąć, gdy tworzy się takich rozmiarów grę. Gorzej, że gra regularnie gubi klatki. Mam tylko nadzieję, że nie trzymanie FPS-ów zostanie poprawione w zapowiedzianym już Day 1 Patchu. Dla mnie osobiście leży również polski dubbing, Jest przeaktorzony jak zwykle. To jednak cecha charakterystyczna polskiej szkoły aktorskiej, która więcej czerpie z teatru, niż z prawdziwego życia.

Geralt of the Year Edition

Jeżeli Dragon Age: Inkwizycja była grą RPG roku 2014, to w tym zdecydowanie króluje Wiedźmin 3: Dziki Gon, który jednocześnie godnie zamyka grową trylogię Geralta z Rivii. Przynajmniej w kwestii trójwymiarowych, dynamicznych produkcji, bo zawsze można się spierać, że lepiej wypada Pillars of Eternity. Jest to produkcja na światowym poziomie, z której możemy być dumni. Szkoda tylko, że przed premierą tak bardzo brakowało szczerości w kwestiach wizualnych. Szkoda tym bardziej, że Wiedźmin 3: Dziki Gon z powodzeniem broni się sam. Gracze takie rzeczy zapamiętują i od teraz zapewne będą brali poprawkę podczas kolejnych zapowiedzi gier z tego studia.  Geralt otarł się o tym razem o pełną dychę. Czy muszę was dodatkowo zachęcać do dania mu szansy?

Gra została zrecenzowana na postawie wersji na konsolę PlayStation 4

Tagi: cd projekt red wiedźmin 3: dziki gon

Werdykt

  • + Scenariusz głównego wątku i misji pobocznych
  • + Olbrzymia zawartość gry
  • + Fenomenalna symulacja pogody
  • + Przywiązanie wagi do szczegółów
  • + Wymagający system walki
  • + Długość
  • - Średnio wyglądające otoczenie
  • - Drobne bugi
  • - Mocno gubi klatki
Mateusz Gołąb Jedna z najlepszych, o ile nie najlepsza gra tego roku, za którą niestety będą się ciągnęły konsekwencje niezbyt szczerego marketingu. Jedna z najbardziej wypchanych zróżnicowaną zawartością gier w jakie grałem.

Oceń recenzję

+ +28 -

Komentarze (424)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 31
REP.: 727
pablo-mce dodano: 12.05.2015, 16:01 #1
9:))))
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 31
REP.: 119
kraxter do pablo-mce dodano: 12.05.2015, 16:26 #2
Jeśli ktoś nie jest zaznajomiony z z historią Wiedźmina i nie wie dokładnie kim jest CirIi.. to ostrzegam przed SPOJLEREM w galerii..
Poziom: 24
REP.: 461
maciek_it dodano: 12.05.2015, 16:01 #3
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (3)
Go ahead, make my day!
Poziom: 75
REP.: 42130
montana do maciek_it dodano: 12.05.2015, 16:13 #4
Nie, to trójka jest.
Poziom: 24
REP.: 461
maciek_it do montana dodano: 12.05.2015, 16:24 #5
Po co minusujecie ? Na żartach się nie znacie ?
No teraz widać, jak faktycznie ta gra wygląda. Każdy chciałby, żeby było, jak najładniej, ale myślę, że jest dobrze, a grafika to nic w porównaniu z całością, czekam na tą grę, też mi się wydaje, że CD Projekt RED może mieć problem, jeśli chodzi o odbiór gry, bo prawdę mówiąc gracze nie dostali tego, co im obiecywano - Chodzi mi tutaj o grafikę.
19.05 po pracy jadę do sklepu :)
Poziom: 34
REP.: 1248
EnricoPallazzo do maciek_it dodano: 12.05.2015, 19:11 #6
Go ahead, make my day!
Poziom: 75
REP.: 42130
montana dodano: 12.05.2015, 16:02 #7
Oj będzie hejt...

P.S. Kiedy patch poprawiający ocenę?
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 16
REP.: 4
Ossy do montana dodano: 12.05.2015, 17:10 #8
Recenzent uczepił się grafiki. Wystarczy wyłożyć 3-4 tysiące na wypasiony PC i Wiedźmin 3 będzie hulać w 60 FPS-ach. ;)
Poziom: 39
REP.: 413
jaszczurka23 do montana dodano: 12.05.2015, 17:42 #9
podobno grafika nie wpływa na ogólny odbiór gry....podobno to ja nie wierze w to .. całe P!@#$%^&*!e
Evorkos [31.182.***.***] do montana dodano: 12.05.2015, 22:01 #10
Raczej się nie doczekasz :D Dziewiątka wystarczy.
Poziom: 23
REP.: 522
s-a-m dodano: 12.05.2015, 16:02 #11
No i piękna ocena na taką liczyłem. Teraz tylko czekać do 19 :]
Poziom: 50
REP.: 14330
skalariX dodano: 12.05.2015, 16:02 #12
"(...) za którą niestety będą się ciągnęły konsekwencje niezbyt szczerego marketingu." - i tu się zgadzam w 100%!!!
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 53
REP.: 7128
danteusz2300 do skalariX dodano: 13.05.2015, 10:58 #13
Szkoda że dzisiaj podstawą udanego marketingu (udane w sensie że wszyscy wiedzą o grze i na premierze schodzi parę milionów egzemplarzy gry) jest ewidentne okłamywanie graczy (w aspekcie oprawy).

A najsmutniejsze jest to, że większość graczy nic z tym nie robi (kupują na premierę za pełną cenę, zamiast albo nie kupić, albo chociaż kupić używkę), więc marketingowcy dalej tak postępują bo czego nie (skoro to przynosi korzyści, a gracze nie protestują portfelami)?
Poziom: 15
REP.: 79
Dzabaros dodano: 12.05.2015, 16:02 #14
Świetna recenzja, polecam fanom wieśka 10/10 ;-) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.05.2015, 16:03
Poziom: 17
REP.: 10
Kolek21 dodano: 12.05.2015, 16:03 #15
wiedziałem że będzie miazga :)
Poziom: 44
REP.: 1799
Moniek dodano: 12.05.2015, 16:03 #16
9?! ;((
Ukryj odpowiedzi (1)
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 52
REP.: 1810
Filipowitch do Moniek dodano: 12.05.2015, 17:42 #17
dobrze, że nie 8,5
Poziom: 50
REP.: 14330
skalariX dodano: 12.05.2015, 16:04 #18
Czemu grafika jest na 6?
Ukryj odpowiedzi (35)
Trul [78.8.***.***] do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:06 #19
Bo autor miał bool doopy ze ZOPTYMALIZOWALI XD mu gre.
Patriota, chociaż ch*j
Poziom: 54
REP.: 8405
Darkest do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:07 #20
Pewnie się powaliło z 9, bo przecież podobne
Aerondright [83.10.***.***] do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:10 #21
Bo recenzję pisała ta sama osoba, która wcześniej prowadziła świętą wojnę przeciw grafice w Wiedźminie III.
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:10 #22
Nie grałem w W3, ale jeśli prawdą jest stwierdzenie "mamy tu powtórkę z Watch_Dogs" to wcale mnie ta ocena nie dziwi.
Whatever [83.23.***.***] do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:12 #23
Bo jest rozmazana i przejaskawione niebo wyglada idiotycznie?
Go ahead, make my day!
Poziom: 75
REP.: 42130
montana do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:12 #24
Bo 8-- dla Metal Gear Solid 2.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:14 #25
Bo kurde jest taka słaba. Czytałeś w ogóle?
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do Aerondright dodano: 12.05.2015, 16:15 #26
Może dawał nam podprogowy przekaz "żeby się nie jarać tak mocno" bo już wcześniej ogrywał ta grę i wiedział co będzie? Obowiązywało go pewnie embargo na wypowiedzi wprost... Przecież nie napisał recenzji dziś popołudniu zaczynając grać rano...
Poziom: 55
REP.: 8766
bartolomeo23 do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:24 #27
Gdyby była recenzowana gra na PC to zachwytów nad oprawą by nie było końca ;) mimo że różni się od konsolowej minimalnie.

A tak masz 6 bo na konsoli i basta.
Maestro12 [77.114.***.***] do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:27 #28
Poziom: 36
REP.: 1438
Mateusz Gołąb do Maestro12 dodano: 12.05.2015, 16:31 #29
Ale nikt mi nie wierzyl! :D
Użytkownik konta Premium PPE.
Poziom: 64
REP.: 27712
bigbird do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:32 #30
Może dlatego, że jest słaba?
KEYMUTHA [87.101.***.***] do skalariX dodano: 12.05.2015, 16:32 #31
Gdyby zrecenzowali grę na Xboxie One, to grafika byłaby o jedno oczko niższa :P

***Joke k*rwa, żeby się któryś nie spinał :)

Nie spodziewałem się tak wysokiej oceny.
Z drugiej strony wielkie gratulacje dla CDPR za Wieśka.

Hajs na pewno będzie się zgadzać :)
Poziom: 16
REP.: 108
mazi183 do Maestro12 dodano: 12.05.2015, 16:33 #32
No ok prezentuje się gorzej fakt ale czy brzydko? Moim zdaniem ta gra wcale nie jest brzydka ,ładna po prostu ładna nie piękna czy fenomenalna ode mnie za grafikę ocena pewnie byłaby 7-8.
Poziom: 55
REP.: 8766
bartolomeo23 do Maestro12 dodano: 12.05.2015, 16:41 #33
http://gearn(...)evealed/

A tutaj pikne obrazki z wersji PS4 ;)

Maestro12 [77.114.***.***] do mazi183 dodano: 12.05.2015, 16:45 #34
Nie powiedziałem, że jest źle czy brzydko. Po prostu wygląda trochę gorzej niż wtedy, ale przecież wcześniej wszystko było z PC pokazywane, więc nie ma się co dziwić :D
Poziom: 16
REP.: 108
mazi183 do Maestro12 dodano: 12.05.2015, 16:52 #35
Nie no rozumiem ;) ale wydaje mi się że chyba ocena zaniżona jeżeli chodzi o grafike ,recenzent chyba czekał na jakiś graficzny orgazm :P.
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do mazi183 dodano: 12.05.2015, 17:03 #36
Gołąb zapewne wystawił ocenę za grafikę porównując do tego co chcieli nam zaserwować twórcy - i dobrze zrobił.
Ty wystawiłeś ocenę wg swojego odczucia - porównując do gier w które grałeś/widziałeś - i dobrze zrobiłeś.
Po prostu oceniacie to samo z dwóch punktów - to jak ocenianie wielkości góry lodowej z nad wody i z pod wody;]
Ja czekam, aż ktoś odpali w Ultra na PC i porówna do konsol. Jestem ciekaw czy w ultra będzie wyglądać jak na zapowiedziach. zostawiam link: http://polyg(...)html?i=0
Poziom: 55
REP.: 8766
bartolomeo23 do jusexe dodano: 12.05.2015, 17:07 #37
Do czasu premiery Twórcy raczej na pewno wydadzą patch naprawiający sporą ilość mankamentów :) w tym być może i poprawiającego grafiką :)
Już wiele innych portali o tym pisze.
Poziom: 38
REP.: 495
betonman do bartolomeo23 dodano: 12.05.2015, 17:09 #38
gdy obrazki byly 10 razy ladniejsze to mowiles ze wlasnie tak bedzie wygladac na konsolach....(albo lepiej).......
Poziom: 55
REP.: 8766
bartolomeo23 do betonman dodano: 12.05.2015, 17:16 #39
http://www.eurog(...)i-konsol

Masz przeczytaj i przeanalizuj...i wyciągnij wnioski ale takie nie "skrzywione".. dalej nie chce mi się z Tobą pisać.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do bartolomeo23 dodano: 12.05.2015, 17:19 #40
Patch Day1 będzie i zapewne patche późniejsze też. Redzi tak mają po prostu.

Jednak nie łudziłbym się, że uświadczymy grafiki, którą widzieliśmy na zwiastunach. Nie można się oszukiwać - CDP trochę walnęło wszystkich w bukake ;)
Poziom: 38
REP.: 385
Darthmad do jusexe dodano: 12.05.2015, 17:48 #41
Ale nasz ukochany pseudo redaktor ocenia tutaj grę czy fatalny marketing? Gdyby Gra była przedstawiana przed premierą bez poprawionych zdjęć i przy słabych teksturach to dałby ocenę 10?
Dla mnie recenzja to żenada.
Pokazuję brak profesjonalizmu a wręcz, przy wysokich ocenach najbardziej liczących się na rynku to prowokacja i wymuszenie zainteresowania vide MGS2.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do Darthmad dodano: 12.05.2015, 17:54 #42
Minus za użycie słowa ''pseudo''. Serio, trochę kultury. To, że internet to nie znaczy, że wolno wszystko.

Można się nie zgadzać, ale powinno się usprawiedliwić swój osąd argumentami.
Drewniany korniszon
Poziom: 58
REP.: 10880
dr Wujo do skalariX dodano: 12.05.2015, 18:32 #43

skalariX napisał:

Czemu grafika jest na 6?


Bo "Papa's Cheeseria"...
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do Darthmad dodano: 12.05.2015, 18:45 #44
Co Wy tak z tym MGS2? Tam nie było problemu z tym, że grafika brzydziej wygląda w grze niż na screenach... Gra wyglądała tak samo na zapowiedziach jak potem na PS2 - tylko wtedy PS2 było wyznacznikiem grafiki w grach. Nie bronię PC - sam nie mam sprzetu, który pociągnąłby W3 anwet na ultra low... Tylko żal mi, że jestem oszukiwany...
Zresztą ja sam jestem zdania, że grafika to nie wszystko i sama gra jest na pewno spoko, ale nie wytykając takich błędów na forach/portalach potem będziemy zalewani samymi bullshotami jak screeny gier w Google Play gdzie widzisz coś zajebistego, a okazuje się że to jakaś popierdółka z grafiką z Nesa... Ogólnie marzy mi się by był ranking gier pod kątem grafiki w odniesieniu do rodzaju gry (FPS/SANDBOX/TPP itd) i wtedy można by realnie spojrzeć na jakość grafiki danego tytułu - bo jaka gra jest w tej chwili wyznacznikiem grafiki w sandboxach? Podejrzewam, że sporo osób wymieni GTA 5... Wieśiek pomimo innej tematyki chyba, aż tak bardzo jakościowo nie odbiega od niej...

PS: taki ranking byłby czymś a'la TOP10 gier z danego gatunku w starych PSX EXTREME, kiedy było tylko o grach z PSX...
Zadowolony gracz "gorszego sortu"
Poziom: 63
REP.: 14343
lucjan do skalariX dodano: 12.05.2015, 19:06 #45

skalariX napisał:

Czemu grafika jest na 6?

Bo autor recenzji taką wystawił? ;-)
Ty czy ja będziemy mogli sami ocenić w dniu premiery i nie potrafię zrozumieć ogólnego hejta w stronę autora,miał do każdego potencjalnego "niezadowolonego"(nie chodzi tu o Ciebie) wcześniej się zdzwonić i konsultować co by dziecku pasowało ażeby nóżkami nie tupało?
Ludzie trochę dystansu do wszystkiego najlepiej. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.05.2015, 19:07
"Ładny tyłek Sully"
Poziom: 53
REP.: 15173
mashi1986 do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 19:23 #46
Czy Ty jesteś multi kontem Pana Gołębia?
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do mashi1986 dodano: 12.05.2015, 20:22 #47
Tak. Czy ty jesteś koniem?
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do lucjan dodano: 12.05.2015, 20:26 #48
Mnie denerwuje, że ludzie mają stronę za darmo, mają recenzje i w ogóle wszystko za darmo. Nawet PSX nie muszą kupić, ponieważ recka jest i tutaj.

Ogólnie wszystko jest, a jak za darmo to wiadomo - trzeba narzekać.

Dlatego strasznie mnie wkurza ten ogólny hejt na Mateusza Gołębia, który szczególnie jest szerzony przez mashi1986 i biały Wilk.

Nie trzeba wszystkich kochać i styl pisania nie musi się każdemu podobać, ale kurde - trochę kultury wypowiedzi by się niektórym przydało.
Poziom: 36
REP.: 247
piotr8642 do Maestro12 dodano: 12.05.2015, 21:13 #49

Maestro12 napisał:

http://polygamia.pl/Polygamia/51,96455,17905381.html?i=0

może temu ;)


Nie wiem dlaczego polygamia porównuje dzisiejszą wersje z jakimś gameplayem sprzed roku który wyglada niewiele lepiej. A wygląda niewiele lepiej bo już ten roczny gameplay jest po ZAJEBISTYM DOWNGRADZIE w stosunku do tego co pokazano w trailerze E3 , czyli w stosunku do tego:

http://giant(...)nfly.gif

http://gameg(...)1020.jpg

Dlatego dzisiejszego wieska należałoby porównywac do tych zdjęć :

http://www.miast(...)_001.jpg
http://img7.(...)4533.jpg
http://jawne(...)in-3.jpg
http://img6.(...)1019.jpg

I z takich zapowiedzi redzi powinni być rozliczeni jesli chodzi o downgrade.
"Ładny tyłek Sully"
Poziom: 53
REP.: 15173
mashi1986 do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 21:45 #50
Chłopie strasznie Cię pełno w tych komentarzach. Z każdym chcesz wejść w polemikę licząc na to że Twoja wypowiedź zostanie uznana za najbardziej trafną. Naprawdę jeżeli już się pochwaliłeś że płacisz ten mały ZUS to weź się lepiej do roboty żebyś do piętnastego uzbierał te 300 zł (no chyba że jesteś w "firmie" sam to przypominam że dziesiąty minął dwa dni temu) a nie starasz się na siłę być ojcem tego portalu.
Cormac McCarthy "Krwawy południk"
Poziom: 41
REP.: 1366
eMc0B do Maestro12 dodano: 13.05.2015, 00:24 #51
Nie do wiary, że nie dało się wycisnąć nic więcej z PS4. Kompletna masakra jeśli idzie o porównanie :/. Po prostu masakra.

Ciekawe ja to będzie wyglądało na PC.
Silent Hill
Poziom: 79
REP.: 17572
dexx do KEYMUTHA dodano: 13.05.2015, 07:44 #52
A co będzie z Wii U :P ?
Poziom: 50
REP.: 14330
skalariX do Maestro12 dodano: 13.05.2015, 11:52 #53

Maestro12 napisał:

http://polygamia.pl/Polygamia/51,96455,17905381.html?i=0

może temu ;)


Tak, dziś też już to wyłowiłem :)
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 1883
Radesito dodano: 12.05.2015, 16:04 #54
Recenzja spoko... ale nie za wysoko ogólnie 9 przy ocenie z grafikę tylko 6??


----------------------------------
Zapraszam do udziału w konkursie:
http://www.ppe.p(...)__1.html
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 36
REP.: 1438
Mateusz Gołąb do Radesito dodano: 12.05.2015, 16:17 #55
Nie. staram się docenić to, jak bardzo wciągnęła mnie rozgrywka i tak jak napisałem w tekście - gdyby nie grafika, to byłaby pełna dycha.
Poziom: 24
REP.: 666
LittleBigSpieler dodano: 12.05.2015, 16:06 #56
Recenzja Na czas! To sie chwali ;P Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.05.2015, 16:07
Poziom: 29
REP.: 853
Poker dodano: 12.05.2015, 16:09 #57
No bez jaj grafika 6/10 czy recenzent miał na nosie okulary? Jaka wersja była recenzowana ? X,ps czy pc?
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do Poker dodano: 12.05.2015, 16:16 #58
Konsolowa.
Koleś widziałeś grafikę? Jest po prostu słaba. Widziałeś grafikę z zapowiedzi?
Poziom: 24
REP.: 461
maciek_it do Poker dodano: 12.05.2015, 16:32 #59
Wersja na PS4
Poziom: 29
REP.: 853
Poker do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 16:50 #60
Słaba? inne serwisy zachwalają grafikę, fakt może nie jest to grafika na dyche może nawet nie na 9 ale na pewno nie na 6...
Poziom: 29
REP.: 853
Poker dodano: 12.05.2015, 16:09 #61
No bez jaj grafika 6/10 czy recenzent miał na nosie okulary? Jaka wersja była recenzowana ? X,ps czy pc?
Ukryj odpowiedzi (1)
"Beyond to już wyższy poziom odbioru..."
Poziom: 73
REP.: 32803
Sycho do Poker dodano: 12.05.2015, 16:44 #62
ps4
Poziom: 27
REP.: 20
Krisu18 dodano: 12.05.2015, 16:10 #63
Już sam nie wiem co z tym Wiedźminem, niby gra wygląda słabo to dlaczego ma takie wymagania? Przeglądałem strony nvidi (wyszło tam, że na minimalnych pogram) a na systemrequiments pokazuje, że za słaby. Mógłby ktoś bardziej ogarnięty zobaczyć moją specyfikację PC i stwierdzić czy będzie chodziło chociaż na LOW?
GTX 760 Gaming
i5 4590
RAM 8GB
WIndows 7 64
Ukryj odpowiedzi (5)
Poziom: 24
REP.: 461
maciek_it do Krisu18 dodano: 12.05.2015, 16:38 #64
Nie, no.. bez przesady, aż tak na C chyba optymalizacji nie olali, tak myślę. Spokojnie pograsz w godziwych warunkach - tego Ci życzę :)
Poziom: 42
REP.: 5931
alienqqq do maciek_it dodano: 12.05.2015, 16:41 #65
zobaczysz taka grafe jak na ps4 nie więcej z tym sprzętem :D
"Beyond to już wyższy poziom odbioru..."
Poziom: 73
REP.: 32803
Sycho do Krisu18 dodano: 12.05.2015, 16:48 #66
Będzie... Ze specyfikacjami jest tak, że nie zawsze są adekwatne do wymagań gry. Najlepiej ściągnąć sobie demo (przy dobrym necie) i zobaczyć samemu, czy gra działa. Wtedy kupić oryginał.
Poziom: 35
REP.: 365
michal2209 do Krisu18 dodano: 12.05.2015, 21:52 #67
Twój sprzęt teoretycznie jest wydajniejszy niż ps4 więc powinno chodzić na trochę wyższych ustawieniach.
Poziom: 20
REP.: -39
Ghost_rk_pl do michal2209 dodano: 12.05.2015, 21:59 #68
teoretycznie to ja moge sie zwalic za chwile
Poziom: 24
REP.: 666
LittleBigSpieler dodano: 12.05.2015, 16:10 #69
Mamy goty 2015! Redzi nie zawiedli :). Został tylko tydzień...jak ten czas teraz bedzie wolno mijał ;(
Poziom: 27
REP.: 20
Krisu18 dodano: 12.05.2015, 16:10 #70
Już sam nie wiem co z tym Wiedźminem, niby gra wygląda słabo to dlaczego ma takie wymagania? Przeglądałem strony nvidi (wyszło tam, że na minimalnych pogram) a na systemrequiments pokazuje, że za słaby. Mógłby ktoś bardziej ogarnięty zobaczyć moją specyfikację PC i stwierdzić czy będzie chodziło chociaż na LOW?
GTX 760 Gaming
i5 4590
RAM 8GB
WIndows 7 64
Ukryj odpowiedzi (8)
ketrabthx [78.28.***.***] do Krisu18 dodano: 12.05.2015, 17:45 #71
Spokojnie pograsz nawet w full hd
KEYMUTHA [87.101.***.***] do Krisu18 dodano: 12.05.2015, 17:49 #72
Zobacz sobie tutaj

Game Debate - link

Wiesiek będzie śmigać.
Jedynie wyłącz AA i baw się dobrze.
Poziom: 23
REP.: -166
marcin24n do Krisu18 dodano: 12.05.2015, 18:15 #73
Zapamiętaj sobie że konsolki są słabe. Twoja specyfikacja je niszczy w każdej grze. Jakość będziesz miał lepszą niż PS4 a do tego stabilny frame rate na 30 fps.
kristoffer1979 [78.22.***.***] do marcin24n dodano: 12.05.2015, 18:22 #74
Powiedz to o Project Cars.
Poziom: 23
REP.: -166
marcin24n do kristoffer1979 dodano: 12.05.2015, 18:30 #75
Proszę bardzo Jasiu.
PC to wachlarz ustawień low, medium, high na PS4.

Tutaj dowód:
http://www.eurog(...)face-off

A tutaj dowód że karta na high lepiej śmiga niż mieszaniec PS4:
http://pclab.pl/art63572-7.html

Morał taki że na ustawieniach konsolowych w deszczu będzie 60 fps.

Biedaczek z Ciebie.
Poziom: 55
REP.: 8766
bartolomeo23 do marcin24n dodano: 12.05.2015, 18:35 #76
Biedak z Ciebie bo masz skrzywione spojrzenie na świat gamingowy a już tym bardziej konsolowy..
"Ładny tyłek Sully"
Poziom: 53
REP.: 15173
mashi1986 do marcin24n dodano: 12.05.2015, 18:39 #77
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do mashi1986 dodano: 12.05.2015, 18:43 #78
Jezu - jesteś takim chamem, że nie mogę zdzierżyć.

Najbardziej wkurzają mnie napinacze w necie. Zlitujcie się.

Można mieć odmienne zdanie, ale powinno się to jakoś argumentować, a nie od razu wyzywać.
Poziom: 38
REP.: 495
betonman dodano: 12.05.2015, 16:11 #79
10/10 na gamespot!!!!! o kuźwaa!!!!!!!!!!!!!
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 34
REP.: 268
ghostrider1006 do betonman dodano: 13.05.2015, 01:06 #80
widzialem! W gamespocie 10 to jest osiagniecie! Tam zawsze zanizaja
Poziom: 33
REP.: 649
matirishhh dodano: 12.05.2015, 16:11 #81
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 31
REP.: 594
s7mon dodano: 12.05.2015, 16:12 #82
Po przeczytaniu recenzji mam wrażenie, że pan Gołąb został zmuszony do zawyżenia oceny. Opis wad w stosunku do opisu zalet jest dosyć dziwny jak na 9-tkową produkcję.
Ukryj odpowiedzi (7)
Poziom: 43
REP.: 125
Mariusz360 do s7mon dodano: 12.05.2015, 16:23 #83
dokladnie mam te same odczucia, czytajac recke myslalem ze ocena bedzie w granicach 7. grafika na 6 jest az tak zle !?
Poziom: 36
REP.: 1438
Mateusz Gołąb do s7mon dodano: 12.05.2015, 16:32 #84
Nie. Nie daję się zmuszać do niczego w życiu.
Poziom: 31
REP.: 594
s7mon do Mateusz Gołąb dodano: 12.05.2015, 16:40 #85
To bardzo dobrze, wierzę ;) Jednak rozdźwięk pomiędzy tekstem recenzji a oceną jest dosyć wyraźny ( i patrząc na komentarze nie tylko ja odniosłem takie wrażenie).
Poziom: 36
REP.: 1438
Mateusz Gołąb do s7mon dodano: 12.05.2015, 16:45 #86
Hmmm. Mnie się wręcz przeciwnie wydawało, że wyliczam w dużej mierze zawartość gry, a nie ją krytykuję.
logotour [83.5.***.***] do s7mon dodano: 12.05.2015, 17:42 #87
to akurat typowe dla p. Gołębia. Narzekanie i czepialstwo. Jednak nie mógł tu zaniżyć oceny, bo przecież to Wiedźmin.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do Mateusz Gołąb dodano: 12.05.2015, 17:45 #88
Nie łykałeś tranu w dzieciństwie?
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 52
REP.: 1810
Filipowitch do Mateusz Gołąb dodano: 12.05.2015, 17:47 #89
a do płacenia ZUS-u?
Melman [159.205.***.***] dodano: 12.05.2015, 16:14 #90
Porównam recenzję z moją kopią i zobaczymy;-) Ja cudów sobie nie obiecywałem a liczyłem jedynie na solidnego, polskiego RPGa i myślę że się nie zawiodę:-) Udanej gry wszystkim!!!;-)
Poziom: 44
REP.: 1799
Moniek dodano: 12.05.2015, 16:14 #91
Niby szczera recenzja, ale większość tekstu to sam hejt i minusy. Bez sensu, że ocena końcowa w takim razie to 9.
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 42
REP.: 1109
Baleval85 do Moniek dodano: 12.05.2015, 17:21 #92
To samo pomyślałem, pal licho z recenzją, jeszcze tydzień i sami po swojemu ocenimy.
logotour [83.5.***.***] do Moniek dodano: 12.05.2015, 17:40 #93
Zgadza się, też odniosłem takie wrażenie. Jednak jak zobaczyłem, kto popełnił tę recenzję, to od razu wszystko stało się jasne. Otóż pan Gołąb do niedawna pracował w konkurencyjnym portalu, Gamezilla. Tak zrobił taki hejt na wszystkie gry, które recenzował, że najwidoczniej wyrzucili go z roboty. Nic mu się nie podobało - Resident Evil Revelation 2 dostało 4/10, Ori 5/10. Ogólnie kontrowersyjny i wielu czytelników protestowało. Teraz widać przeniósł się do PSX Extreme (szkoda czasopisma :/ ) I widać jesgo styl - obsmarować wszystko, wytknąć oczywiście polski dubbing, którego w ogóle nie trawi. Jednak nie mógł postawić innej oceny jak 9, bo to przecież Wiedźmin. :D Ogólnie p. Goląb jest to niesympatyczna postać, która lubi fejm przez głupie narzekania na dobre gry.
Poziom: 27
REP.: 66
dragu dodano: 12.05.2015, 16:15 #94
Recenzja tyczy się wersji na jaki sprzęt?
Ukryj odpowiedzi (1)
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 47
REP.: 8142
typfon do dragu dodano: 12.05.2015, 16:18 #95
przycisk share jest na ps4 ... nie
Poziom: 40
REP.: 2422
Palownikus dodano: 12.05.2015, 16:15 #96
Recenzja ok. Nie będę się czepiał, ale ta ocena za grafikę to przegięcie.
SIC PARVIS MAGNA
Poziom: 43
REP.: 1792
Fareon88 dodano: 12.05.2015, 16:15 #97
Ja mam tylko takie wrażenie, czy przypadkiem w recenzji położył pan nacisk na aspekt wizualny gry? Do tego jeśli jest taki straszny downgrade i tyle minusów pan punktuje w recenzji, to dlaczego ocena jest 9? I jeszcze uwaga, że Geralt otarł się o dychę? Trochę nie łapię...

Bez obrazy, ale wszyscy już wiemy, że ogrywając na komputerze w ustawieniach ultra ultra będzie dużo ładniej. Większość czytelników PPE jednak kupi wersje na konsole, więc czemu zaledwie kilka zdań o fabule? Wprost zapytam - czy fabuła i zadania poboczne dają radę, są kiepskie, czy też są świetne? A może i pokusiłby się Pan o dwa zdania więcej komentarza?
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 32
REP.: 420
Kleptokracja do Fareon88 dodano: 12.05.2015, 18:19 #98
Przecież napisał o fabule dokładnie tyle ile mógł żeby nie robić spoilerów, w czym problem?
RIPu [62.141.***.***] dodano: 12.05.2015, 16:16 #99
Komentarz ukryty [Pokaż]
smk24dub [213.190.***.***] dodano: 12.05.2015, 16:16 #100
mozna wiedziec ile czasu spedziliscie z finalowym codem gry?? plus recenzja bez patchu day one!!! No liczylem na 10/10
Poziom: 21
REP.: 36
Matt Damnati dodano: 12.05.2015, 16:18 #101
Byłem pewny, że w "w trzecim dzikim zgonie" grafika stoi na najwyższym poziomie a tutaj marne 6.... Liczyłem na co najmniej 9.
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 37
REP.: 816
drunkparis do Matt Damnati dodano: 13.05.2015, 09:21 #102
Grafika, grafika..... a reszta się nie liczy ? Gry to nie tylko grafika, która jest tylko dodatkiem do całości.
Nikt [109.241.***.***] do drunkparis dodano: 13.05.2015, 09:33 #103
Znowu, zaczyna się obrona Częstochowy.
Sam zakupiłem i czekam na kolekcjonerkę.
Jednak uważam, że Redzi nie spełnili swoich obietnic.
Ok gra obroni się klimatem, ścieżką dźwiękową, questami, rozbudowanym światem.
Ale po co kłamać: "Grafika nie będzie gorsza niż to co teraz prezentujemy" -,i nie mówię tutaj o pierwszych prezentacjach tylko o jednych z ostatnich.
Zagrać zagram, będę się świetnie bawił, ale za taki numer należy im się czerwona kartka.
O ile Wieśka kupiłem w pre-orderze to, za Cyberpunkiem tak nie przepadam i w ciemno pre-ordera nie wezmę.
Sic Parvis Magna
Poziom: 55
REP.: 20405
bieluk dodano: 12.05.2015, 16:19 #104
Zjechalem na dol patrzę ocena 9 i grafika na 6 czyli to co zakladalem, wedlug Mateusza gra jest brzydka. Reszty nie czytam. Zapoznam się z reckami na zagranicznych serwisach. Tam oceny są wyższe. Pozdrawiam :)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 42
REP.: 5931
alienqqq do bieluk dodano: 12.05.2015, 16:21 #105
Gamespot 10!! i "CHUJ" jednym słowem mamy kilera wszech czasów gier polskiej produkcji :D Chyba jestem z nich dumny, na forach eu ludzie sikają z zachwytu :D :P
Poziom: 40
REP.: 940
Arcibalt do alienqqq dodano: 12.05.2015, 18:52 #106
Polecam zaopatrzyc sie w paczke chusteczek w razie popuszczenia zeby bylo czym sie podetrzec. Wiesiek kupiony, lezy sobie na twardzielu i czeka, jak ogran to sie wypowiem a nie bede sie podniecal tym co ktos napisal. Wam radzil bym postapic podobnie a nie sikac po nogawkach bo ktos dal note 9 czy 10.
Poziom: 43
REP.: 3397
mad_hatter dodano: 12.05.2015, 16:19 #107
na GAMESPOT gra dostała 10/10 !!!! o panie czegos takiego dawno nie było
Ukryj odpowiedzi (4)
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 1883
Radesito do mad_hatter dodano: 12.05.2015, 16:24 #108
Może oceniali na podstawie wersji PC z grafiką na maksa....



----------------------------------
Zapraszam do udziału w konkursie:
http://www.ppe.p(...)__1.html
Poziom: 24
REP.: 461
maciek_it do Radesito dodano: 12.05.2015, 16:28 #109
Nie... Oceniana byłą wersja na PS4 i w plusach zostało wymienione chociażby " Phenomenal, beautiful open world that juxtaposes violence with beauty"
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 1883
Radesito do maciek_it dodano: 12.05.2015, 16:43 #110
To może mieli jakąś bardziej wypasioną wersję ;)
smk24dub [213.190.***.***] do maciek_it dodano: 12.05.2015, 16:48 #111
nie dodali ze gra recenzowana byla tylko 30fps!!!
Poziom: 18
REP.: 46
piti_k dodano: 12.05.2015, 16:22 #112
Gamespot 10/10
IGN 9.3/10
W komentarzach duży entuzjazm i zachwyt nad CDPR że dali grę dużo wcześniej przed premierą do recenzji i tworzą z myślą o graczach a nie o kasie.
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 57
REP.: 17177
Maciej2801 dodano: 12.05.2015, 16:23 #113
no szok grafika tylko 6/10
Poziom: 16
REP.: 108
mazi183 dodano: 12.05.2015, 16:24 #114
Grafika 6? Nie wiem sam co myśleć dostanę swój egzemplarz to ocenię ale chyba jednak ciutke za nisko :).
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich dodano: 12.05.2015, 16:25 #115
liczyłem na 9,5
Poziom: 14
REP.: 8
banko dodano: 12.05.2015, 16:31 #116
Ale wysypało recenzji nt Wieśka 3 na różnych portalach growych => jest dobrze ! :)
Poziom: 63
REP.: 15870
Grifter dodano: 12.05.2015, 16:31 #117
A napisałem rano, że będzie "9"? Napisałem. Możecie w takim razie się zrzucać mi na zimne piwo. Nikt się nie założył? Oh, fak...
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 40
REP.: 2422
Palownikus do Grifter dodano: 12.05.2015, 16:34 #118
Spokojnie w Wieśku pewien nie raz ktoś postawi Ci kielonka :D Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.05.2015, 16:35
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do Palownikus dodano: 12.05.2015, 16:36 #119

Palownikus napisał:

postawi Ci kielonka :D

I słynne "pierdolniesz kielicha?"
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 79
REP.: 53017
BR78 dodano: 12.05.2015, 16:32 #120
Nie ma ''dyszki'' a co za tym idzie, nadal nie ma gry idealnej... Jak dla mnie to 9 dla ''Wieśka'' jest jak 10. Over !
smk24dub [213.190.***.***] dodano: 12.05.2015, 16:33 #121
Recenzowano wersje 30fps na ps4 takie byly wyslane!!! Takze jaki sens dawac 6 za grafe!!! no comments!!!
Poziom: 40
REP.: 1468
ogrodov dodano: 12.05.2015, 16:34 #122
Marketing sam w sobie nie jest szczery, w końcu takie są jego założenia, aby pokazać produkt w lepszym świetle, niżeli jest w rzeczywistości. W takim wypadku, jeśli już owy marketing zaliczyłeś jako minus, będziesz musiał wstawić go w każdej kolejnej recenzji gry AAA.
Ukryj odpowiedzi (14)
Renegade for life
Poziom: 56
REP.: 15192
snake18011992 do ogrodov dodano: 12.05.2015, 16:51 #123
Ja bym srogo obniżał ocenę w każdej z gier, które reklamowano jako "mesjasze" np. Watch Dogs, Destiny itd. Wiedźmin też. Jeśli reklamują grę jako objawienie, powinni ponieść konsekwencje nie spełnienia oczekiwań graczy, które tak ochoczo boostowali kolejnymi "idealnymi" gameplayami i trailerami.
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do ogrodov dodano: 12.05.2015, 16:52 #124
Pierwszy lepszy z brzegu: OBCY - IZOLACJA wygląda tak samo na sceenach "marketingowych" jak w rzeczywistości, a to chyba jest gra AAA...
Poziom: 40
REP.: 1468
ogrodov do jusexe dodano: 12.05.2015, 17:23 #125
Wyjątek, potwierdzający regułę. Stonowany marketing w tym przypadku musiał być, Sega nie mogła sobie pozwolić na taką wtopę, jak przy Colonial Marines. Sega z tytułu medialnej porażki, jak i realnego rozliczenia w postaci porażki finansowej CM, zrehabilitowała się bardzo szybko i udanie. Dlatego trzeba zawsze piętnować nygusów od marketingu, którzy zupełnie nie wiedzą co promują tak naprawdę. Nie mam oczywiście pretensji bezpośrednio do developerów, bo Oni harują jak woły. Mam pretensję do nygusów jak i recenzentów, którzy najczęściej bardzo wybiórczo wytykają w/w patologie. Patologie, które kosztują każdą stronę bardzo dużo, wydawców kierujących ogromne pieniądze na krzywdzący PR, jak i graczy, którzy zostają nabici w butelkę.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do ogrodov dodano: 12.05.2015, 17:27 #126
Jeżeli uważasz, że marketing = oszukiwanie klientów to gówno o tym wiesz ;)

Oczywiście trzeba pokazać produkt w dobrym świetle, ale to nie oznacza pokazywanie czegoś innego, niż finalnie otrzymamy.
Poziom: 40
REP.: 1012
Vicious do ogrodov dodano: 12.05.2015, 17:35 #127
Nie ogarniam tego co napisałeś. Bronisz machiny, która zarabia na Tobie pieniądze, zdajesz sobie z tego sprawę? Wmawiasz sam sobie, że zakłamywanie rzeczywistości jest okej.

Ja wysiadam z tego pociągu na najbliższej stacji. :-)
"Beyond to już wyższy poziom odbioru..."
Poziom: 73
REP.: 32803
Sycho do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 17:41 #128

CrossSleet napisał:

Oczywiście trzeba pokazać produkt w dobrym świetle, ale to nie oznacza pokazywanie czegoś innego, niż finalnie otrzymamy.

Tak, to oznacza dokładnie to i mogę ci rzucić 10 przykładów w naszym hobby (bo o marketingu growym nadal rozmawiamy), gdzie produkt poprzez manipulację nie zgadzał się z tym, jak wyglądał po premierze. Choćby Drive Club z ps plus edition.
Poziom: 40
REP.: 1468
ogrodov do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 17:42 #129

CrossSleet napisał:

Jeżeli uważasz, że marketing = oszukiwanie klientów to gówno o tym wiesz ;)

Oczywiście trzeba pokazać produkt w dobrym świetle, ale to nie oznacza pokazywanie czegoś innego, niż finalnie otrzymamy.


Widzę że jesteś na maksa wrośnięty mentalnie w sytuację, jaką buduje PR w mediach. Jesteś po uszy zanurzony w gównie, które ja opisuje i trzymam się z daleka od szamba zwanym marketingiem. Nie utop się, powodzenia ;)
Poziom: 40
REP.: 1468
ogrodov do Vicious dodano: 12.05.2015, 17:45 #130
Nie ogarniam również, tego co mi zarzucasz, ja bronię machiny? W którym miejscu? Przecież wyraźnie krytykuje sposób, w jaki przedstawiane są gry wideo przez nygusów odpowiedzialnych za marketing w branży. Ja nigdzie nie wysiadam, zawsze będę grał, tak jak zawsze będę krytykował, plując do kloaki marketingowej.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do Sycho dodano: 12.05.2015, 17:50 #131
To, że takie sytuacje występują nie oznacza, że tym jest marketing.

Przykłady, które przywołujesz to po prostu oszustwo i tak powinno być postrzegane. Nie wolno wprowadzać konsumentów w błąd - tak rzecze prawo.

Jednak po prostu nikt tego nie zgłasza. Pójdź do sądu i zaskarż DriveClub...powodzenia.

Można zrobić dobry PR i dobry marketing bez oszukiwania....tylko firmy zadają sobie wtedy pytanie ''można, ale po co?''.
Poziom: 40
REP.: 1012
Vicious do ogrodov dodano: 12.05.2015, 17:50 #132
Odniosłem się do Twojej pierwszej wypowiedzi o "stonowanym marketingu". W drugiej udało Ci się uciec spod ostrza gilotyny ;-P
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do ogrodov dodano: 12.05.2015, 18:19 #133
drugie z brzegu: GTA V - każdy widział screeny z pola golfowego itd. widać było niedociągnięcia graficzne - rockstar się tego nie wstydziło, pokazało co zrobiło i nikt się oszukany nie czuł.
Poziom: 40
REP.: 1468
ogrodov do jusexe dodano: 12.05.2015, 19:26 #134
Pierwszy przykład odnośnie Segi wyjaśniłem, GTA V nie potrzebuje marketingu, to gra jedyna w swoim rodzaju, bez konkurencji w swojej konwencji, autorzy gry doskonale o tym wiedzą, kampania marketingowa miała rodzaj czysto informacyjny.
Zobacz jak kłamali Redzi odnośnie W3, np. pod względem otwartości świata i brak loadingów, jak się okazuje to wcale nie jest sandboks!!! Takiej ściemy jeszcze nie słyszałem z ust samego developera, gra jest podzielona na obszary, między którymi nie przejedziesz w żaden sposób, musisz skorzystać z punktów 'szybkiej' podróży, które nie są niczym innym jak LOADINGAMI, jak każdej innej grze która nie jest sandboksem, są to bardzo, bardzo długie loadingi. Po cholerę kłamali w tych aspektach? Ukrywając prawdziwą konstrukcję gry? Po co kłamali odnośnie loadingów? Skoro gra i tak broni się sama? Dlatego tłumaczę że marketing śmierdzi gównem na odległość i szkodzi produkcji pod kątem odbioru. Oczywiście mówię o osobach, graczach którzy pasjonują się grami, nie mówię o casualach, czy Januszach którzy grę kupią i nawet nie znają pojęcia sandboks. Nie jest to jedyna gra ostatnimi czasy którą PR reklamuje jako produkt pozbawiony loadingów, Batman również dołączył to tego grona, jestem przekonany że i w tym wypadku również jest to kłamstwo.
Poziom: 40
REP.: 1468
ogrodov do jusexe dodano: 12.05.2015, 19:30 #135
Pierwszy przykład odnośnie Segi wyjaśniłem, GTA V nie potrzebuje marketingu, to gra jedyna w swoim rodzaju, bez konkurencji w swojej konwencji, autorzy gry doskonale o tym wiedzą, kampania marketingowa miała rodzaj czysto informacyjny.
Zobacz jak kłamali Redzi odnośnie W3, np. pod względem otwartości świata i brak loadingów, jak się okazuje to wcale nie jest sandboks!!! Takiej ściemy jeszcze nie słyszałem z ust samego developera, gra jest podzielona na obszary, między którymi nie przejedziesz w żaden sposób, musisz skorzystać z punktów 'szybkiej' podróży, które nie są niczym innym jak LOADINGAMI, jak każdej innej grze która nie jest sandboksem, są to bardzo, bardzo długie loadingi. Po cholerę kłamali w tych aspektach? Ukrywając prawdziwą konstrukcję gry? Po co kłamali odnośnie loadingów? Skoro gra i tak broni się sama? Dlatego tłumaczę że marketing śmierdzi gównem na odległość i szkodzi produkcji pod kątem odbioru. Oczywiście mówię o osobach, graczach którzy pasjonują się grami, nie mówię o casualach, czy Januszach którzy grę kupią i nawet nie znają pojęcia sandboks. Nie jest to jedyna gra ostatnimi czasy którą PR reklamuje jako produkt pozbawiony loadingów, Batman również dołączył to tego grona, jestem przekonany że i w tym wypadku również jest to kłamstwo.
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do ogrodov dodano: 12.05.2015, 20:05 #136
trzeci z brzegu: gry od Square-enix: Tomb Raider, Final Fantasy, Sleeping Dogs...
Tam tez nie ma bullshitów gier AAA. Pomijając inne dolegliwości niż grafika tych gier to w ich przypadku nie czuję się oszukany grafiką.

Z tymi Loadingami może trochę za mocno zareagowałeś - faktycznie SĄ, ale ich forma nie powinna zniechęcać bo "szybkie podróże" były i w Assassinach i w Sleeping Dogs i w GTA(zmiana bohatera) i jeszcze długo będą o ile nie zawsze. Choć przypominam sobie, że już za czasów PS2 obiecywali, że w grach już nigdy nie pojawi się słowo LOADING - hahahaha;] inna sprawa ile trwają... A co do kwestii sandboxów - co innego zrobić miasto jak w GTA czy InFamous, a co innego zrobić wielkie obszary a'la Assassins Creed - oba wg mnie to sandboxy ale podane inaczej, w tym przypadku Wieśkowi bliżej AC niż GTA, choć pewnie marketingowcy uwzględnili tą nazwę z uwagi na wyskakujące questy poboczne...
Poziom: 27
REP.: 20
Wojciech Szczepaniak dodano: 12.05.2015, 16:35 #137
dżisas sorry ale takie marudzenie na grafike? ja przepraszam bardzo ale kto obiecywał wodotryski? ludzie nie ma loadingów, do każdego budynku wchodzicie płynnie, pełno npc'ów to czego wy oczekiwaliście fotorealizmu? zobaczcie jak wyglądała inkwizycja i porównajcie sobie te dwie gry nawet na durnych screenach, żeby dać za grafike 6 to nie wiem jaki trzeba mieć wzrok. No ale trudno, dalibyście za grafike 0 to i tak bym brał bo tu nie o to chodzi.
Żeby nie było tu jechania po mnie, nie spodobały mi sie teksty o grafice w tej recenzji reszta ujdzie w tloku
Ukryj odpowiedzi (4)
Stavsky [81.219.***.***] do Wojciech Szczepaniak dodano: 15.05.2015, 13:19 #138
Tym bardziej to dziwne, że Inkwizycja dostała 9 za grafę. To takie czepianie się na siłę, nie uwzględnianie kwestii artystycznej. Świat Wiedźmina jest znacznie bardziej immersyjny od gry Bioware i to też powinno mieć wpływ na odbiór strony wizualnej.
Poziom: 55
REP.: 1386
KopaczK do Wojciech Szczepaniak dodano: 15.05.2015, 21:45 #139
Kto obiecywał? 0_o REDzi obiecywali.
Poziom: 27
REP.: 20
Wojciech Szczepaniak do KopaczK dodano: 16.05.2015, 10:42 #140
Poziom: 55
REP.: 1386
KopaczK do Wojciech Szczepaniak dodano: 16.05.2015, 14:53 #141
Filmik nie odpowiada na pytanie, dlaczego REDzi kłamali i nadal kłamią. Obietnice i założenia pierwotne nie pokrywają się z rzeczywistością, co jest śmieszne i żałosne. Podobnie jak wszelkie próby obrony tych ludzi.
Poziom: 48
REP.: 3140
jedenefgie dodano: 12.05.2015, 16:38 #142
I git. Interesowały mnie głównie minusy i ta recenzja wymienia i opisuje ich sporo, Część z nich pewnie mnie nie ruszy, tym bardziej się cieszę, bo czas spędzony z Wiesławem zapowiada się to po prostu znakomicie.
mattdamon [193.200.***.***] dodano: 12.05.2015, 16:39 #143
Recenzja słabiutka - ocena liczbowa bardzo wysoka, choć z treści wynika, że mamy do czynienia z grą co najwyżej dobrą. To znaczy, czytelnik musi się tego domyślić, bo autor tak zafiksował się na swoich zawiedzionych oczekiwaniach, że zapomniał napisać czegoś o samej grze (brzydka grafika, ładna muzyka, ciekawa fabuła... serio? - nadal bawimy się w recenzowanie "przymiotnikowe"?). Papier jest bardziej cierpliwy, więc może tam będzie lepiej.
?
Poziom: 48
REP.: 7371
Devourer dodano: 12.05.2015, 16:41 #144
Mateusz prowadzi sukcesywną graficzną krucjatę przeciwko Wiedźminowi już od dawna, gdyby ktoś czytając nie zauważył, rzewnych łez już na wstępie do recenzji.

Dobrze, że już dobiegła końca :P
Best tea party ever!
Poziom: 50
REP.: 4436
brooke dodano: 12.05.2015, 16:42 #145
A ja to mam takie pytanie laika. Jeśli w ogóle nie grałam ani w pierwszą ani w drugą część, to odnajde się zaczynając od trzeciej? Czy fabuła tak zawiła, że lepiej uzupełnić braki?
Ukryj odpowiedzi (2)
aww yiss!
Poziom: 39
REP.: 3167
busiu do brooke dodano: 12.05.2015, 17:46 #146
Wszyscy piszą, że się połapiesz. Niemniej gorąco zachęcam do zapoznania się z sagą, a wtedy na sto pro zarazisz się wiedźmakowym wirusem. :)
Best tea party ever!
Poziom: 50
REP.: 4436
brooke do busiu dodano: 13.05.2015, 13:43 #147
Dzięki za odpowiedz :-)
Poziom: 18
REP.: 4
zaborek dodano: 12.05.2015, 16:43 #148
Dzięki za spoiler już na pierwszym screenie.
Poziom: 40
REP.: 1012
Vicious dodano: 12.05.2015, 16:46 #149
Konkretna i szczera recenzja bez zbędnej samo masturbacji. To się ceni w czasach masowego hajpowania wszelkich produktów przez wydawców.

Dobra robota Panie recenzencie ;-)
Ukryj odpowiedzi (19)
Poziom: 36
REP.: 1438
Mateusz Gołąb do Vicious dodano: 12.05.2015, 16:47 #150
Dzięki! :)
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do Vicious dodano: 12.05.2015, 16:50 #151
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 25
REP.: 262
jusexe do sermnich dodano: 12.05.2015, 16:54 #152
masz tu linka do unaocznienia różnic z konkurencyjnego portalu: http://polyg(...)html?i=0
Poziom: 36
REP.: 1438
Mateusz Gołąb do sermnich dodano: 12.05.2015, 16:58 #153
Nie zgadzam się. Nie wygląda.
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do Mateusz Gołąb dodano: 12.05.2015, 17:08 #154
Nie zgadzam się z taką oceną 6/10 za grafię, porównujesz W3 do DA:I, nawet przy zauważalnym downgrade grafiki DA chciałby tak wyglądać
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do jusexe dodano: 12.05.2015, 17:10 #155
zauważalny downegrade nie zmienia faktu, że gra wygląda nadal zajebiście
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do sermnich dodano: 12.05.2015, 17:13 #156
Testowałem i niestety Inkwizycja wygląda o wiele lepiej. Niektórym może bardziej się podobać Wiesiek, ponieważ styl graficzny jest bardziej ''surowy'', jednak nie rozmawiamy o stylistyce, ale o jakości.

Wiesiek jest po prostu średni i tyle. Oczywiście, jeżeli chodzi o grafikę. Nie ma co dodawać oczek za to, że to polska gra.

Recenzent porównał W3 do DA:I w innym kontekście - są po prostu bardzo podobne gry, jeżeli chodzi o kategorię (otwarty świat, rpg fantasy). Jednak Inkwizycja dużo ładniejsza ogółem.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do sermnich dodano: 12.05.2015, 17:14 #157
Nie wygląda. Po małych screenach nie widać, po skompresowanym youtubie nie widać. Dopiero na TV, w pełnej okazałości widać.
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 17:22 #158
Póki co kruszymy kopię o grafikę której ani ty ani ja nie widzieliśmy na żywo, po 19 maja wątpliwości zostaną rozwiane
Poziom: 40
REP.: 1012
Vicious do sermnich dodano: 12.05.2015, 17:23 #159
Watch_Dogs również nie wygląda jak pół dupa zza krzaka, a jednak zostało rozgromione przez recenzentów z powodu downgrade'u oprawy. Nie rozumiem tych podwójnych standardów. Czyżby Redzi mieli taryfę ulgową?

Serio, głośne mówienie o takich zabiegach jest w interesie wszystkich konsumentów. Chcecie, żeby w przyszłości więcej gier było reklamowanych przy użyciu materiałów nie mających dużo wspólnego z finalnym produktem?
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do sermnich dodano: 12.05.2015, 17:24 #160
Pisz za siebie kolego ;) Ja widziałem.

Jak mi nie wierzysz to zapytaj graczdari - on też miał wcześniejszy dostęp i w sumie podobne wnioski jak moje.
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do Vicious dodano: 12.05.2015, 17:25 #161
Dokładnie.

Wszyscy się spuszczają, bo to ''polski'' produkt. (sprawdźcie jak bardzo polski z ciekawości, jaki zespół tworzył tę grę i gdzie są główne zasoby tej firmy) ;).
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do CrossSleet dodano: 12.05.2015, 17:27 #162
Jeśli gra pod względem graficznym faktycznie okaże się warta 6/10 napiszę ci na priv czy się z tobą zgadzam, ale dopiero po 19
Poziom: 38
REP.: 1674
CrossSleet do sermnich dodano: 12.05.2015, 17:35 #163
Będę czekał i będę pamiętał.
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do Vicious dodano: 12.05.2015, 17:38 #164
Zauważ, że WD dostało jedną ocenę 100 reszta byłą na poziomie 90 i jeszcze mniej dając średnią 80/100. Nie śledziłem w ogóle tej gry, nie interesowała mnie, ale jeśli ktoś pisze o grze, że jest wspaniała pod każdym względem to jak tu się nie oburzyć na ocenę rzędu 6/10.
Poziom: 42
REP.: 3426
Sephiroth-Oni do sermnich dodano: 29.05.2015, 16:14 #165
najlepsza graficznie gra na konsole z grafa lepsza od dragon age dostaje 6/10... zal
Poziom: 55
REP.: 1386
KopaczK do Sephiroth-Oni dodano: 30.05.2015, 00:01 #166
Dostała 9/10 i nie jest najładniejsza, bo taki póki co jest THE ORDER 1886.
Poziom: 41
REP.: 1615
sermnich do Sephiroth-Oni dodano: 30.05.2015, 11:56 #167
Sam widzisz, że ocena 6/10 jest jak 2=, a gra jest piękna
Poziom: 55
REP.: 1386
KopaczK do sermnich dodano: 30.05.2015, 14:40 #168
Gra nie jest piękna, a jak na obecne standardy normalna. Działa kiepsko, a nota jest zawyżona, a raczej noty. Gracze zweryfikują je za jakiś czas. Liczba negatywnych opinii nie jest marginalna, a zarzuty pokrywają się z tym, co widzimy na ekranie i w doniesieniach na forach REDów.
Poziom: 41
REP.: 906
basiuk dodano: 12.05.2015, 16:49 #169
Warto było Pre-Order brać.
Gra roku się zapowiada !
Poziom: 29
REP.: 1992
Damiencki1986 dodano: 12.05.2015, 16:50 #170
Właściciele Xone też otrzymają dopracowaną grę ;)

http://www.xboxa(...)/review/
Ukryj odpowiedzi (1)
kristoffer1979 [78.22.***.***] do Damiencki1986 dodano: 12.05.2015, 21:03 #171
Ciekawe jaką wersję recenzowali. Redzi do wszystkich wysyłali tą z PS4. To byłby trolling roku gdyby do xboxowych serwisów też taką wysłali.
Poziom: 48
REP.: 3140
jedenefgie dodano: 12.05.2015, 16:50 #172
Jeszcze pytanko do recenzenta (może zostanie wyłapane w gąszczu komentarzy):
Jak to jest dokładnie z tym otwartym światem? Nie da się przejechać całej mapy na koniu? Do niektórych lokacji trzeba się przenieść za pomocą "szybkiej podróży"? Tak to przynajmniej zrozumiałem.
Jak to dokładnie wygląda?
Poziom: 38
REP.: 217
Piernik dodano: 12.05.2015, 16:52 #173
Prawdziwi recenzenci z Gamespot dali 10/10, z GameTrailers 9.8/10. Zapowiada sie samkowicie :)
nara szpara nerdy
Poziom: 51
REP.: 15020
Zdun dodano: 12.05.2015, 16:52 #174
Rodzimi gracze to jednak debile - bo jak inaczej nazwać cisńienie w stylu "tylko 9 na 10?!" Od kiedy 9 to synonim crapa? Recka bardzo stonowana - ani mnie ziebi, ani podńieca - to średnia robota i troszkę nijakość ja zjada ( wiem ze jej nie zapamiętam już teraz). Zostałem spoliczkowany jeśli chodzi o graficzne aspekty - serio gra jest o tyle brzydsza od dragon age inkwizycja ? Grafika tej produkcji jak pamietam na ppe i pe była bardzo chwalona a na screenach i gameplayach a wiedźmin na gameplayach imscreenach wyglądał o wiele lepiej od dragon age - czyżby spisek marketingu? ;)
Poziom: 21
REP.: 85
wipeout82 dodano: 12.05.2015, 16:55 #175
Fajnie że w recenzji został podkreślony temat downgade'u grafiki w stosunku do wcześniejszych zapowiedzi, takim zabiegom powinniśmy się stanowczo sprzeciwiać, niestety w tym temacie CDP Red zapisuje się w niechlubnym panteonie obok między innymi Ubisoftu czy innych firm stosujących takie praktyki, a co do samej gry to czekamy do premiery żeby się samemu przekonać jak bardzo dobry jest Wiedźmin 3 :)
Ukryj odpowi